çarşıpazar3
ETÇiM
AKTAŞ SÜRÜCÜ

AKYAZI ADAPAZARI OTOBÜSLERİNE ZAM

29-08-2019 16:03:46 - AKYAZI
3834 OKUNMA | 5953 HİT
AKYAZI  ADAPAZARI OTOBÜSLERİNE ZAM

Akyazı Adapazarı arası yolculuk artık 6 lira.

Akyazı Adapazarı Otobüsleri 2 Yıla yakın bir süredir 5 liraya yolcu taşıyordu.Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi yaptığı %20 zam sonucunda Akyazı Adapazarı Otobüs fiyatları 6 lira oldu.

Emren Bilisim Akyazi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Gökhan 3 hafta önce2019-09-02 13:30:02

Zam olayına bişey dediğim yok ama. Dolmuşlarında tavuk arabasından farkı yok.

0
-0
54Akyazı 3 hafta önce2019-09-01 10:33:43

Bence 6 lira az bile eskiden tıraş parasıyla yolculuk aynı paraydı tıraş 25 lira oldu mazot 2 katı fiyatına çıktı adamlar hala 5 lira yıllardır ben hak veriyorum fakat ağzına kadar dolmasından herkes gibi şikayetciyim.

0
-0
61liadam 3 hafta önce2019-08-31 20:39:06

Aynen Hak ettiğimiz gibi .... Her şey yolunda gidiyor. Yarın seçim olsa Türkiye birincisi olursunuz....

1
-0
Akyazılı54 3 hafta önce2019-08-31 19:20:11

Öncelikle belediye otobüsü neden Adapazarına çalışmıyor önce bunu sorgulamak lazım ondan sonra terminal ücret sorgulayalim.hatta biz bunları hakkediyoruz.aynı parti aynı yönetim böle gittikçe Akyazı geriye gitmeye mahkumdur.

1
-0
Akyazi5461 3 hafta önce2019-08-31 00:28:54

Oturan insanla oturmayan insan ayni parayı veriyor bu ne sacmalik 45 dk ayaktasın lanet olsun sizin yapacaginiz sisteme adam akıllı bir sistem getiremediniz cok mu zor biniyosun bin pişman indiginde zaten sarhos gibi oluyosun ne klima var ne konfor BAŞKAN bi gün otobusle yolculuk et...

2
-0
Sıla 3 hafta önce2019-08-30 23:05:49

Akyazi hıc bır zaman yenilenmez ilerlemez her yer degıstı yenilendı akyazı aynı ancak yabancı bir belediye bakanı gelecek ozman akyazi degısır

1
-0
Sakaryalı 3 hafta önce2019-08-30 16:08:26

Valla ben biliyorum belediye veya diğer kurumların tüm bedava işlerine bu adamlar gidiyorlar başka hangi kooparatif veya turizm şirketi bedava iş yapıyor ?? Bu adamlara haksızlık yapmayalım

0
-1
Akyazılıgenç 3 hafta önce2019-08-30 16:03:25

Riky. Tarifeyi Büyükşehirbelediyesi veriyor bu adamlar senelerdir kendi yerlerini kendileri kiralıyor belediye dışlıyor ama kira almasını biliyor hizmet görmek için esnaftan ilk önce belediyenin hizmet etmesi gerekiyor ama malesef bizim insanımızı kandırıyorlar sadece suçu oradaki esnafa atıyorlar

0
-1
Akyazılıgenç 3 hafta önce2019-08-30 13:36:03

Terminal oradaki esnafın suçu değil otobüs saatleri belli yalnız oradaki esnafın yetkisine bağlı 5dakika önce sonra oynama yapabilir belediyenin verdiği hak yolcu tıkabasa olmasının sebebi bizleriz dolu arabaya binmezsek sonraki arabayı beklersek rahat gideriz yeniaraçlar ayaktasebebi hükümet

0
-1
Kelebek 3 hafta önce2019-08-30 12:29:47

Aynen katılıyorum, yıllardan beri seçimden seçime terminal yapacaz diyorlar, 20 yıl oldu duraklar üvey evlat gibi oradan oraya atılıyor bu nasıl bi yüzsüzlüktür ve kardeşim ayıptır yaa el insafff

1
-0
riky 3 hafta önce2019-08-30 11:37:29

Ben 10 tl de veririm ama ayakta yolculuklar istemiyorum varmisin otobüs esnafı

0
-0
Akyazılı2 3 hafta önce2019-08-30 01:41:35

Oradaki esnaf 4 sene önce kompile araba yeniledi mazot birden arttı borçla boğuşşun siz önce terminal sonra zam diyorsunuz esnafın suçu ne peki ??

1
-0
Reis 3 hafta önce2019-08-29 22:46:33

Petrol istasyonu patlayacakki oyle yapacaklar

0
-0