BALIKÇI HÜSEYİN
Foto Ferit Stüdyo

Hatalı Park Trafiği Kilitledi

14-01-2020 17:13:39 - AKYAZI
2844 OKUNMA | 4399 HİT
Hatalı Park Trafiği Kilitledi

Akyazı Ada Caddesi'nde Mesai saatleri içerisinde İlçe merkezine giren tır trafiği kilitledi.

AKYAZI PANJUR
Ada caddesi'nden Pazarköy Caddesi'ne sapmak isteyen tır, hatalı park yapan otomobil yüzünden  trafiği kilitledi
 
Vatandaşlar hatalı park yapan aracı elleriyle kenara çekmesi sonucu tıra geçiş sağlandı.
 
Trafik normale döndü
Elli4Park
Hatalı Park Trafiği Kilitledi
Güven Yapı
Hatalı Park Trafiği Kilitledi
Hatalı Park Trafiği Kilitledi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Erkan 4 gün önce2020-01-21 07:45:20

Ya arkadaşlar o adam bilmeden dar yerlere zaten girmez arabasi yüklü o sokakta bir esnafimiza mal getirmiştir yargısız infaz yapmayin lutfen. Sahsen kendimde tirciyim elimizde olmayan nedenlerle bizde giriyoruz sokak aralarina adam malımı dukkanima getireceksin evimegetoreceksin diyor

0
-0
Arifi 6 gün önce2020-01-18 19:24:34

Bu tirlarin kamyonların şehir merkezinde ve Mahalle aralarında dolaşmalarına ve park Etmelerine kimse ses çıkarmıyor.. Bir musibet bir bela geldiğinde de hiç kimse Sesini çıkartmasın.

0
-1
EMİR 1 hafta önce2020-01-16 13:26:24

O tır söförü bir kaç manevra ile oradan çok rahat çıkabilirdi.

0
-2
Bahtiyar 1 hafta önce2020-01-15 19:18:01

Trafikte 1 dakika sabredemeyen Küçük araç sürücüleri her buldukları küçük boşluğa Park ederler 25 ton yükün altında sabahtan akşama kadar Akyazı'da yük boşaltmak için bekleyecek yükünü boşalttığını geriye dönüş alacak Ağzı olan konuşuyor önce o kamyoncunun ve tırcının çilesini Bileceksiniz ki konuşa

2
-1
Nasıl yanlış 1 hafta önce2020-01-15 19:07:04

Adam dubanın arkasına park etmiş nasıl yanlış park.

0
-2
annawbutik 1 hafta önce2020-01-15 18:04:03

İş yerim var ptt ye kargo göndermeye gittim geri geldim aracımın plakası 34 diye ceza yedim çarşıda yeri geliyor araçla gidemiyorum gel gelelim işe bu 34 yaz cezayı gitsin

1
-1
hasanbeyli 1 hafta önce2020-01-15 11:43:39

agzi olan konusuyor

0
-2
Arifi 1 hafta önce2020-01-15 11:22:26

Ey yetkili vede etkili görevliler..! 7049 nolu Sokağı tanımayan yetkililer ..! Tir parkı oldu Kamyon parkı oldu bari ordan tanıyın.. Kim bunlara mani olacak..!!?

1
-1
Komyoncu 1 hafta önce2020-01-15 00:41:23

Yol göster ordan girelim yigen ordan çok bilmiş lik yapma evide otur sen dışarı si soguk

1
-2
Müslüm Anlar 1 hafta önce2020-01-14 23:42:49

Ben bir Akyazı'da gördüm ağır vasıtalar gündüz vakti çarşının ortasında geziyor. Akşamın belli vakitlerinde olmalı. Kimi durur un yükler, kimi odun taşır, kimi koca uluslararası tırı merkeze sokar. Tamam onlar da ekmek peşinde ama bir düzen şart.

0
-2
Ahmet 1 hafta önce2020-01-14 22:32:02

Çevre yolun olsa tır ve ağır nakliye araçları giremez ama çevre yolun yok ..

1
-2
Vatandas 2 1 hafta önce2020-01-14 19:40:55

Bence trafik polisleri gorevlerini yeterince yerine getirmiyor çarsida isleri olunca cikip dolasiyorlar anca o zaman olumsuzluklari gorurseler mudahale ediyor.Dun rast geldi polis memuru postanede isini hallediyor diger poliste bos durmayayim ceza yazayim diyo.

0
-2
0854 1 hafta önce2020-01-14 19:00:18

Yenicami oradan geçmesi lazımdı önceden uyarı yapmistilar trafik lewhasi olması lazım orda

1
-2