Marmara Göz
Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Hacıoğulları Pide Kebap Lahmacun 2

Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi

29-07-2022 16:21:59 - AKYAZI
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi

Akyazı'da PTT'ye ait motosikletle fırının camından içeri girerek hayatını kaybeden 15 yaşındaki Iraklı Salah Bılal Talıb Almohamadı toprağa verildi.

Özgür Adımlar

Fatih Mahallesi Ada Caddesi'nde dün meydana gelen olayda, PTT dağıtıcısının motosikletini alan yaşındaki Iraklı Salah Bılal Talıb Almohamadı, dengesini kaybederek cadde üzerindeki fırının camına çarpmış.
Kırılan camların yaraladığı Almohamadı, sevk edildiği Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hayatını kaybetmişti.
Salah Bılal Talıb Almohamadı'nın cenazesi, Cuma vakti Karaçalılık'ta kılınan namazın ardından toprağa verildi.
Öte yandan kazaya ilişkin soruşturma sürerken ölen gencin sara hastası olduğu ve davranış bozukluklarının olduğu öğrenildi.

Elli4Park
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Güven Yapı
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi
Motosikletle fırına dalan Iraklı genç toprağa verildi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Karcı 2 ay önce2022-07-30 21:29:04

Acelle şenliklerine katılmak ne kadar halka hizmet. Ben oraya takıldım. Ayrıca hizmet derken hangi hizmet.???

1
-0
Ömercikler 2 ay önce2022-07-30 13:47:15

Kaarcı isimli arkadaş Başkan bütün cenazelere katılıyormu bu cenazanin özelliğimi varda eleştiri yapıyorsun hizmetler için eleştireceksen olabilir

1
-0
Karcı 2 ay önce2022-07-30 13:04:06

Ömer ciklet isimli arkadaşa sormak isterim, acelle şenliklerine katılmak Türk halkına hizmet ise, sizi saygıyla selamlıyorum ..

2
-0
Ömercikler 2 ay önce2022-07-30 05:52:31

Ne alaka Başkan nerede Başkan her cenazeye katılıyormu öncelik Türk halkına hizmet

3
-0
Komutan54 2 ay önce2022-07-30 01:57:20

Cuma namazı ve Bayram namazlarını Türk imamın arkasında kulmak caiz değil diyenler ne ara cenaze namazına katılır oldu??

1
-0
Karcı 2 ay önce2022-07-30 01:00:47

Birçok arkadaş belediye başkanı ve siyasetçileri sormuşlar. Onlar acellede..

2
-0
ali osman uzungüngör 2 ay önce2022-07-29 22:09:39

allah o yavruya rahmetiyle muamele eylesin,ailesine sabırlar niyaz ediyorum,bşk veya temsilen yardımcılarından birini cenazede görmek isterdim,bizede yakışan buydu,bu millet ensar bir millettir.

2
-0
Yenicamili 2 ay önce2022-07-29 20:57:25

Belediye başkanı ve yardımcıları başka yerler de güzel poz verirler burdan ekmek çıkmaz diye gelmemiştirler.

3
-0
Misafir 54 2 ay önce2022-07-29 20:25:00

Ne oldu atıp tutanlar allah ıslah etsin sizi gececik çocuk iki hocamızı da dinlediniz biraz iman varsa gidin helallik alin eyvah ki müslüman ne hallere düştük hocamızın kışa öz vaazını dinleyin ibret alın allh rahmet eylesin

2
-0