Beşkardeşler online alışveriş
ETÇiM
Whatsapp iletişim
Foto Ferit Stüdyo

Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu

08-05-2020 12:53:43 - AKYAZI
1674 OKUNMA | 2868 HİT
Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu

Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanlığı görevine Hüseyin Güler atandı.

Özgür Adımlar
Güler’un yetki belgesini Gelecek Partisi Genel Başkan Yardımcısı Ayhan Sefer Üstün, Yönetim Kurulu Üyesi Nuray Sağıroğlu ve İl Başkanı Ender Serbes teslim etti.
 
Gelecek Partisi Sakarya İl Binasında Genel Başkan Yardımcısı Ayhan Sefer Üstün, Yönetim Kurulu Üyesi Nuray Sağıroğlu ve İl Başkan Yardımcıları ve yönetim kurulu üyelerininde bir araya geldiği buluşmada İl Başkanı Serbes, yaptığı açıklamada, Sakarya genelinde ilçe başkanlıklarını atamaya başladıklarını belirterek, Hendek ve Adapazarı ilçelerinden sonra Akyazı ilçe başkanını da belirlediklerini söyledi. Her geçen gün teşkilatlanma yolunda mesafe katettiklerini belirten Serbes, bu gün de Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler’e yetki belgesini takdim ettiklerini kaydetti. 
 
Serbes, atanan tüm ilçe başkanları ile uyum içinde çalışacaklarını belirterek, “Akyazı ilçe merkezinde ilçe başkanlık binamız hazır. Hüseyin Güler Başkanımıza görevinde başarılar diliyorum. Hayırlı uğurlu olsun. Hep birlikte uyum içinde halkımıza hizmet edeceğiz. Bunun şevk ve heyecanını yaşıyoruz.” dedi.
 
Hüseyin Güler ise, verilen görevi layıkıyla ve en güzel şekilde yerine getireceğini, hedeflerinin özgürlükçü yeni bir vizyon ile hizmet etmek olduğunu belirterek, çok çalışacaklarını ve Akyazı halkıyla iç içe olacaklarını ifade etti.
 
HÜSEYİN GÜLER KİMDİR ?
 
1969 Çaykara, Trabzon’da doğdu. 1992 yılından bu yana Akyazı’da mobilya imalatı ve ticareti yapan Güler, Akyazı Ağaç İşleri Derneği yönetim kurulu üyeliği ve Akyazı Trabzon Derneği Başkanlığı görevlerinde bulundu. Güler Evli ve iki çocuk babası.
Emren Bilisim Akyazi
Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu
Pizza Park
Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu
Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu
Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu
Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu
Gelecek Partisi Akyazı İlçe Başkanı Hüseyin Güler oldu

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Gerçek Akyazili 1 gün önce2020-05-25 23:06:17

Ne çok boş konuşan var ya akp 20 senedir akyazida birinci parti durumu görmeyecek kadar korsunuz akyazida asfalt yamamaktan başka ne yapıldi 18 senedir belediye borç içinde bu kadar kör olmayın hendek neydi ne oldu boş boş konusacGina az düşünün yenilikçi olun

0
-0
Ali sami 2 hafta önce2020-05-10 23:12:22

Hüseyin kardeşimizi de tanıyoruz belki bilmeyerek hata yaptı o da bir gün doğruyu görür hatasından döner o da iyi bilir akp akyazida yikilmaz

0
-0
Ali sam ates 2 hafta önce2020-05-10 23:08:12

Akyazı halkı bildiği doğruyu bilir ne partiler kuruldu ne oldu yine akp. Kötüler olacakki iyiler bilinecek

0
-0
Ali sami 2 hafta önce2020-05-10 23:05:29

Boş işler le boş insanlar uğraşır takmayın akyazida ak Parti' yıkılmaz bir şey kaybetmez akyazı halkı iyi de bilir kotuyude

0
-0
Vatandas sinan 3 hafta önce2020-05-09 02:54:33

Yenı bır oluşum partisi ama akyazı temsilcisi yemeyi seven birisi bu temsilci bırak oy kazandırmayı oy kaybettirir bence iyi düşünülmelıydı ama vizyon yok ki

0
-0
gerçekci 3 hafta önce2020-05-09 01:02:42

birilerinin talimatıyla rus uçağını düşürüp ülkemi rusyayla bir savaşa sokmak isteyen, birinden bu ülkeye hayır gelmez,ayhan efendi sana yoruma bile gerek duymuyorum,basit adamlarsınız,partiniz ölü doğdu.başınız sağolsun.

0
-0
Ömer halis 3 hafta önce2020-05-09 00:56:11

Ak parti eskileri değilmi bunlar

0
-0
ibrahim 3 hafta önce2020-05-09 00:20:42

Chp, akpnin muhalifi bunu yıllardır biliyoruz ama şunuda öğrenmiş olduk akp’de gelecek partisinin muhalifi olmuş nedendir bilinmez ama hazmedilmiyor herkes yorum yapabilir herkes kendini ifade edebilir. Ama hiç kimse gaflete kapılmasın kimse başkası hakkında kötü yorum yapma hakkına sahip değildir. Unutmayın ki davutoğlu ülkenin eski seçilmiş başbakanıdır ! İstifası için herkesin kendince inandığı bir yorum var gerçeği bir allah bilir birde içinde bulunan kişiler bu ülke erdoğandan ibaret değildir artık erdoğan bir yere kadar var olacak yarın bir gün elbete bir başkası olacak yeni kurulan partilere böyle hedef olunacaksa bu ülke ancak bir yere kadar gidebilir bir yerde de tıkanır kalır. Davutoğlunun istifasını biraz araştırıldığında o dönemlerde erdoğanın kurguladığı gibi olduğuda söylenmektedir aksinide inkar etmiş değil ! 2016 yılında Kurtuluş Tayiz yazmış olduğu köşe yazısı https:www.aksam.com.tryazarlardavutoglu-gorevi-neden-biraktihaber-513599

0
-0
İbrahim 3 hafta önce2020-05-08 23:34:37

Şerefimi ayaklar altına alırım ak partiye ihanet etmem diyen birini temsil edecekler ondan medet umacaklar yazıklar plsun

0
-0
Altındereli 3 hafta önce2020-05-08 20:58:30

Yorum yapacaktım ama yazacak bişe bulamadım....?

0
-0
Vatandaş Kemal 3 hafta önce2020-05-08 17:21:40

Bir ideoloji partisi değil. Sınıfsal dayanağı yok. Tamamıyla Akepe'nin oy oranını azaltmak için kurulan bir parti. Akepe'ye kuruluşundan beri karşıyım elhamdülillah ancak bu bir emperyal proje. Bizi Suriye bataklığına çeken ve Clinton ile çak yapan Davutoğlu Türkiye'nin geleceği olamaz.

1
-0
Arifi 3 hafta önce2020-05-08 16:21:30

Doğmadan ölmüş bir parti...!

0
-0
Kenan 3 hafta önce2020-05-08 16:04:36

Yok muydu Sakaryalı birisi ilçe başkanı olacak? Bu kişi Akyazı'yı mı düşünür yoksa memleketini mi? Yazık yazık.

0
-0
İkinci dalga uyarısı
1 / 15
Servet Usta Akyazı
BENİM DÜNYAM ANAOKULU

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR