Mevlid Kandili
Beşkardeşler Acelle Alışveriş
BALIKÇI HÜSEYİN
Hacıoğulları Pide Kebap Lahmacun 2

Akyazı'da motosiklet denetimleri devam ediyor

14-10-2020 11:04:33 - AKYAZI
4531 OKUNMA | 8474 HİT
Akyazı'da motosiklet denetimleri devam ediyor

Akyazı'da trafik polisleri, tescilsiz ve abart egzoz bulunana motosikletlere yönelik denetimlere devam ediyor.

Alişan Bilişim
İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekipler ile Adapazarı'ndan gelen motorize ekipler, motosikletlere yönelik denetimlerini sürdürüyor.
 
İlçenin değişik noktalarında yapılan kontrollerde bir çok sürücüye cezai işlem uygulandı. Eksiklikleri bulunan bazı motosikletler trafikten men edildi.
 
Motosikletlere yönelik denetimlerin devam edeceği öğrenildi. 
Pizza Park
Akyazı'da motosiklet denetimleri devam ediyor
Güven Yapı
Akyazı'da motosiklet denetimleri devam ediyor

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
vatandaş 2 hafta önce2020-10-15 18:58:24

kafa dinliyoz 1 haftasır oylar akp ye ilk defa hayırlı bişe yapdılar başarılarının devamını dilerim

0
-0
akyazılı 2 hafta önce2020-10-15 17:05:36

eksozlarını söküp bağırta bağırta gidenler yüzünden maalesef. iyi insanlarda ceza yiyor. Burda emniyetin ayırım yapacak durumu yok. Herkes düzgün ve kurallara uygun gitse bu durumlar olmazdı. Bende muayene ve kasktan ceza yedim ama, bu cezayı ses gürültüsü yapanlar yüzünden yedim.

0
-0
vatandaş 2 hafta önce2020-10-15 13:41:37

böle devam edin oy zamanı gorusmek uzere

0
-1
akyazılı 2 hafta önce2020-10-15 09:55:54

acaba merak ediyorum pat pat tabirindeki tarim araçları ne zaman toplanmaya başlanacak bunun cevabini verebilecek bir babayiğit var mı?.Dediğim gibi tarim aracı taşıma aracı değil ama biz tarladan çok karayollarında kullanıyoruz.

2
-0
Motorcu 2 2 hafta önce2020-10-15 05:14:38

Vatandaş tehlike falan sactigimiz yok, trafikte her aracın doğru düzgün kullanani da var apacisi de var. Motorla yolumuzda gitsek dibimize girer korna calarsiniz, yandan gecsek görmezsiniz kaza olur, napalım uçalım mı? Tehlike saçiyormus

0
-0
Sadullah ateşoglu 2 hafta önce2020-10-14 23:42:49

Ben motor kullanıyorum motor uda bir insan oglu kullanıyor ben motorla işe kitiyorum her gün yollardayım motor u hic bir arac saymıyor 60 TL bantol ve 550 TL sigorta yabmıyorum niye beni sayıyorlar diyer araclar

0
-0
Ahmit 2 hafta önce2020-10-14 22:29:05

Allah razı olsun emniyetimizden

2
-0
AkyAZılı 2 hafta önce2020-10-14 21:43:32

Birde şu pat pat lara çözüm bulsalar.

1
-0
Motorcu 2 hafta önce2020-10-14 21:28:34

Vatandaş yaptığın yoruma dikkat et kimsen moturculari yolda sıkıştırmayın onlarda taşıt onları kullananda can taşıyor sizin gibiler yüzünden daha çok canlar gider belkide(abart egzoz bulunan motorlar toplanabilir ama standart olanlara eklemeyin bari)

0
-0
Teşekkürler 2 hafta önce2020-10-14 21:08:33

Huzur dolu akyazı istiyoruz hepsi bu gelecege daha güzel kaliteli bir akyazı için oreparasyonlara devam emeğine sağlık 155 -156. Devamkee :))

2
-1
Vatandaş 2 hafta önce2020-10-14 18:39:25

Çok iyi olmuş geç bile kalmışlar Motorlu sürücüler resmen tehlike saçıyor.

2
-3
AKYAZILI 2 hafta önce2020-10-14 16:02:45

YEMİN EDİYORUM SON ZAMANLARIN EN MANTIKLI EN YERİNDE UYGULAMASI. Devamını diliyorum. maalesef uyarıdan anlayan bir millet değiliz illa canımız yanması lazım.

3
-2
Vatap 2 hafta önce2020-10-14 13:26:25

Teşekkürler, bu tarz denetimler tüm araçlar için sürekli olmalı bence.

2
-2
Akyazı'da kaza 1 yaralı
1 / 15
Murat Optik
Kök İş

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR