çarşıpazar3
ETÇiM
Akyazı Emlak

Feyzi Bora Akbelde AŞ müdürü oldu

15-08-2019 11:32:24 - AKYAZI
1604 OKUNMA | 2494 HİT
Feyzi Bora Akbelde AŞ müdürü oldu

Akyazı Belediyesi'ne bağlı Ak Belde A.Ş'nin başına Feyzi Bora getirildi.

AKYAZI PANJUR
Bir süredir değişmesi beklenen Nail Kahveci‘nin yerine eski Ak Parti Akyazı ilçe başkanı Feyzi Bora Getirildi. Bora’nın 9 Ağustos 2019 tarihi itibariyle göreve başladığı öğrenildi. 
 
Bir önceki dönem Belediye Başkan aday adaylığı için AK Parti İlçe Başkanlığından istifa eden Nail Kahveci, Akyazı Belediyesi’ne ait şirket olan Ak Belde A.Ş.’nin başına getirilmişti. Nail Kahveciyi görevden alan Bilal Soykan başkanlık için ilçe başkanlığından istifa eden AK Parti eski ilçe başkanı Feyzi Bora’yı Akbelde A.Ş.’nin başına getirdi.
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Saliha 3 hafta önce2019-08-27 10:17:23

Parti peşinden koştun mu iş garanti bal tutan parmağını yalar

0
-0
VATANDAŞ ALI 1 ay önce2019-08-20 10:17:26

BİRİLERİ HANI SADET BİNASINDAN HIRSIZLAR DİYE BAĞIRIYORDU UNUTMADIK HABERLERDE MANŞET OLARAK ÇIKIYOR AK YAZININ DÖRT MİLYONU NEREDE HANI AZ DEĞİL KI DÖRT MİLYON BUNU HİÇ SORAN YOK LA KIM HIRSIZ BENCE BORA BURDAN BAŞLAMALI ÇÜNKÜ BURASI ÇOK KOKUYUR TEMİZLEMEDEN O KOLTUKTA RAHAT OTURULMAZ OTURNA DA BULAŞIR HER NE KADAR BU BENIM .... DEĞİL BEN OTURDUĞUMDA BANA BULAŞTI DESENDE NEDEN TEMİZLEMEDEN OTURDUN DİYE AKILLARDAN GEÇER BENİM AKLIMDAN GEÇİYOR

0
-0
Vatandaş Kemal 1 ay önce2019-08-19 03:12:16

Aslan parçası kardeşim Feyzicim. Sen işini bilirsin. Zor zamanların adamısın. Hadi göster kendini. Haa unutmadan söyleyeyim dost acı söyler bilirsin kırılma bana ama partinin eski ilçe başkanı olmasan ağzınla kuş tutsan seni oraya getirmezlerdi. Canım benim öpüyorum. Başarılarının devamını dilerim.

0
-0
muhittin 1 ay önce2019-08-16 09:57:12

SEÇİMDE GÖRÜRLER SONUÇLARINI AMA BİR BEKA SORUNU DAHA ÇIKAR KESİN :)

3
-0
belediyeci 1 ay önce2019-08-15 19:03:45

sözde akbelde şirketi kapatılıyordu gülmede ne yap

3
-0
Baklava 1 ay önce2019-08-15 18:10:34

Mesut Ekrem bir sonraki dönem için hazırlanıyordur .

5
-0
va h vah 1 ay önce2019-08-15 12:17:38

ye kurkum ye

8
-0
Bayan Öğretmenden Özel Matematik Dersi
1 / 15
ERC Cafe Bistro
BENİM DÜNYAM ANAOKULU

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR