Marmara Göz
Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Foto Ferit Stüdyo

Akyazı'da e spor kursu kayıtları başladı

28-06-2022 11:23:41 - AKYAZI
Akyazı'da e spor kursu kayıtları başladı

Akyazı'da pubg mobile oyununda e spor eğitimi almak isteyenler için kurs açıldı. Kurs kapsamında takımlar oluşturulup özel maçlar oynanacak.

YAKICI MOBİLYA
Dünyada hızla yayılan ve Türkiye'de de yerini almaya başlayan E Spor 7’den 70’e herkesin tutkusu haline geliyor. 
 
Dünyada Spor Endüstrisi içerisinde yıllık 100 milyar dolarlık bir paya sahip olan E SPOR gençler arasında hızla yayılıyor.  
 
Teknolojik bağımlılık oluşturmayan, bireyleri ekran başına kitlemeyen, kontrol edilebilebilir bu yeni spor branşı için Akyazı Gençlik ve Spor Müdürlüğü'nce  e Spor Kayıtları açıldı.
 
Kurs kapsamında toplu dersler gerçekleştirilecek.  4'er li takımlar oluşturulucak ve özel maçlar oynanacak. Eğitim ve antrenmanlar yapılacak. Online eğitimler düzenlenecek. 
 
Kurslara herkes kendi cihazı ile katılacak.  Ders saati 14.30 olarak belirlenirken günler daha sonra açıklanacak. 
 
Kurslara  12-16 yaş grubu ve 17 yaş ve üstü grup olucak şekilde kız ve erkekler başvurabilecek
 
İletişim : 0530 810 45 54
Elli4Park
Akyazı'da e spor kursu kayıtları başladı
Ürdüç
Akyazı'da e spor kursu kayıtları başladı

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
VEYSEL YİĞİT 3 ay önce2022-06-29 17:42:52

Bütün gavurca kelimeleri çocuklarımızın zihnine sokanları kınıyorum. Kölenin en kötü tarafı, dilidir... Beyin Sömürgesi, azar azar gerçekleşir... Bizim gibi gönullü sömürge olur... Dili, kıyafeti, müziği, sporu, tavrı vs... Diren ve olma... Müslüman Türk kal... Marka müslümanı değil... Aşkı, vecdi ve hayatı benzeyen müslüman... Peygamberimiz Efendimiz'in tanıyacağı müslüman...

0
-1
Osmn by 3 ay önce2022-06-28 21:11:12

Gelecek nesile tavsiyem gelmeyin

0
-1
Vatandaş 3 ay önce2022-06-28 20:44:35

Teknolojik bağımlılık oluşturmayan, bireyleri ekran başına kitlemeyen, kontrol edilebilebilir bu yeni spor branşı için Akyazı Gençlik ve Spor Müdürlüğü'nce e Spor Kayıtları açıldı. Millet kahve çay ocağı köşelerinde bile bobg denilen oyunu saatlerce oynuyor. Bağımlı yapmıyor diyorsun. Komiksiniz ilk okul çağındaki çocukların beyni sulandı. Bide spormuş… yazık…

0
-1
Varandal kemal 3 ay önce2022-06-28 19:23:51

Zamanında bu oyunlar oynanıyor diye devlet internet cafelere tutanak tutuyor göz açtırmıyordu. Neticede hepsi kapatmak zorunda kaldı bir çok kişiyi ekmeğinden ettiler. Eee bu oyunlar hani kötü alışkanlık kazandırıyor çocukların gelişimini kötü etkiliyordu, şimdi turnuvasını yapıyorsunuz nasıl olacak bu iş anlatında bizde bilelim.

0
-1
Vatandaş 3 ay önce2022-06-28 14:17:49

Çocuklara bu kötülüğü yapmaya gerek yok

0
-1
E SPORCU 3 ay önce2022-06-28 13:33:51

Akyazımızın böyle bir işe girişmesi güzel olmuş,e spor arenasının artık bir iş olarak görülmesi gerektiğinden çocuklarımıza oyunlardan hem para hem zevk almayı öğretmek hoş olacaktır. Tebrikler Akyazı. Nice kupalara..

1
-1
Pubg hayir !!! 3 ay önce2022-06-28 13:30:40

Pubg ye hayir sonuna kadar hayir bir oyunun güzelim gençlerimizi ele geçirmesi hoş değil hiçtir!!

0
-1
Pubg candır 3 ay önce2022-06-28 12:25:17