10 K Grup
Toprak Turizm - yeni Banner

Google'a Rakip Türksat Maps

05-03-2010 22:11:00 - TÜRKİYE
Google'a Rakip Türksat Maps

Devletin uydu haberleşme şirketi Türksat, dünyanın en büyük arama motoru Google'ın en çok ilgi gören uydu görüntüleme ürünü olan "Google Maps'e", "Türksat Maps" ile rakip oluyor.

Lonca Doğalgaz
Habere göre, kullanıcılar, Google'da olduğu gibi Türksat Maps üzerinden de, yerinden bile kalkmadan, isterse Çin Seddi'ni, isterse Mısır piramitlerini görebilecek. Türksat, projeyi bu yıl içinde hayata geçirecek ve ticari olmayan görüntüleri, internet üzerinden vatandaşın hizmetine sunacak.

Google'dan Daha Kaliteli

Ancak, Türksat'ın "TürksatMaps" hizmeti, Google'a göre daha kaliteli ve güncellenmiş görüntüler içerecek. Şirket bu çerçevede, internet üzerinden daha önce Google'a hizmet veren 'Dijital Globe' ile anlaştı. Hannover CeBIT 2010 fuarında, Açıklamada bulunan Türksat Coğrafi Bilgi Teknolojileri Direktörü Hayati Taştan, Google'ın verdiği uydu görüntülerinin daha gelişmiş halini internet üzerinden dünyaya sunacaklarını vurguladı. Bu konuda iddialı olduklarını kaydeden Taştan, "Bildiğiniz gibi, Google'ın internet görüntülerini sağlayan, Digital Globe ile anlaşması sona erdi. Biz de Digital Globe ile anlaştık. Kısa sürede internet üzerinden görüntü hizmeti vermeye başlayacağız." dedi. Taştan, TürksatMaps ile 60 cm çözünürlüklü ve renkli fotoğraf vereceklerini, buna karşın Google'ın 50 cm çözünürlüklü ve görüntüleri siyah beyaz verdiğine dikkat çekerek, arama motorunun ancak 1 metre çözünürlüklü görüntüyü renkli verebildiğini kaydetti.

Ticari Değil
Hayati Taştan söyle devam etti: "Onlar GoogleMaps API ile ticari hizmetleri sunuyor. Biz de TürksatMaps API ile ticari hizmetleri sunacağız. Google'ın ticari olmayan, internetteki uydu görüntüleri ise çok eski. Bazıları 1-2 yıl önce çekilmiş görüntüler. Bizimki ise çok daha güncel, yeni görüntüler olacak." Öte yandan fuarda çeşitli ülkelerin uydu operatörleriyle yaptıkları anlaşmalarla 3 ayrı gözetleme uydusundan fotoğraf aldıklarını da bildiren Taştan, "Ürünlerimizi ve hizmetlerimizi uluslararası düzeyde tanıtmak, benzer ve aynı alanda hizmet veren firmalarla işbirliği imkânlarını araştırmak. Coğrafi bilgi teknolojileri konusundaki son gelişmeleri özellikle bilgi teknolojileri altyapısı açısından yakından izlemek ve Türkiye'ye aktarmayı amaçlıyoruz." diye konuştu.

Uydulara Ortağız

2013'ten itibaren Türkiye'nin gözlem uydusu Göktürk-1'in pazarlaması için çalışacakları bilgisini veren Taştan, Türk Hava Kuvvetleri'nin uzaya göndereceği Göktürk uydularına Türksat'ın da ortak olduğunu hatırlattı. Taştan, "Gözlem uydumuz yabancı ülke uydularının görüntülerini kullanıyor. Hedefimiz, Göktürklerle, kendi uydumuzun verilerini kullanmak. Böylece 50 cm çözünürlüklü görüntüleri Göktürk-1'den, daha sonra 2,5 metre çözünürlüklüleri ise Göktürk-2 uydusundan alarak ulusal ve uluslararası düzeyde pazarlamayı hedefliyoruz." şeklinde konuştu.

Kaynak: Haberturk
Sakarya Beton

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
12 yıl önce2014-04-21 20:23:22

Hocam her ser de bir hayir var dir derler ah sonu nu guzel eylesin nasil olsa bir gun bu millet her zaman ki gibi gercegi gorecek insah. Asil olan su ki se siniz bir cok yere ulasiyor bu tepkileri gostermek icin okumak lazim devam edin hocam aziniza saglik

0
-0
12 yıl önce2014-04-11 16:36:35

28 ŞUBATTA NEREDEYDİ BU CEMAAT. HEP BERABER DESTEKLESEYDİK. O KADAR VATANSEVERDİLER O ZAMAN NEDEN OPERASYON YAPMADILAR. O ZAMAN GÜLEN FIKIH BİLMİYORDU HERALDE. TAYYİP ERDOĞON ONA FIKIH ÖĞRETTİ. FARUK BEŞER DİPLOMA VERDİ.HAYRETTİN KARAMAN ONAYLADI. AK PARTİ ONLARI İYİCE BESLEDİ. SONRA KARGA OLDULAR. BANA DA İKİ SES ÇOK ÇİRKİN GELİYOR BİRİSİ EŞŞEK SESİ KÖPRÜYÜ GEÇENE KADAR BİNDİLER EŞŞEKLİK ETTİ. BİRİSİDE KARGA HUYUDUR GAK DER GUK DER İLLAKİ LEŞ DER LEŞ YER.

0
-0
12 yıl önce2014-04-10 19:15:39

editor bey link atmama izin vermediniz ok daha once birisi atmış benden at bakalım die link istemişti link atılması abes katılıyorum sadece alttaki yazıyı yayınlarsanız sevinirim.

0
-0
12 yıl önce2014-04-10 19:13:44

Gözleri dolu bir biçimde bu anı beklediğini belirten Meryem ise, Lester’in geçen yıl bir ay oruç tuttuğunu, Ramazan boyunca beş vakit namaz kıldığını, birlikte Hıristiyan bayramlarını da kutladıklarını; fakat İslami usullerle nikah kıymayı hep arzuladıklarını vurguladı. Üç dinin duaları ile salevatlar eşliğinde gerçekleşen nikah merasimi, katılımcıları derin ve anlamlı düşüncelere sevk etti. Bu evlilik, diyaloğun bir göstergesi olarak algılandı.” (15 Nisan 2000 Cumartesi-Zmn Gztsi) diyalogun neticesi, meyvesi olarak takdim edilen olay, tamamen gayri İslami… Yapılanı izah etmeye kalksam günler sürer. Zaten lüzum da yok; her Müslümanın bildiği yanlışlıklar… Bu olay, Hıristiyan aleminin ne yapmak istediğini açık şekilde ortaya koymaktadır.

0
-0
12 yıl önce2014-04-10 17:48:32

Sevgili Murat Hocam. Yorumları okuyunca insanların dahada kutuplaştığını görüyorum.Hakaret edende, edilende,savunanda bizim arkadaşlarımız.Şimdi insanları bu duruma düşürmek sevapmı,günahmı. Hayırmı işliyoruz,Günahmı işliyoruz. Kavgamı ediyoruz, Kavgamı ettiriyoruz.Şu yorumları okuyupta insanların birbirine hakaretlerini görüp üzülmemek mümkünmü. Allah(cc) Kalplerimizi rızasında birleştirsin. Eğitimcisin Arife tarif gerekmez.Selametle.......

0
-0
12 yıl önce2014-04-09 22:18:38

Arkadaş link istemişti:http://diyalogcu.wordpress.com/2007/01/20/hem-musluman-hem-hiristiyanim/ ... Gözleri dolu bir biçimde bu anı beklediğini belirten Meryem ise, Lester’in geçen yıl bir ay oruç tuttuğunu, Ramazan boyunca beş vakit namaz kıldığını, birlikte Hıristiyan bayramlarını da kutladıklarını; fakat İslami usullerle nikah kıymayı hep arzuladıklarını vurguladı. Üç dinin duaları ile salevatlar eşliğinde gerçekleşen nikah merasimi, katılımcıları derin ve anlamlı düşüncelere sevk etti. Bu evlilik, diyaloğun bir göstergesi olarak algılandı.” (15 Nisan 2000 Cumartesi-Zaman Gazetesi) tatmin olmazsan atarız başka

0
-0
12 yıl önce2014-04-09 20:44:12

Ha koç kimmi turkçe olimpiytlarının ana sponsoru,ayrıca gezi olaylarınında ana sponsoru. kim bilir vatikanla bu koçun arası çok iyii haa bilmiyorum demeyin belkide 17 aralığında turkiyedeki ana sponsorudur koç.bide şey vardı ya neydii heh tmm bi alim vardı vatikandaki papazmı derler ona ne derler sizler bilirsiniz onun emirlerinin bir parçası olmaktan hoşnut olacak bi alimmiş.şii ayrıca bu koçunda chp ile bide vatikanla arası çok iyimiş haa.

0
-0
12 yıl önce2014-04-09 20:38:43

Gardaşlık biz çok yırtındık be zamanında belkide devletimiz milletimiz için devletimizi yonetenler için çok beddua deilde dua ettiğimiz için bu hlerdeyiz nasip bilemeyiz haa son uç ay turkiyede istedikleri atı koşturan istihbarat servisleri artık istedikleri gibi at koşturamıyorlar, turkiyenin kendi istihbarat servisi iyi çalışıp geziyi kimlerin yonettiğini,17 aralığın nasıl plan oldugunun ortaya çıkması için onemli oldu,abd baskanına israil baskanına vatikanı yonetenlere edilmeyen beddualar alnı secdeli bir başbakana edildi kimim kimlerle oldugunun gorulmesi için onemli turkçe olimpiyatlarında koç ile iş birliği yapanlar devlet ile menfaatleri kopunca iş birliği yapmadılar bunların gorulmesi için onemli arif olmaya gerek yok anlamak için

0
-0
12 yıl önce2014-04-09 02:27:10

Akpnin son üç ayda yaptıklarını chp yapsaydı bugün burada hepimiz yırtınıyorduk ülke faşist bir diktatörlüğe mi gidiyor diye.Şimdi de mit kanunu çıkacak ve yurt içinde sorgusuz sualsiz operasyon yapacak ve yargılanamayacak.Resmen bütün bu yapılanlara bir de muhaberat devletini eklemledin mi artık denetlenemeyen bir iktidarımız olacak.Şimdi soruyorum akp iktidarı kaybettiğinde başa gelenler akpnin bıraktığı bu hukuk nizamı ve mit kanunuyla bize neler yapmazlar.Akp insanımızın değil maalesef kendi istikbalinin telaşına düşmüş hata üzerine hata yapmaktadır.Maalesef bizi güzel günler beklememektedir.

0
-0
12 yıl önce2014-04-08 17:35:23

yazılarınızı yurt dışından bile takip ediyorum. tebrikler, güzel konulara temas ediyorsunuz

0
-0
12 yıl önce2014-04-07 12:01:24

Kardeşim bizler demir parmaklıklar altındada olsak ozguruz.bizler ilahikelimetullahı yaşadığımız muddetçe ozguruz.mumin olanların çoktur cefası ahirette çıkar sefası,çoçuklarımın rahat bir geleceği olsun derken ahiretlerini feda etme yarın çoçuğun bu dinler saçmalık hepsi bir,karma bir din yaşasak ne olur demiyeceği ne malum.arkadaşım altta guzel yazmış çalmışlarsa bile dikkat et tasvip etmiyorum bizden diye kollamıyorum,bir neslin geleceğini çalmak gibi deildir.at izi it izine karıştı umarım herkes samimidir bizler zahire bakarak yorumlar yapıyoruz...ama sizler samimi olamadınız.unutmaki gafleti çok olanın devleti yok olur bu hem iman devletidir hem ustunde yaşadıgımız zahiri devlettir...

0
-0
12 yıl önce2014-04-05 19:18:48

BİR NESLİN GELECEĞİNİ ÇALMAK, HERHANGİ BiRŞEYi ÇAYMAK GiBİ DEĞİLDİR. EN BÜYÜK HIRSIZLIK BİR ÜLKENİN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ ÇALMAKTIR. PARACELCiLER, CIMAATÇİLER BU ÜLKENİN GELECEĞİNİ ÇALMAK İSTEDİ. YARGIYLA YAPAMADILAR SANTAJ KAYITLARLA YAPMAK İSTEDİLER. BIRAKIN BU HIRSIZLIK SÖYLEMLERİNi. MİLLET BU OYUNU GÖRDÜ VE YALANLARA SARILANLARA HADDİNİ BİLDİRDİ. o kadar...

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 23:51:11

yeni stratejileriniz muslamanlar bilgili akıllı ve uyanık olmalı sozcuyude oku cumhuriyetide oku okuyalım ki birşeyler anlıyalım deilmi.sizin istediğiniz belki bazılarımız kanarda okuyup cemaatçimi oluruz mantalitesi guduyon hee.CEMAATÇİYİM ama ehli sunnet vel cemaat,Rabbim bu yoldan ayırmasın aminn.

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 23:38:48

havuz medyası dedikleri,bizim gibi duşunenler daha dun sizler bu gazeteler okunmaz dedikleriniz varya şimdi millete onları okuyun diyorsunuz.neden bunları deme gereği hissediyorsunuz biliyormusunuz sizin gibi basbakanı eleştirdikleri için sozcu okuyun cumhuriyet okuyun vb.sizin havuz medyası dışında tuttuklarınız bunlar. kurtulun kendinizle çelişmekten bu millet sizin gibi körunu gormedi akp seçmeni kör deil,ne ruyalarda twet ler vardı ne oldu yeğenn iyi oku bi alimi evliyayı uçarkende gorsen dinin emir ve yasaklarına ne kadar riayet ettiğine bak ,dinler arası dialok safsataların kanıp oyuna gelme.

0
-0
12 yıl önce2014-04-04 16:06:29

Onurlu vatandaş olma kurarı 1- Yolsuzlukları görme çünkü önceden daha çok çalıyorlardı. 2- Benim gibi düşünmeyenler kahrolsun çünkü önceden de başörtülülere aynı zulüm yapılmıştı. 3- Benim gibi düşünmeyenler devlet kadrolarından tasfiye edilsin çünkü önceden onlarda bizi tasfiye ettiler.Velhasıl hocam biz kıyamete kadar hep kavgayla mı yaşayacağız.Birbirimize saygılı yaşamayı öğrenemiyecekmiyiz.Mesela isteyen istediği partiyi özgürce destekleyemiyecek mi?Şunu untmayın hocam hiç kimse oyunu memlekete hainlik olsun diye kullanmıyor.Sana göre yanlışta olsa herkes çocuklarının özgürce yaşayacağı bir geleceğe oy veriyor.

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 17:57:59

arkadaşlar yazıyla, yazıyı yazanla yorumların arasında bir ilişki kurmadım. eleştiride kırıcı hakaret içerikli olmamaya özen gösterelim. birde cemaat konusunda benimde birçift sözüm olacak. evet vaktiyle bizlerde yardım ettik ama hoca dedi diye değil, Allah rızası için bugün Allah rızasından uzak bir görünüm var artık etmiyorum. 360 derecede döndüm. cemaat ülkenin sıralarını dışarı servis edemez bu vatana ihanettir. iki husustan dolayı yıllarını vermiş masum vatandşalar bu hizmet hareketinden kopamıyor. ilki, aldatılmış olmayı kabullenemiyor. yarıdm istedğimiz insanlara naısl bakarız sorusu var. iyide sen ozamanlar Allah rızası için yaptın kötüye kullanan düşünsün nasıl hesap vereceğini sen vaz geç bu oluşumdanç diğer bir gurup ise nemalanma

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 20:34:26

"cemaat ülkenin sıralarını dışarı servis edemez bu vatana ihanettir" diyen arkadaş bunun için elinde kanıt var mı? hani başbakan o kadar ses kaydına teknik takibe rağmen masumiyet karinesi diyor ya, nerde bu işin masumiyet karinesi? bir tane somut kanıt göster. dışişleri bakanı "görüşmeden önce ve sonra böcek taraması yapıldı, görüşme sırasında jammer vardı" demedi mi? cumhurbaşkanı "dinleme dışarıdan değil içeriden" demedi mi? geriye kalan tek seçenek o toplantıya katılanlardan birinin kaydetmiş olması değil mi? onlardan biri cemaatçi mi demek istiyorsun?

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 17:51:30

insanların en erdemlisi hatasını kabul edip ısrar etmeden hatasından vaz geçen bunu kabullenendir. murat arkadaşımızı iyi tanırım. yazdıklarını tarafsız yazının içeriği ile yorumlamaya kalkarsak nedemek istediğni iyi anlayabiliriz. herbir satırına sonuna kadar katılıyorum. öncelik din , vatanın bütünlüğü, bayrak, özgrülük kişisel menfaater değil. bir önemli meselede söz ayetse amenna hadisse de ama şahıs söylemleri, davranışları sorgulanabilir bu neden kabul edilemiyor anlamış değilim. birde yazıyı eleştirebilirsiniz, aksi fikirde yazabilirsiniz ama asla yazana hakaret edemezsiniz, yazanı incitecek ifadeler kullanamazsınız bu kul hakkına girer hakkını helal ettrimedende bundan krutlamazsınız. Allah eline koluna beynine kalbine kuvvet versin

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 00:04:37

BEn murat hocamın ne istediğini çok iyi anladım murat hocam gayette açık yazmış kendi anlayışı ile köşede onun zaten.yorumcu arkadaş dediklerinden biride benim savunma yaptım bazı yorumlarımda evt sataşma hissettim.sataşma varsa cvb ıda olacak deilmi sizlerde biz yorumculara saygı gosterin.murat hocanın yazısından geçmişteki insanları suçlar nitelikte birşey çıkartamadım belirtmek isterim.Selam veDua ile.

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 01:41:48

çevirin kazları yanmasın...acıtasyonu yapanlarda sizlersiniz zamanında soyle yardım etmişler peşine tehtid etmişler.boyle yardım etmişler peşine birşeyler iştemişler bunların hocasıda zaten ne gerek var demişti İHL lere biz adam yetiştiriyoruz ya demiştianlaşılan kendisine tam itaat edecek kişiler yetişriyordu adam o zamandan gormuş imam hatiplilerin baslarına bela olacagını,planlarını bozacağını,farkındasınız dimi bediuzaman saidi nursinin talebeleri bile yalnız bıraktı sizleri diğer cemaatler birleşti siz tek başınasınız."Ümmetim dalâlet üzerinde birleşmez(h.s)bunu anlayın bari filistindeki urdundeki suriyedekiler anladı sizlerde anlayın anlayın artık nur yolunun gerçek murşidi bediuzzamanın talebelerini anlayın yarın çok geç olabilir...

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 00:03:23

Bir arkadaş CEMAATIN CHP'ye OY VERDIGINI NEREDEN BILIYORSUN DIYOR. bu cemaatci arkadas bile bile kiviriyor. Biraksin ya k an dolani HUSEYIN GULERCEyi okudun. O soyluyor yanlus yaptık kapı kapı dolasip CHP ye oy istedik diyor. Milleti enayi yerine koymayın

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 22:58:53

vay efendim anlaşmalarmış falan. halkbank 2 kere açıklama yaptı bize operasyon yok, arama el koyma yok diye. buna rağmen hükumet bankayı kendine siper etti.ona saldırı varmış gibi yapıp yine mağduru oynadı.asıl itibar kaybı bank asya batırılsaydı olurdu. bankası bizzat hükumet tarafından batırılmış bir ülkeye kim itibar ederdi acaba? şunu da unutmayın eski almanya cumhurbaşkanı 740 euroluk otel masrafını arkadaşına ödetti diye 3 yılla yargılandı. ispanyada kralın kızı ve damadı yolsuzluktan yargılanıyor. bu ülkelerin itibarına hiçbir şey olmuyor. asıl itibarsızlık yolsuzluğu kapatmak için polis-hakim-savcı sürmek, millet yolsuzluğu duymasın diye internete yasaklar getirmekle olur. azıcık okuma yazman varsa oku dış basını

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 22:54:13

at bakalım linkleri de görelim. peygamber efendimiz bile kaç kere kafirlerin ayağına gitmiştir bilmez misiniz? medeniye galebe çalmak ikna iledir hükmünü hiç mi duymadınız? ayrıca başbaşa görüşmelerde neler konuşulduğunu nerden biliyorsunuz? yoksa devleti dinleyen siz miydiniz? hala zamanlamadan bahsediyorsun. hadi şimdi operesyon yapmadılar diyelim, yerel seçimlerden sonra cumhurbaşkanlığı, ondan sonra da genel seçim var. ne yapacaklardı, suç delilleri toplanmışken 2 yıl daha mı bekleyeceklerdi? 6. değil 12. geminin alınmasını mı bekleselerdi? koç'a israile laf etme istersen tüpraşın %15 ini yahudi sami ofer'e kalan % 85 ini de koça başbakan sattı. son 3 yıl içinde israil'den ithalat neredeyse 2 kat arttı.

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 19:55:46

bos konusmus.hoca olmus ama daha Hocaefendiyi zerre kadar anlamamis. acaba hic bir sohbetini bastan sona dinledin mi? dinlediysen anlamak icin gayret sarf ettin mi? hic ama shic sanmiyorum!!! madem muslumanliktan adaletten dem vuruyorsun once biraz oku arastir izle ve dinle!sadece bb dinleyip havuz medyasi takip etmekle dindar olunmaz. KURUSIKI sayip durmayin isinize bakin bu milletin sizin acitasyonlariniza karni tok.haydi baska kapiya!

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 19:53:17

Murat hocam ne demek istediğini açık yazda Millette yorumunu ona göre yazsın. Nerdeyse İnançlı insanlar geçmişte suçlu gibi anlam çıkıyor. Kimin elinden yapılırsa yapılsın, zalimlik her dönemde kınanmalıdır. Yorum yazan arkadaşlarda hemen savunmaya geçmesin.Biraz itidal,biraz anlayış ve hüsnüzan.Küçükken büyüklerimiz bizi dövüştürürdü ve zevkle seyrederlerdi. Şimdi 30-40 yaşında dövüştürülen Çocuk durumuna düşmeyelim.Selam ve Muhabbetle.......

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 20:37:41

şunu da eklemek isterim, cemaatten kopmayanlar kabul etmek istemediklerinden değil gerçekleri gördüklerinden kopmamaktadırlar. aslı bu kör bakış akp seçmeninin çoğundadır.şimdiye kadar bu konuyu çok kişiyle konuştum. havuz medyasının etkisiyle bütün bunlar iftiradır, başbakana tuzak kurulmuştur diyenlerin biri hariç hepsi sonunda yolsuzluğu kabul ettiler. ama hiçbirinin oyu değişmedi. herkes çaldı, bunlar en azından çalıştı da deidiler, başka alternatif yok dediler. çaresizlik akp seçmeninde yani

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 21:54:15

cemaat çi arkadaşların zoruna gitmiş demekki...evet cemaat yöneticileri hükümeti devirmek ve TAYYİP ERDOĞAN'a ders vermek için kapı kapı gezdiler ve İSTANBUL da SARIGÜL için oy istediler.ben bunu gayet iyi biliyorum çünkü yaşadım.aynı şey ANKARA da da oldu.anlayamadığım bu arkadaşlar eğer sarıgül ve ya mansur yavaş seçildiği zaman belediye tesislerinde kapalı eşleri ile yemek yemeğe gidebileceklermiydi.ben söliim tabiiki hayır çünkü belediye tesislerine başörtülü bayanlar alınmayacak ve içki tekrar serbest hale gelecekti.yanlış anlaşılmasın içki içene itirazım yok.ama umuma açık yerlerde adam sarhoş olacak bende ailemle orda huzurlu ve sakin bir şekilde yemek yicem.bu ikisi bir arada olmuyor maalesef.cemaat bukalemun gibi olmuştur. (devam) evet bukalemun gibidir.çünkü cemaat güçlüden yana olmak ve bu gücün hikmetinden faydalanmak istemektedir.tıpki 12 yıldır AKPARTİ hükümetinden faydalandığı gibi.seçimde cemaat yetkilileri ve abiler oyunu AKPARTİ NİN karşısındaki en güçlü aday kimse ona vermiştir.bu bazı yerde MHP bazı yerde CHP bazı yerde ise HDP olmuştur ama taban yani bizler hür aklımız ve hür irademizle bize en yakın adaylara oy verdik bu da genelde AKPARTİ İDİ.yani cemaat hükümete savaş açtı ama kaybeden hükümet olmadı.cemaat artık şunu anlasın;hükümet cemaatin desteği ile ayakta durmuyor tam tersi hükümetin sayesinde cemaate ilgi alaka ve katılım oluyor.son olarak hocamında dediği gibi çalan muhakkak kılıfını uyduracak,siz SARIGÜL ün ŞİŞLİ deki kirli işlerini bilseniz... ama dillendiren olmayınca herkez uyumaya devam ediyor.çünkü sistem medyası öyle akıllıki dillendirmiyor.bakınız BERKİN ELVAN diye bir çocuk öldü ALLAH cc rahmet etsin bize bu düşer ama ,bunu fırsat bilenler istanbulu yakıp yıkmaya başladı ve çok değerli!aydınlarımızda destek verdi.geçen hafta doğuda bir polis aracına molotof atıldı ama kaç kişi biliyor gencecik bir bayan polisin şehit olduğunu.hadi o aydınlar tv ye çıkıpğ eylem yapsalar ya.olmaz çünkü o açıdan başbakan a saldırılmaz ama bir eylemci ölsün bak sen yangına .uyanık olalım ve oyunu görelim.olayların içinden bakıldığında olayı anlayamassınız.kendinizi biraz geri çekin ve tarafları uzaktan seyredin işte o zaman objektif açıdan değerlendirerek daha net bir fikre sahip olursunuz.... 28 şubatta yapılan yolsuzluk REFAH YOL hükümetini devrimek için resmen tezgah kuran başta süleyman demirel ve mesut yılmaz olmak üzere bir çok işadamı tarafından yapılmıştır.nasıl mı...ülke ekonomisini iyi yerlere getiren Rahmetli ERBAKAN bazı muslukları kesip havuz sistemini kurduğu zaman ülkenin kanını emen bazı siyaset ve iş adamları bundan hoşlanmadılar...aynı şimdilerde olduğu gibi.ancak sandıkta deviremedikleri ERBAKAN I koalisyonun zaafından faydalanarak özellikle DYP li milletvekillerini belki para ile belkide tehdit ile istifa ettirerek hükümeti düşürdüler.o dönemlerde %100 siyasi etkenlere bağlı olarak aşırı hassas olan ekonomi hop oturdu hop kalktı.ama her oturup kalkmasında halkı fakirleştirip bazılarının cebini doldurdu..(devam) gecelik fazileri %1500 lere kadar çıkarttı.bu işten kimmi karlı çıktı,para ile para kazananlar yani faizciler.son 10 yılda fazilerin %10 un altına inmesi sonucu bu faiz ile gelir sağlayan AĞABABAlar aynı 28 şubat sürecindeki gibi artık bu işe son vermek istediler ve GEZİ başta olmak üzere halen daha devam eden süreci başlatarak hükümete savaş açtılar ne acıdır ki bu savaş esnasında daha düne kadar din e hertürlü hakareti yapanlarla din adına hizmet ettiğini savunan cemaat aynı safta yer aldı.keşke cemaat bbp nin yanında yer alsaydı keşke saadet in yanında yer alsaydı hatta MHP nin yanında yer alsaydı ama hiç olmayacak tarafa kaydılar...TARİH BUNU ÖYLE BİR YERE NOT ALDI Kİ. bu saatten sonra ALLAH cc hepimizi İSLAH etsin.

0
-0
12 yıl önce2014-04-03 01:29:59

Kardeşlerime husnu zannım vardır ama saf niyetli sizlere...1 dinler arası dialog olmaz belkide benden daha iyi bilirsiniz 2 cami cem evi projesi kilise ve sinegok yapsanız desteklerdim resulullahta mekke de inanç ozgurluğu verdi.atam fatih sultan mehmedte istanbulu fethettiğinde inanç ozgurluğu verdi verdi,hangisi camiden başka bir ibadethane açtı hangisi yada mescit.hoca efendiniz ordan size emir veremedimi bune saçmalık diye,yada hakim deil sizlere.devletinize ve milletinize sahip çıkın baş ortusunu çozeriz diipte mecliste gerçekten çozenlere deil,basortulu bir hafendiye defol dien bir ecevite gosterdiğiniz saygıyı dunyada memleketine itibar kazandıran muslumanların umudu olan suanki başbakanınızada gosterin...sizi gidi ittifakçılar sizii

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 19:41:58

Keşke hukumetin zorda oldugu bir zamanda cami cemevi projesini başlatmasaydınız...iyi niyetle gorulen hain tuzakları ferasetli muminler gordu şukur, bunlardanda bahset bence kimsenin destek vermediği projeyi siz hayata geçirmeye çalışmadınızmı.hep devletin aleyhine olan kişi yada kurumlarca desteklendiniz ve desteklediniz. çevik biri,bulent eceviti,israili,emirlerinin parçası olmaktan hoşnut olacağınız vatikanı,dinler arası diyaloğu,turkçe olimpiyatlarının ana sponsoru koç,17 aralığın ana sponsoru koç, dielimki inanmıyorumda hırsızlık oldu zamanlaması acaip dimi anlaşmaların yapılacağı bir zaman devletin kaybının ekonomik ve itibar olarak dibe vuracağı bir zaman dilimini seçtiniz zamanında neden açıklamadılar,300 milyar dolar borçlusunuz

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 19:28:55

Kardeşim zaman gazetesinin dinler arası dialoğa nasıl baktığını anlatan arşivlerin linkinide benmi atayım şimdi savcılar işlerini tamda seçim oncesi,17 aralık sonrasımı hatırladılar kasetler tamda bu zaman a denk geldi deilmi...? yoksa başbakana şantajmı yapacaktınız hatta yaptınızda belki baş başa goruşmelerde ustu kapalı yapılanları hepimiz biliyoruz,elinizde ne varsa dokunde demişti zaten ama ellerindeki imkanı vatanın aleyhine kullananlar sizler deilmisiniz, zamandan başka gazeteler yıllar once 28 subatta bir suru yolsuzluğu meydana çıkardılar zaten siz AK partinin yanında yer almak istediniz ama istekleriniz vardı dimi bunlar kabul edilmedi ondan size yanlarında yer vermediler hile desise entrika liderinizden sizemi geçti .

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 18:46:46

şu anda hedef aldığınız cemaatin o zamanki hırsızlıklara nasıl baktığını görmek isterseniz o dönemin aksiyon dergilerine bakın. deniz kuvvetlerindeki yolsuzlukları bu cemaat ortaya çıkardı. darbeye destek verdi dediğiniz zaman gazetesinin ne yazdığını görmek isterseniz http://www.zaman.com.tr/multimedia_getGeryPage.action?sectionId=1&type=foto&geryId=142027 tıklayın okuyun bi zahmet ayrıca halk ekmeğine bakar, çalanları bulmak hakin-savcının işidir diyenlere soruyorum, hakim savcıların işini yapmasına imkan veriliyor mu? hırsızlığı araştıranların hepsi sürülmedi mi? unutmayın, bu zümre ahıretinin değil ufak hesapların peşinde koşsaydı en fazla oy aldığı, en güçlü olduğu 2011 sonrasında akp'nin yanında olur ülkenin kaymağını yerdi

0
-0
12 yıl önce2014-04-02 02:57:35

Dünün mağdurları bugünün muktedirleri oldu.Sizi 28 Şubatçılardan ayıran şey ne?Cemaat bu hükümeti ve müslümanları kaç darbeden kurtardı bilmiyor musun? O zaman iyiydi de şimdi mi kötü oldu?Ama senin düşmanlığın eskiye dayalı olduğu yukarıdaki yazından belli oluyor.Ne yani savcılar yolsuzluğu görmesinler mi diyorsun ahiretlerine kaybetmek bahasına.Sen nasıl ilahiyatçısın? Kardeşim denetlenemeyen bir iktidarın şeytanlaşacağını çok iyi biliyoruz.O gün yargı polis asker 28 Şubatçıların elindeydi bugün hükümetin elinde.Fark ne?Yargı karar verirmiş.Hangi yargı?Ayrıca cemaati Ergenekonculara kaça sattınız onu söyleyin.

0
-0
12 yıl önce2014-04-01 23:27:55

Allah razı olsun.yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum.

0
-0
12 yıl önce2014-04-01 21:37:50

28 şubatta öyle oldu diyelim ya sonra ne oldu.İmam Hatip lisesinin duvarının kenarından geçenlerin hepsi ve iktidar yanlıları idareci oldular.Adalet yerini mi buldu yani.Bize daha 150 -200 yıl demokrasi ve medeniyet zor gelir.Adam gibi adamları harcamada dünya birincisiyiz.haksızlık,adaletsizlik,israf,adam kayırmaca olduğu sürece ülkede birlik beraberlik zor sağlanır.Benden olsun da nasıl olursa olsun mantığı terkedilmedikçe ve hangi görüşte olursa olsun ülke için çalışan,vatansever ile hain aynı kefeye konursa hatta hainler baş tacı edilirse bu ülke adam olmaz...Bu ülkenin ekmeğini,suyunu içen bu ülkeye köle olmalıdır,hainler bu ülkeden defedilmelidir.Saygılarımla...

0
-0
12 yıl önce2014-04-01 18:19:43

Hocam yazın güzel ve etkileyiciydi.Evet iktidar partisi ülkemize 'çağ atlattı' tabiri yanlış olmaz kanatindeyim.Ama bazı yanlışların yapıldığı düşüncesindeyim(dersanelerin kapatılması gibi) ve biz sizi bu zamana kadar destekledik bize niye böyle yapıyorsun mahiyetinde, bir dikkat çekme hareketidir,yazılanlara harfiyen katılıyorum,selamlar....

0
-0
12 yıl önce2014-04-01 10:33:17

Aklınıza sağlık hocam.. Ne demek istediğinizi anlayan anladı kimse hırsızlığın yolsuzluğun mübah olduğunu söyleyemez.. Keşke diğerleride çaldıklarının çeyreği kadar hizmet verselerdi bu millete bu devlete..

0
-0
12 yıl önce2014-03-31 14:33:22

murat hocanın yazılarına yorumlar çok ilginç. Ama hoca uzun yazıyor diye herhalde arkadaşlar isine gelen yerleri okuyup keyflerine göre yorum yapıyor. örneğin ben bu yazıdan hırsızların yaptıklarına eyvah dediğini çıkaramadım. anladığım, hırsızları KANUN YARGILAR. BİZ VATANDAŞIZ. Dedikodu yalan dolan dolu zamanimizda medya haberleri ile insanları yargılayarak bir yere varamayız. Biz ekmeğimize inancımıza bakarız o kadar. lafı kötüye çekenler nereyi okuyorlar. Neyin kafasını yaşıyorlar

0
-0
12 yıl önce2014-03-31 10:48:09

Hocamın demek istemediğini anlayıp anlamamazlıktan gelen yazılanı değil anlamak istediklerini anlayan zihniyet terkedin burayı.Her gün nerdeyse Murat Hocamla birlikteyim ve Hırsızlığın mübah olduğunu söylediğini hiç duymadım ne ile suçluyorsunuz?Dün kanlı bıçaklı olanlar bu gün can ciğer kuzu sarması oluyor BAŞÖRTÜME LAF EDENİN YANINDA DURUYOR ! BUNUN NERESİ DİNDARLIK ?BUNUN NERESİ İNSANLIK ??sEN GİTCEN TEFARRUAT DİYECEN SONRA HERKES KONUŞTU O SUSTU YOK YAA ??Bize ''Koyun''diyenleri kırmadık selamun aleykum...

0
-0
12 yıl önce2014-03-31 01:56:06

28 ŞUBAT TA VUGUNLARIN ALASI OLDU DERKEN,REFAHYOLDANMI BAHSEDİYORSUN MURAT USTA?KİM VURGUN YAPMIŞ?REFAH PARTİSİMİ?YOKSA BENMİ YANLIŞ ANLADIM.BİRDE NEDEMEK DAHA ÖNCE YAPILAN SOYGUNLARDA VAR DEMEK,SEN HIRSIZLIĞI MÜBAHMI GÖRÜYORSUN EĞER EVETSE YAZIKLAR OLSUN.BU NE BİÇİM YAZI,ALLAH CC SENİ VE SENİN GİBİLERİ ISLAH EYLESİN.

