ÖNCÜ DÖNER
Boss Tavuk

Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti

13-01-2022 23:12:59 - AKYAZI
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti

Akyazı Kuzuluk Mahallesinde yıllardır sürdürülen Kalandar geleneği bu yılda devam etti. Etkinliğe Başkan Bilal Soykan'da katıldı.

Özgür Adımlar

Kuzuluk Mahallesi'nde yıllardır süren 'kalandar geleneği' bu yılda düzenlendi. Ocak ayının 13 ve 14 bağlayan gecelerde yapılan evlerin kapısına poşet asma geleneği bu yıl pandemiye rağmen devam etti.

Kuzuluk Mahallesindeki çocuklar ellerine poşet alarak evlerin kapılarına bıraktı. Ev sahipleri ise çocukların bıraktıkları poşetlere fındık, ceviz ve meyveler bıraktı.

Toplanan bu yiyecekler geleneğe katılanlar tarafından tüketildi.

Yıllardır sürdürülen geleneğe bu yıl Akyazı Belediye Başkanı Bilal Soykan'da katıldı.

Kuzuluk Orta Mahalle Muhtarı Murat Çakmakçı, gelenek ve görenekleri yaşattıkları için mutlu olduklarını söyledi.
 

Elli4Park
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti
Güven Yapı
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti
Kuzuluk'ta kalandar geleneği bu yılda devam etti

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
H. Erhan. 5 gün önce2022-01-15 13:58:50

Kadınlar verdi, çocuklar topladı, erkekler toplandı yedi. Kalandar bunun neresinde. Ya kadınlar ?

0
-0
Sakin 6 gün önce2022-01-15 01:09:30

Kalandar nedir kimin kültürü nereden uydurduniuz çok saçma sapan birşey yani o kadar kültür var bula bula bunu mu buldunuz ihtiyacı olanlara erzak bırakın sokakta kalmış hayvanlara yardım edin kalandar nedir yahu

0
-0
Çok beğendim 6 gün önce2022-01-14 19:03:42

Geleneklerimizin artması dileği ile sevgiler.

0
-0
emir bozkurt 6 gün önce2022-01-14 11:33:50

galandar kültürünü yaşatanlara teşekkürler....

0
-0
lader 6 gün önce2022-01-14 10:24:18

Gelenekleri yasatmak cok guzel. Lakin merak ettigim nerenin gelenegi bu ? Kalandar ne demek mesela ? Bildigim kadari ile takvim, yeni yil, baslangic gibi anlamlara tekabül ediyor. ( yazdiklarimda art niyet aramasin kimse, evet belki de o dusundugunuzu kastettim ama yanlis diye degil. Ne yaptigini , neyi yaptığını bildikten sonrasi gerisi onemsiz )

0
-0
Emine 1 hafta önce2022-01-14 08:33:57

Uuuu korona partisi tüh biz eksik kaldık.bana gelen olmadı.hemde börek yapmıştık:)

0
-0
Vatandaş 1 hafta önce2022-01-14 02:51:53

Başkana reklam olsun yeter ki covid falan onun pek de umrunda olmaz

0
-0
Hakan 1 hafta önce2022-01-14 01:23:01

Gelenek görenek önemli teşekkürler Bilal Soykan a

0
-0
muhalif 1 hafta önce2022-01-14 00:05:12

corono fakir hastalığı. chpli kardeslerim fakir insanlar. korono chpli kardeslerimi öldürüyor. ak partili kardeslerim öyle mi. değil. elhamdülillah hepsi zengin. korono akpartililerin olduğu ortama giremez. secim yakın bu arada. bu onun fotofrafı.

0
-0
Misafir 1 hafta önce2022-01-13 23:40:45

Başkanım bu şekilde toplanmak ne kadar doğru?????????????

1
-2
 Siz neredeyseniz, Efecan Tanzim Satış orada
1 / 15
Murat Optik

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR