Beşkardeşler Sonbahar Kampanyası 18112019
BALIKÇI HÜSEYİN
Kuzuluk Emlak

Akyazı Sosyal Gelişim Merkezine Yeni Müdür Atanıyor

10-07-2019 09:40:00 - AKYAZI
4635 OKUNMA | 8559 HİT
Akyazı Sosyal Gelişim Merkezine Yeni Müdür Atanıyor

Oya Asan Akyazı Sosyal Gelişim Merkezi'ne müdür oluyor

Özgür Adımlar
Ak Parti İlçe Kadın Kolları Başkanı Oya Asan'ın, Sakarya Büyükşehir Belediyesi Akyazı Sosyal Gelişim Merkezi'ne müdür olarak atanması için çalışma yapıldığı öğrenildi.
 
Edinilen bilgilere göre, AK Parti Akyazı Kadın Kolları Başkanı Oya Asan'ın Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Akyazı Sosyal Gelişim Merkezi'ne müdür olarak atanması için çalışma yapıldığı belirtiliyor. 
 
Atamaların bu hafta belli olması bekleniyor.
Güven Yapı
Akyazı Sosyal Gelişim Merkezine Yeni Müdür Atanıyor
Ekip İnşaat & Hafriyat
Akyazı Sosyal Gelişim Merkezine Yeni Müdür Atanıyor

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
AKYAZILI 5 ay önce2019-07-12 10:39:04

''VATANDAŞ'' ADIYLA YORUM YAPAN ARKADAŞ, BURADA KİMSENİN ŞAHSINA SÖZ SÖYLENMEMELİ KİMSENİNDE BUNA HAKKI OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM. İYİDİR YADA KÖTÜDÜR SÖZ KONUSU O DEĞİL. KURUMLARIN LİYAKAT KURALLARINA UYGUN VASIFLARA SAHİP KİŞİLERE HAKKI OLANA VERİLMESİ DAHA UYGUN OLACAKTIR. YOKSA TEKLİF EDİLEN KİŞİ İYİ VEYA KÖTÜ OLMASI KENDİNEDİR.

1
-0
akyazılı 5 ay önce2019-07-12 03:42:18

torpıl ağaaalii torpıııl

1
-0
akyazılı 5 ay önce2019-07-11 19:58:55

Bu ne ya.İllaki Ak partilimi olması lazım.Ak beldeyede Fevzi Bora'yı getireceklermiş.Bana tapusunu verseler kabul etmem.Yazık ki nee yazık ...

1
-0
vatandaş 5 ay önce2019-07-10 14:57:47

BELEDİYEDE İKİ TANE ABAZA MÜDÜR VAR BİR İŞE YARAMAZ. OYA HANIM İNSAN İNSAN YOLUN AÇIK OLSUN BAŞKANIMMM

2
-4
Akyazılı 5 ay önce2019-07-10 14:07:31

Yazık , çok yazık. Belediye işleri lağım işlerine dönüştü.

6
-0
Senatör 5 ay önce2019-07-10 13:35:34

buyrun burdan yakın. Reis bas bas bağırıyor yapmayın etmeyin diye. akepeliler bunlar işte Ak Partili olun arkadaş Reisçi Olun! bırakın liyakat sahibi iseniz zaten müdür olurdunuz! Kim atayacaksa Liyakat sahibimi değilmi araştırmalı bence. Gerçi atayacak kişide bu şekilde geldiyse vah halimize...!

9
-0
vatandaş 5 ay önce2019-07-10 12:07:02

:) :) :) hayırlı iişler

3
-0