Beşkardeşler Market Büyük İndirim
Aydın Metal
Foto Ferit Stüdyo

Gökay Yıldırımgencin mezarına zarar verildi

29-10-2019 17:23:10 - AKYAZI
6866 OKUNMA | 12029 HİT
Gökay Yıldırımgencin mezarına zarar verildi

Akyazı'da iki yıl önce havuz faciasında 4 kişi ile birlikte hayatını kaybeden Gökay Yıldırımgenç'in mezarına zarar verildi.

Özgür Adımlar
Şerefiye Mahallesi'ndeki eğlence havuzuna, 23 Haziran 2017'de serinlemek için giren Gökay Yıldırımgeç, elektrik akımına kapılmış, durumu fark eden işletme sahibi Mehmet ve oğlu Kadir Kaya ile Davut Mert Kaliç, Nurullah Önlütürk de suya girmişti.
 
Olayda Yıldırımgeç, Önlütürk, Kaliç ile Mehmet ve Kadir Kaya hayatını kaybetmişti. 
 
Havuz faciasında yaşamını yitiren Gökay Yıldırımgenç'in Kuzuluk'taki mezarına kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce zarar verildi.
Ekip İnşaat & Hafriyat
Gökay Yıldırımgencin mezarına zarar verildi
Ekip İnşaat & Hafriyat
Gökay Yıldırımgencin mezarına zarar verildi
Gökay Yıldırımgencin mezarına zarar verildi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Yilmaz 1 ay önce2019-11-03 21:37:44

Allahi laneti üzerine Olsen pislik ellerin kirilsin bende anneyim benimde evladim toprakta aci cektirmeye ne hakkiniz car vebalini veremezsiniz inşşallah

0
-0
erkek misiniz siz? 1 ay önce2019-11-01 07:43:52

o mezara siz girmiyceniz mi saniyosunuz ? bunun vebalini bu dünyada olmasa bile öteki tarafta ödiycenizden şüpheniz mi var!?

0
-0
Lale 1 ay önce2019-10-31 15:43:30

Neyin kafası bu Allah sizin gibileri yok etsin küçücük bir çocuğun mezarından ne istiyorsunuz

0
-0
Bi gül 1 ay önce2019-10-31 03:08:19

Allah kendisinede aynı şeyi yaşatsın hadi o aileye ve mehtaya saygın ve korkun yok onu anladıkta allahtandamı korkmadın. Seni bir anne doğurmuş olamaz ben inanmıyorum. Olsan olsan ancak bir domuz doğurmuştur. Yazıklar olsun o çoçuğun anasınadamı düşünmedin dünyanın enireç yaratığsın sen

0
-0
Kardes 1 ay önce2019-10-31 01:07:39

Yav neyin kötüsü cocuktu cocuk o.Allah belalarını versin ne aradįnız derdiniz ne acaba..bu nasıl bir insanlık

0
-0
Hayrettin şengül 1 ay önce2019-10-31 00:26:50

Mezarından ne istediniz vicdansız köpekler bu kadar karaktersizlik olmaz mekanı cennetin en güzel bahçeleri olsun

0
-0
Belirsiz 1 ay önce2019-10-30 23:25:13

Allah belanızı versin ne istediniz o çocuktan ya hiç mi vicdanınız sızlamadı adi köpekler

0
-0
yasemin 1 ay önce2019-10-30 18:28:43

Allah kahretsin sizi yazıklar olsun

0
-0
Adsız 1 ay önce2019-10-30 15:08:34

Bu neyin kini, neyin nefreti bu nasıl bı kafadir ya yazıklar olsun içim parçalandı görünce merhum her ne kadar kötüde olsa ki değildir tanımıyorum ama sonunda gidicek oldukları yere böyle sine saygısızlık içler acısı annesi görünce kim bilir ne hâle gelmiştir RABBİM tez zamanda cezaları ni versin

0
-0
Vatandaş 1 ay önce2019-10-30 12:54:51

Bu kadar memleket gördüm gittiğimde tek pişman olduğum ilçe adam başı belaya girer

0
-0
Ayhan tonyali 1 ay önce2019-10-30 12:35:28

Devlet bu serefsizleri bulup tez elden en ağır cezayı vermelidir.

0
-0
Okşan Burak 1 ay önce2019-10-30 10:38:56

Nasıl bir kindir ,nasıl bir ruh halidir bu yazacak kelime bulamıyorum.Allah cezanızı versin ,yazıklar olsun

0
-0
lara ruzgar 1 ay önce2019-10-30 10:25:07

ne olursa olsun bır oluye saygısızlık ve terbıyesızlık olarak gordugum bu manzarada yapan olmuycekmı dıye sormak ıstıyorum?

0
-0
Denkgeldi 1 ay önce2019-10-30 09:31:52

Akıllı işi değil bu , , Allah aileye sabır versin , kapanmayacak bir yara ....

0
-0
Akyazılı. 2 ay önce2019-10-30 05:51:39

Yazıklar olsun bunu yapana hiç mi utanma kalmamış yapanda.

0
-0
Leman yildirimgec 2 ay önce2019-10-29 18:56:09