Beşkardeşler online alışveriş
Çarşı Pazar
Whatsapp iletişim
Hacıoğulları Pide Kebap Lahmacun 2

Özel İzin Aldı Sokak Hayvanlarını Besledi

26-04-2020 09:31:02 - AKYAZI
1622 OKUNMA | 2314 HİT
Özel İzin Aldı Sokak Hayvanlarını Besledi

Akyazı’da hayvan sever vatandaş sokağa çıkma yasağında özel izinle sokak hayvanlarını besledi.

AKYAZI PANJUR

Akyazı Yeni Mahallede ikamet eden Mehmet Kurt 10 yılı aşkın süredir hiçbir yerden yardım almadan kendi imkanlarıyla sokak hayvanlarını beslediğini ifade ederek; “ Ben Allah rızası için bunu 10 yılı aşkın süredir devamlı gönüllü birkaç arkadaşımla birlikte yapıyorum. Bazı vatandaşlar niye mama koyuyorsunuz niye su koyuyorsunuz diye tepki gösteriyor. Ben bu işi vicdanımın sesini duyarak yapıyorum.” Dedi.

Kurt sözlerine sadece sokak hayvanlarının beslenmesine katkı sağlamayıp barınma ihtiyaçlarını kendi bütçesinden karşıladığı belirterek; “Kazancı mahallesinde gönüllü arkadaşlarımla hayvan barınağı kurduk. Beslenme, barınma ve sağlık ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Her duyarlı insan, her Allah’ı seven Allahtan korkan bunu yapar. Ben Hayvanlarla İlgileniyorum, eşim yardıma ihtiyaç insanlara ilgileniyor.” Dedi.

Nuri Kuru

Elli4Park
Özel İzin Aldı Sokak Hayvanlarını Besledi
Elli4Park
Özel İzin Aldı Sokak Hayvanlarını Besledi
Özel İzin Aldı Sokak Hayvanlarını Besledi
Özel İzin Aldı Sokak Hayvanlarını Besledi
Özel İzin Aldı Sokak Hayvanlarını Besledi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Vatandaş Kemal 1 ay önce2020-04-27 19:42:51

İnsan dediğin böyle olur.

0
-0
Munevver 1 ay önce2020-04-27 00:37:57

Abım benım Vıcdanlı abım tebrık ederım

0
-0
Mehmet covid 1 ay önce2020-04-26 21:28:05

Makbule ablam ve Mehmet abi dünyanın en şefkatli ve enguzel insanları onların tertemiz kalpleri birçok kişiye ve hayvana dokunmuştur Rabbim bütün güzellikleri nasip etsin onlara Allah bin kere razı olsun

1
-0
İmren çoban 1 ay önce2020-04-26 21:07:42

Allah sizin gibi güzel insanların sayısını arttırsın, eksikliğinizi göstermesin canım Makbule Ablacığım ve Mehmet Abiciğim :)

0
-0
Çiğdem 1 ay önce2020-04-26 20:49:24

Allah size uzun ömür versin ne güzel yüreklisin

0
-0
Mesut 1 ay önce2020-04-26 20:46:44

Su mübarek ayda biz sonunda yemek yiyecegimizi bile bile açlığa dayanamiyoruz bide onları düşünmeli rabbim bize ac olanların halinden anlayalım diye vermiş bu ayı biraz merhamet

0
-0
Mesut 1 ay önce2020-04-26 20:45:32

Bu canların birçoğunun yavruları var aç kalırlarsa sutleri kesilir ve bebeklerde açlıktan ölür herkesin bebegi var cocugu var öyle düşünün nasil cocugunuzun gözüne bakiyosunuz bir lokma daha fazla yeson diye bu hayvanlar günlerce aç geziyolar

0
-0
Sevda 1 ay önce2020-04-26 20:36:37

Böyle guzel insanlarin var olduğunu görmek mutlu ediyo beni tebrik ediyorum davranışınız örnek olsun onlara kötü davrananlara bizde kapımızın önündeki kedilere köpeklere yemek artığı yoksa mama alıyoruz koca bir paket 1 ay besliyoruz onlar mutlu biz mutlu :)

0
-0
.... 1 ay önce2020-04-26 20:33:58

Helal olsun allah razı olsun rabbimde sizin yardımcınız olsun insanlar hayvanlarinda canı olduğunu unutuyorlar onlarda acikiyo susuyo canı yanıyor korkuyor ama oyuncaklarmis gibi davraniyolar bizi yaratan yaratti onlarida unutuyorlar bize muhtaçlar elimizden geleni yapmaliyiz günah

0
-0
İbrahim keleş 1 ay önce2020-04-26 19:25:41

Hayvalara karşı vermiş olduğunuz mücadeleyi çok iyi biliyorum bizde Akyazı Gençlik Derneği olarak 200 Torba yem desteği vereceğiz.

0
-0
Uğur Nalçacıoğlu 1 ay önce2020-04-26 16:40:13