Beşkardeşler 20112019
ETÇiM
AKTAŞ SÜRÜCÜ

Böyle veda etti

18-10-2019 14:20:07 - AKYAZI
4815 OKUNMA | 8004 HİT
Böyle veda etti

Akyazı’da 20 yıldan fazla görev yapan, sevilen polis memurlarından Ayhan Pak emekliliğe ayrılışıyla alakalı sosyal medyadan yazı paylaştı.

Özgür Adımlar
Emekliliğe ayrılan Ayhan Pak:" 
 
BU BİR VEDA DEĞİL;                                                             
 
Değerli dostlarım öncelikle doğum günüm münasebetiyle arayan ve sosyal medyadan bu mutlu günüme ortak olan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Hem mutluluktan hem de duygusallıktan olsa gerek herkese tek tek cevap veremedim kusura bakmayın. Evet 1990 yılında başlamış olduğum kutsal meslek olan polisliğimin sonuna gelmiş bulunuyorum, bugün itibariyle yaş haddinden emekliye ayrıldım. Ben mesleğimi severek yaptım, şerefimle de yaptığımı düşünüyorum. 29 senelik meslek hayatımın tam 20 yıl 3 ayı Akyazıda geçti, 1999 depremini burada geçirdim, burada sizin gibi çok güzel dostlarım oldu. Bana her gittiğim yerde "sen nasıl polissin herkesin arabası, evi var senin yok diyorlar, ben de onlara bunlar olmamış olabilir ama sizler gibi dostlar ve güzel insanlar edindim, bundan daha güzel bir zenginlik olablir mi diyorum" evet ömrümün neredeyse üçte birden fazlası Akyazıda geçti, burada görev yaptığım süre zarfında elimden geldiğince herkese yardımcı olmaya çalıştım, işimle dostluğumu da karıştırmadım tâbi, doğru bildiğimden hiç şaşmadım, kısacası bana bir adım gelene ben on adım gitmeye çalıştım. Evet bugün emekli oldum şimdilik buradayım o yüzden de bu bir VEDA DEĞİL diyorum. Sizleri seviyorum, iyi ki varsınız. Her şey gönlünüzce olsun, Allaha emanet olun." dedi
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Dursun şen 1 ay önce2019-10-19 23:46:08

Emeklilik hayatında başarılar dilerim. Senin bir iyihilin oldu bana hiç unutmam onu

0
-0
BilalCINKILIC 1 ay önce2019-10-19 22:38:59

her bitis yeni bir baslangictir. emeklilikte herşey gonlunce olsun polis ayhan abi.

0
-0
Hasan dizen 1 ay önce2019-10-19 21:04:15

Ayhan abim emekliligin hayirli olsun sivil hayatin insallah ( saglikli ve huzurlu ) olur sen akyaziya disardan gelipde bir cok insana ornek olan cok güzel bi insansin birde rahmetli suat abim vardi allah ratmet eylesin.. Ayhan abi seni cok ariycak gozlerimiz allaha emanet ol saygilar..

0
-0
Recep Solak 1 ay önce2019-10-19 20:59:08

Adamın hasısın benim kardeşim emekliliğin Hayırlı olsun Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin Gönlümüz hep seninle beraber Hoşçakal

0
-0
Erdal kendiz 1 ay önce2019-10-19 18:28:27

Bende bu emekli polis arkadaşım gibi ilk görev yerim olan akyazıda 1980 yılının ocak ayında polis okulundan mezun olarak birada göreve başladım.benimde bu ilçede çok dostlaŕım arkadaşlarım var.kimisi rahmetli oldu.ben bu ilçede görev yaparken 17 ocak 1981 tarihinde 3 kuyumcunun aynı anda soyulması

0
-0
RECEP KURT 1 ay önce2019-10-19 17:46:24

HAYIRLI OLSUN ARAMIZA HOŞ GELDİN AYHAN BEY KARDEŞİM.

0
-0
Ali Uslu 1 ay önce2019-10-19 14:45:38

Tanıdığım ender insanlardan Ayhan abime hayatı boyunca Rabb'im yokluk ve sıkıntı yaşatmasın,emeklilik hayatında da başarılar ve ailen ile mutlu bir yaşam dilerim.

0
-0
Celal Demirhan 1 ay önce2019-10-19 08:58:35

Allah yolunu açık etsin daha nice yıllara diyelim.Mevlam güzel insanların her zaman yanındadır.

0
-0
Adem Güner 1 ay önce2019-10-19 04:59:39

Rabbim emeklilik hayatında da sağlık huzur ve başarılar ihsan eylesin.Amin

1
-0
ali osman uzungüngör 1 ay önce2019-10-19 00:06:48

ayhan kardeşimize akyazımıza yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkürler,emekliliğinde ailesiyle sağlık huzur dolu bir yaşam diliyorum,bu millet kendine hizmeti geçenleri unutmaz,güzel insan yolun açık olsun.

1
-0
Saban 1 ay önce2019-10-18 21:13:36

Herkez tarafından sevilen bu kadar uzun akyazida kalan abimin emeklilik hayatı sevdikleri ile devam etsin

2
-0