ANNELER GÜNÜ
Beşkardeşler Acelle Alışveriş 2021
PEYNİRCİ RAŞİT
Kuzuluk Emlak

Korona Yalçın öğretmeni hayattan kopardı

30-04-2021 16:00:23 - CENAZELER
9661 HİT
Korona Yalçın öğretmeni hayattan kopardı

Karapürçek Şehit Hüseyin Zorlu İlkokulu öğretmenlerinden Yalçın Demir, koronavirüs nedeniyle yaşamını yitirdi.

YAKICI MOBİLYA
Karapürçek’te görev yapan sınıf öğretmeni Yalçın Demir, bir süre önce koronavirüse yakalandı. Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi altına alınan Demir, durumunun ağırlaşması üzerine yoğun bakıma alındı.
 
Yalçın Demir, virüse karşı verdiği yaşam savaşını kaybetti.
 
Genç öğretmenin vefat haberi büyük üzüntü yarattı. Yalçın Demir’in cenazesi Karapürçek Cumhuriyet Mahallesi’nde kılınan namazın ardından toprağa verildi.
Emren Bilisim Akyazi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
öğretmen 3 gün önce2021-05-06 14:51:55

BİR DÖNEM BERABER ÇALIŞTIĞIM ÇOK DEĞERLİ İNSAN.ÇOK ÜZÜLDÜM.ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN.BÜTÜN AİLEYE SABIR DİLİYORUM.

0
-0
Kasımpaşa 5 gün önce2021-05-04 11:43:16

İstanbul'dan yazıyorum çocukluk arkadaşımdı ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaALLAH ailesine sabırlar versin.

0
-0
ÖĞRETMEN 1 hafta önce2021-05-01 00:11:31

Merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine sabırlar niyaz ederim.

0
-0
Xyz world 1 hafta önce2021-04-30 23:33:57

Korona öldürmüyor kullanılan ilaçlar kan pıhtılaşması ve kalp krizine neden oluyor.

0
-2
Zeki Kumru 1 hafta önce2021-04-30 22:18:26

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah

0
-0
Taştan Dönmez 1 hafta önce2021-04-30 22:01:25

Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun inşallah. Canım öğretmenim Arif Demir,eşi Ayşe Demir ve arkadaşım Esin'im başınız sağolsun. Rabbım sabırlar versin inşallah çok üzüldüm.

0
-0
Sevim ışık 1 hafta önce2021-04-30 21:07:53

Saygıyla önünde eğildiğimiz ilkokul öğretmenim Arif Demir hocamın ve sevgili ailesinin acısına ortak oluyoruz..en az onlar kadar bizimde canımız yandı üzüldük..Yalçın hocamız için çok erken bir veda bu..eğiteceği öğreteceği çok minik yavrumuz vardı..Rabbim mekanını cennet ,peygamber efendimize komşu eylesin..rabbim geride bıraktıklarına sabır versin

0
-0
Zafer bulduk 1 hafta önce2021-04-30 21:02:23

Allah rahmet eylesin mekanı cennet toprağa bol olsun inşallah

0
-0
Mevlüt Yüksek 1 hafta önce2021-04-30 20:52:16

Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun.Allah ailesine sabrı celil ihsan etsin bu saatten sonra ne söylesek boş Corona nice canlar aldı almayada devam ediyor.. Corona tetbirlerini boslamamak lazım herkes gayret göstermesi lazım.

0
-0
Yücel ARAÇ 1 hafta önce2021-04-30 20:45:39

Can dost, güzel insan...Şu illet geçsin bir buluşalım diyordun. Nasip olmadı. Yüreğimiz yanıyor kardeşim. Allah mekanını Cennet eylesin. Ailene, sevdiklerine sabırlar versin. Çok üzgünüm.

0
-0
Adem 1 hafta önce2021-04-30 19:55:45

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

0
-0
Engin Eren 1 hafta önce2021-04-30 18:01:44

Mekanın cennet olsun Yalçın Hocam, çok üzgün bizi.

2
-0
Vatandaş Kemal 1 hafta önce2021-04-30 17:46:27

Bir öğretmen kolay yetişmiyor ülkeyi yönetenler! Cok üzüldüm Rabbim mekanını cennet eylesin

1
-0
VEYSEL ÇELİK 1 hafta önce2021-04-30 17:18:27

ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN AYILESININ BAŞI SAĞOLSUN TÜRK İNSANININ VE KARAPÜRÇEĞİNDE BAŞİ SAĞOLSUN

1
-0
VEYSEL ÇELİK 1 hafta önce2021-04-30 17:15:08

ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN AYILESININ BAŞI SAĞOLSUN TÜRK İNSANININ VE KARAPÜRÇEĞİNDE

1
-0
Hatice ÜNLÜ 1 hafta önce2021-04-30 16:47:44

Duyunca şok oldum, çok üzüldüm... Rabbim gani gani rahmet eylesin...Çok saygıdeğer öğretmenim Arif Demir,En az öğretmenim kadar değerli eşi Ayşe Demir ve çocukluğumun en iyi arkadaşı sevgili Esin’im başınız ve başımız sağolsun Allahı’ım çok büyük sabırlar versin acınız acımızdır...

1
-0
Hatice ünlü 1 hafta önce2021-04-30 16:39:19

Çok üzüldüm görünce şok oldum Allah gani gani rahmet eylesin... Çok saygıdeğer öğretmenim Arif Demir,en az onun kadar değerli eşi Ayşe demir ve çocukluğumun en yakın arkadaşı Esin’im tüm kalbim ile yanınızdayım rabbim sabırlar versin acınız acımdır...

1
-0
karapurcekli 1 hafta önce2021-04-30 16:32:45

ah be hocam yaktin icimizi rabbim mekanini cennet eylesin:(

1
-0
Ömer Fırat 1 hafta önce2021-04-30 16:28:45

Çok iyi bir dost, iyi bir arkadaş iyi bir insan, iyi bir öğretmendi. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Geride kalan ailesine Allah sabırlar versin.

1
-0
Bungalov Ev Almanın Tam Zamanı
1 / 15
Murat Optik
Deniz Mobilya

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR