ANNELER GÜNÜ
Beşkardeşler Acelle Alışveriş 2021
Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Akyazı Emlak

Sofuoğlu o gençlere yardım edecek

04-05-2021 11:30:22 - AKYAZI
4414 HİT
Sofuoğlu o gençlere yardım edecek

AK Parti Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu, "Evimde buzdolabı bile yok ama yine de reisten vazgeçmem" diyen iki gence yardım edeceğini söyledi.

YAKICI MOBİLYA
Kendisine uzatılan mikrofona “Evimde buzdolabı bile yok ama yine de reisten vazgeçmem" diyen iki genç sosyal medyada gündem oldu. Röportaj veren o genç ve arkadaşına yardım etmek üzere AK Parti Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu'dan adım geldi. Sofuoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan aşığı olan o iki genç için, "Reis sana olan sevgi varken, sırtın yere gelmez inşallah. Bu 2 arkadaşa sesleniyorum, bana ulaşın ben size yardım edeceğim inşallah" ifadelerini kullandı.
Güven Yapı
Sofuoğlu o gençlere yardım edecek
Akyazı Hafriyat

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Gencebaycı 2 gün önce2021-05-07 03:22:00

Yine aday olsa bu kötüleyenler koşa koşa gider seni yine vekil yaparlar,bu memleket böyle gelmiş böyle gider

0
-0
Vatandaş Kemal 3 gün önce2021-05-06 15:37:00

Sesli güldüm Allah iyiliğinizi versin akıllının biri benim rumusumla yazmış ( hayran kitle çok geniştir) ve yardım istemiş. Biz bugüne kadar haram lokma yemedik. Haramzedelelerin bırak parasını selamını bile almam

0
-0
birbey 3 gün önce2021-05-06 03:12:41

bir insanın kendine ettiğini dokuz köy birleşse başaramazmış derler nede doğru söylemişler neydin ne oldun be Kenan efendi

1
-0
Biri 3 gün önce2021-05-06 00:01:19

Kapısına kadar gittik amacımız sadece görüp bi muhabbet etmekti kapıdan kovulduk. Şova gerek yok

1
-0
Mayk 4 gün önce2021-05-05 04:10:16

Reklam kokan hareketler bunlar mayk bunlara gerenk yok :)

1
-0
Coşkun 4 gün önce2021-05-05 04:10:04

Makyajı düzeltme çabaları.

1
-0
Xyz Karayazı. 4 gün önce2021-05-05 01:58:21

Önce Vatan! Yorumcusu kabuğundan çık gözlüklerini çıkart Allah'ın emir ve yasaklarına kimler uyuyor ona bak. Uymayanların peşinden git..bombalar patladığında reisin açılış kutlaması yapıyordu..sen yaya gezmeye devam.

0
-0
Sanatçı 4 gün önce2021-05-04 22:55:10

Sayın vekilim akintaş bloklarını bilirmisin.ayni mahallede büyüdük agladik gulduk ve yıllar sonra senin idman pistine seni ziyarete geldik bir gazeteci arkadaşla.. Biz yıllar sonra büyük buluşma olacak derken sen bu şahısları tanımıyorum dedin ve görüşmeden Çektin gittin..olmadı vekilim hic olmadı.senin baban irfan abi olsun yine abin bahattin olsun canlarimdi onlar benim.ben garip bir sanatciyim hatta senden destek istemeye gelmistik ama tanimadin beraber buyudugun abilerini..

1
-0
Serpil 4 gün önce2021-05-04 21:11:08

Eğitim şart...

1
-0
Bir garip kul 4 gün önce2021-05-04 20:53:32

Ne kadar bölücü insanlar olduk dış güçlerin istediğide bu degilmi toparlanalim artık ocuymuys bucuymum yeter beee

0
-0
Akyazili5461 4 gün önce2021-05-04 20:05:46

Sayın sofuoğlu sende anladın seçim seçim yaklaştı reklam yapmaya yapın hayır yapacaksan Allah rızası için yap ben 3 sene oldu seni ne akyazida nede halkın sorunlarıyla ilgilendiniz olsun ben dini siyasete alet etkiyeceğim ama hakkımı bunca insanların hakkını helal etmiyoru isterseniz ömür boyu seçim kazanın herşey müsella taşında bitecek

0
-0
Misafir 4 gün önce2021-05-04 19:04:41

Hiç düşündünmü yada düşünebiliyormusun evinde neden buzdolabın yok bunu idrak et sonra kimi seversen sev kardeşim

1
-0
genç 4 gün önce2021-05-04 18:15:14

Akyazılı olmasına rağmen Akyazı'nın sıkıntılarını dile getirmeyen milletvekili reklam kokan hareketler bunlar.

1
-0
Önce Vatan! 5 gün önce2021-05-04 17:02:56

Vatanını seven herkes reise katılır çünkü ilerisini görür, göremeyenler zaten kendini belli ediyor şaşaırmamak lazım ..

0
-5
Akyazılı 5 gün önce2021-05-04 16:33:56

Aynen öyle engelli abim için ulaşmaya çalıştım yardımcısı akyazılıymış abim bir miktar param var dedi dokuz bin tl vardı altı veya yedi tl açığı vardı ulaştık geriye bile dönmediler

1
-0
Genc 5 gün önce2021-05-04 15:38:57

Yardım edilmesi için illaaaaa ki Reis i seveceksin yoksa milletvekilleri devlet yardım etmeeez kardeşim

5
-0
Er eko 5 gün önce2021-05-04 15:33:40

Murat kardeş noktayı koymuş ..katiliyom

1
-0
Orhan Çelebioğlu 5 gün önce2021-05-04 14:49:41

Körler, sağırlar birbirini ağırlar.

1
-0
Misafir 5 gün önce2021-05-04 14:13:13

Bize de ulaşsınlar görelim bakalım 2 genç mi sadece yardıma muhtaç okadarrr muhtaç halkımız varken reklam diye düşünüyorum

5
-0
Misafir 5 gün önce2021-05-04 13:59:12

Komedi sayın vekil yardım edecekmiş hani sayın vekil gizli yapıyor du yardımlarını birde ulaşacak kendilerine

1
-0
Vatandaş Kemal 5 gün önce2021-05-04 13:07:26

Reklam için yardım edersin ama kiracını kovarsın değil mi Robin Hood?

5
-0
VATANDAŞ KEMAL 5 gün önce2021-05-04 13:00:56

reyizzzz.banada yardim.et reyizz

1
-0
Abd Rai 5 gün önce2021-05-04 12:49:15

Onlar reisi seviyor yorum yapıyor, sizde sizin sevdiklerinize yorum yapın,başkasıyla uğraşmayın.

0
-4
Akyazı 5 gün önce2021-05-04 11:59:57

Sizde bu zeka varken sırtımız yere gelir

6
-1