Beşkardeşler Acelle Alışveriş
PEYNİRCİ RAŞİT
Kuzuluk Emlak

Aytemiz Alanyaspor-Beşiktaş maçını Atilla Karaoğlan yönetecek

10-12-2020 16:21:27 - SPOR
781 OKUNMA | 1719 HİT
Aytemiz Alanyaspor-Beşiktaş maçını Atilla Karaoğlan yönetecek

Süper Lig’in 12. haftasında Aytemiz Alanyaspor ile Beşiktaş arasında oynanacak maçı Akyazılı hakem Atilla Karaoğlan yönetecek.

AKYAZI PANJUR
Türkiye Futbol Federasyonu, Merkez Hakem Kurulu Süper Lig’de 12. haftanın hakemlerini açıkladı. Yapılan açıklamaya göre; Aytemiz Alanyaspor ile Beşiktaş arasında 13 Aralık Pazar günü oynanacak olan mücadelede Sakarya bölgesi hakemi Atilla Karaoğlan düdük çalacak.
 
Karaoğlan’ın yardımcılıklarını Kerem Ersoy ve İbrahim Çağlar Uyarcan yapacak.
 
Maçın dördüncü hakemi Mustafa Kürşad Filiz olacak.
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Atıla sarayli 3 hafta önce2021-01-04 09:48:13

Nihayet foyası meydana çıkıyor ama gs ona yardımcı olacak yakınları merak etmesin cin cin

0
-0
Atıla saraylı 3 hafta önce2021-01-03 12:02:37

Sarıyı kırmızı yap diyen var hakemi kırmızı gereken yerde niçin ikaz etmez bu delikanlı hayin bir gs elamanı çünkü Beşiktaş Alanyaspor ve Fenerbahçe bir maçındaki yaptıkları cin olmadan adam çarpma insallah yolun mudurnu kenarına düşmez

0
-0
Akyazili 54 2 ay önce2020-12-11 17:23:48

Atilla abi Beşiktaşlı bunu bilemeyenler altta boş yorum yapmasın

0
-0
Ozturk 2 ay önce2020-12-11 11:38:40

Atilla gs li değil beşiktaşlı. Gs macındakı hatalardan dolayı sanırım gs li yakıştırması yapılmış. Beşiktaşlı olarak maça beşiktaşlı bir hakem verilmesini bende istemezdim.

0
-0
Vatandaş Kemal 2 ay önce2020-12-10 23:08:21

Henüz profesyonel hayatın başında iken tarafgir tutumun yüzünden sana sempati duyan herkesi şaşkınlığa uğrattın. Hasta bir Fenerbahçeli olarak bir daha seni Fenerbahçe maçlarında görmek istemiyoruz. Üstünden Galatasaray formasını çıkarmadan sana verilen eyyam görevini iyi yapıyorsun.

0
-0
KaraKartal 2 ay önce2020-12-10 20:34:11

Tamamdır eyyam hakemi iş başında , geçen hafta feneri hüplettik diye eyyamlar başlasın

0
-1
akyazılı 2 ay önce2020-12-10 20:23:19

Aferin Atilla Allah yolunu açık etsin

1
-0
Eski akyazili 2 ay önce2020-12-10 19:59:30

Malesef. Bu arkadaş tam bir kalatasaray taraftarı bunu akyazlı cok kişi biliyor ama kımseden ses çikmıyor

0
-1
Recep Bayraktar 2 ay önce2020-12-10 17:03:57

Atilla kardeşim zor bir maça çıkıyor ama alnının akıyla bu maçı yöneteceyine eminim başarılar diliyorum kardeşime

0
-1
akyazı 2 ay önce2020-12-10 16:33:44

beşiktaş maçına beşiktaş'lı hakem????????

0
-2
Araç kiralamak artık çok kolay
1 / 15
KARAKTEM HALI YIKAMA AKYAZI
Deniz Mobilya

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR