Marmara Göz
Çarşı Pazar
Akyazı Aktaş Sürücü Kursu

Cinayetin ardından kasabın camlarını taşladılar

24-07-2022 17:17:53 - AKYAZI
Cinayetin ardından kasabın camlarını taşladılar

Karapürçek'te bıçaklanarak öldürülen Muhammet Geyve'nin yakınları, katil zanlısının amcasına ait Akyazı'daki kasap dükkanının camlarını kırdılar.

YAKICI MOBİLYA
Karapürçek'te yüksek sesle konuşma nedeniyle çıkan kavgada kuzeni tarafından bıçaklanarak öldürülen Muhammet Geyve'nin yakınları, katil zanlısının amcasına ait Akyazı'daki kasap dükkanının camlarını kırdılar.
 
Yazılıgürgen Mahallesi'nde meydana gelen olayda, Muhammet Geyve ile kuzeni Y.G. arasında yüksek sesle konuşma yüzünden tartışma çıkmış.
 
Kavgaya dönüşen olayda kalbinden bıçaklanan Geyve, kaldırıldığı Akyazı Devlet Hastanesinde hayatını kaybetmişti.
 
Cinayetin ardından kaçan katil zanlısı Y.G. ile katil zanlısına yardım ettiği öne sürülen İ.G., R.G. ve İ.G'de gözaltına alınmıştı.
 
Cinayetle ilgili akraba aileler arasında gerginlik hat safhaya ulaştı. Ölen gencin yakınları, katil zanlısının amcasına ait Akyazı Küçücek'teki kasap dükkanının camlarını taşladı. Saldırıda işyerinin camları kırıldı.
 
Jandarma, işyeri önünde önlem aldı. 
Ürdüç

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Isviçreli 2 ay önce2022-07-26 13:02:31

Alaman kardeşim sen türkiyede kalanları boş ver, hepsi gayet mutlu, zam zam seviyorlar, pahalı hayat seviyorlar AKP seviyorlar gayet memnunlar demeki şikayet eden yok. Biz kendimize bakalim okadar Euro Frank varkı inan bende ara sıra diyorumki bu paralari nereye yatırım yapabilirim diye. Hayat Avrupada çok güzel . Selamlar Baselden, sanada münihli kardeşim görüşmek üzere.

2
-0
alaman 3 ay önce2022-07-25 21:56:28

karapükçekli hemşerim şoförüm ama para ben de.sen de beni münihde sor şerefiyeli şöför memet diye. sen münihi ağzına alabilirsin. anladım sen onu

3
-0
Karapürçekli akyazıl 3 ay önce2022-07-25 20:31:22

Alamanlı, sen akyazılıyım deme bidaha. Bir arkadaşımızın yazdığı gibi öldüğünde de orda gömsünler seni. Eleştirimden rahatsız olduysan eğer, KARAPÜRÇEK yazılıgürgen mahallesinde sor beni bulursun. Anladın sen onu şerefiyeli şöför bozuntusu. MEMLEKETİMİZİN ADINI AĞZINA ALMA BİDAHA.

0
-4
Karcı 3 ay önce2022-07-25 11:04:21

Almancı, şoför memet... Akyazı in senin gibiler ihtiyaci yok. Akyazı in yerlisi ve asili senin bahsettiğim hiçbir olayın içinde yok. Ayrıca senin düşüncelerinin de hiç bir önemi yok. Sen alamam köyünde koyun gütmeye devam et.. o taptığın eurolarınla da çokça öğün.. yalnız sana bı tavsiye ölünce de orada bı gavur mezarlığına gömsüer seni. Pazar günleri çan çalınca zebanilerle oynarsın....

0
-5