Myfi Net
ÖNCÜ DÖNER
Akyazı Aktaş Sürücü Kursu

Okulda gıda zehirlenmesi: 30'a yakın çocuk hastanelik oldu

13-05-2022 11:24:58 - AKYAZI
Okulda gıda zehirlenmesi: 30'a yakın çocuk hastanelik oldu

Akyazı Konuralp Anadolu Lisesi'nde yedikleri yiyecekten zehirlenen 30'a yakın öğrenci hastaneye kaldırıldı.

YAKICI MOBİLYA
Edinilen bilgiye göre, Konuralp Anadolu Lisesi'nde dün yedikleri yiyeceklerden zehirlendiği iddia edilen 30'a yakın çocuk kusma ve mide bulantısı şikayetiyle gece boyunca Akyazı Devlet Hastanesine kaldırıldı.
 
Çocuklara yapılan müdahaleler sonrası bazıları müşahede altına alınırken, bazı çocuklar ise tedavi sonrası taburcu edildi.
 
İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Özdemir ve Okul İdaresi gece boyu hastanede bulunarak gelişmeleri yakından takip etti.
 
Okul kantininin numuneler alınması için geçici süre ile kapatıldığı öğrenildi.
Emren Bilisim Akyazi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Ögrenci 4 gün önce2022-05-18 17:50:57

Kantinden alınan numuneler temiz çıkmış gıda zehirlenmesi söz konusu değil yani lütfen bunu da haber yapın

0
-0
Gürsu 54 1 hafta önce2022-05-14 20:05:28

Bilip bilinmeden kimse suçlanmamalı Sakarya genelinde salgın olduğunu bilmeyenler var sanırım hastanelerin hepsi istifra ishal salgından insan kaynıyor ben eşim çocuğum aynı şikayetlerden hastanede yattık biz de mı zehirledik sulardan kaynaklı bir şey olduğunu söylüyor doktorlar araştırın ve öyle konuşun lütfen boş yere kimsenin günahına girmeyin.

0
-4
Adem ak 1 hafta önce2022-05-14 12:53:30

Bu olaydan sonra, Akyazı belediyesi zabıtalar okul kantinlerini denetledi. Ama bir görseniz. Sohbet ve çay eşliğinde muhabbet içinde denetim yapıldı.

3
-0
Ali Osman 1 hafta önce2022-05-14 12:50:29

Okul yöneticilerinin ve kantincinin, açığa alınması gerekir.

2
-0
Ali to 1 hafta önce2022-05-14 00:40:31

İlla birilerinin zehirlenmesi yada ölmesi lazım denetleme yok ver ihaleyi geç denetleme olacağı zaman haber ver hemen tertip düzen alsınlar bakalım ihale kime kesilecek

2
-0
Ülküm54 1 hafta önce2022-05-13 22:12:20

Bir kere başlık yanlış Gıda zehirlenmesi Daha ne olduğu belli değil. Benim çocuğum yemeği evden götürüyor bir şey yemedim kantine gitmedim diyor. Evet iyi araştırılsın ihmal varsa gereği yapılsın. Ama yargısız İnfaz yapılmasın. Rabbim tüm çocuklara şifa versin

0
-3
fakir 1 hafta önce2022-05-13 14:20:16

çocuklarımız kimlere emanet. Sorumlular biran önce bulunup yargı önüne çıkarılmalı. Burada değerli medya mensuplarına büyük görev düşüyor. Bu olayın peşi bırakılmamalı. Allah korusun çocuklarımız ölebilirlerdi. Yetkililer üzerlerine düşeni yapmıyor. Hiç olmaz ise medya görevini yapsın. Bir tek güvendiğimiz medya kaldı.

5
-0
halkçı 1 hafta önce2022-05-13 14:16:07

soruşturmanın selameti açısından okul müdürü ve ilçe milli eğitim müdürü başta olmak üzere ihmali bulunması olası kişilerin açığa alınması gerek.

6
-0
Takashi 1 hafta önce2022-05-13 12:34:27

Valla ben 1 tam tantuni gömdüm bana mısın demedi. Prensesler zehirlenmiş xD

1
-1