0
-0
12 yıl önce2014-03-31 01:54:40

Bu anınızı bir kere daha yazmıştınız. O Zaman da Çok etkilenmiştim

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 23:04:12

Arkandayız hocaaaam 9-B

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 21:04:24

geçmişte yapılan yolsuzluklar bugün yapılan gelecekte yapılacak yolsuzlukları meşrulaştırır mı? geçmişte sergilenen yanlış tutumlar, bugün sergilenen yarın sergilenecek yanlış tutumları haklı gösterir mi?

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 20:47:03

Kalemine sağlık hocam İHL mezunuyum askerliğimi jandarmakomando çvş olarak yaptım ama askeri liseye ve polis okullarına bas vuramadım neden İHL mezunuydum sanki eşittir vatan haini gibi gunler yaşadık unutmadık,gazetelerden okuduk her gazeteden deil bazı aklı selim gazetelerden,mansetlerden dusmemişti askerliğini yapan vatan evladının annesi Başörtulu annnesi çoçugunun kuzusunun yemin torenini izleyemişti ne acıydı annesi vatan hainiydi sanki.çok konuşurduk okulda askere gidilmez diye o zamanlar ama biz devletimize milletimize dusman deildik Biz İHL liler yoneten zihniyete dusmandık.o zamanlarda bile devletimize isyan etmedik polisimize taşatmadık,silah sıkmadık, biz unutmadık hocam unutunlar utansın nereye hizmet ettiklerine baksınlar.

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 23:36:03

Sayın Murat Hoca elbetteki yazında bahsettiğin günleri yaşadığına inanıyor ve demokrat bir insan olarak bende o günleri lanetle anıyorum ancak bu yazıyı yazmanızın tamda seçim öncesine getirerek yazmanızı da manidar buluyorum.takip ettiğim kadarıyla uzun zamandır bu sitede de yazılar yazıyorsunuz.bu anınızı daha önce paylaşmadınız.bu güne denk getirerek böyle bir yazı yazmanız olsa olsa kelimenin tam anlamıyla dini siyasete alet etmek insanları yönlendirmek olur.1997 de bu zulümü yapan zihniyet ne ise bu gün sizinde onlardan farklı olmadığını düşünüyorum.lütfen saygıdeğer hocam lütfen bu acıları yaşayan biri olarak sizin daha sağ duyulu olmanız gerektiğini unutmayın saygılar

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 23:23:59

Sürekli haksız eleştirdiğiniz cemaatin desteği olmasaydı AKP biraz zor bu güce ulaşırdı. Siz bunları anlatacağınıza hükümet cemaati yıllar önce neden sattı, ne karşılığında sattı? Neden güneydoğudan bahsetmiyor? onu anlatın...

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 23:18:52

bugunleri bizlere gosterdigi icin Allaha sukrediyoruz. basortulu anamin bacimin b ulkede istedigini yapabilmesi cok guzel birsey. Allah buna vesile olanlardan razi olsun

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 22:43:14

ahla savaşan mutlaka mağlup olmak zorundadır sayın yazar o eski günleri hatırlattinız teşekkürler

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 22:40:30

imanı namusu ezanı vatanı için can veren şehitlerimizin kemiklerini sızlatacak bir olayı dile getirdiniz. bu türllü zulümleri yapanları bu aziiz millet hiçbirzaman unutmayacaktır ah senden razı olsun hocam.

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 22:36:23

ma uhterem hocam ağzınıza gönlünüze sağlık. yaşanan gerçekler dile getirdiniz. ah bu millete oeski zulüm günlerini bir daha yaşatmasın .amin

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 20:17:28

ÜLKE ELDEN GİDİYOR BAHSETTİĞİN GÜNLER KÖTÜ GÜNLER AMA.O GÜNLERİ RAYACAĞIA AKP NİN SAYESİN DE.MÜSTEMLEKE OLDUKK

0
-0
12 yıl önce2014-03-29 20:07:31

çook haklısınızz murat hocaa...sizi paris ilkogretımden cok ıyı tanırımm cok ııı bır ınsansnzz.

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 00:42:03

İnançlarından ödün vermez diyorsun da inancımızda hırsızlık haram değil mi? Başkalarının hırsızlıkları ya da baskıları ,yanlışları bu hırsızlıkları örter mi? Ne biçim din kültürü öğretmenliği mantığı bu ? "Haklar ve Özgürlükler insanların en öncelikli meselesidir." çalma özgürlüğü mü,çalma hakkı mı demek oluyor..Çalmadan,çaldırmadan özgür olamayacak mıyız??? Lütfen biraz izan ,biraz vicdan...

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 07:01:57

Aynen katılıyorum. herkes avukat savcı hakim olmuş yargılama Yapıyor. Çalan çarpanı bulmak adaletin işi. vatandaş ekmeğine bakar, hayat standartlarına bakar. Hep konuşulduda neoldu. neyin doğru neyin yanIş olduğu medyadan mı öğrenilecek. milleti istedikleri gibi kanalize ettiler. Ben ekmeğime bakarım aga

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 18:11:17

Lütfen bu güzel dinimizi siyasi islam çıkarlarına alet etmeyin. Cemaate gelince kişinin lafına bakılmaz ayinesi iştir bu insanların dünya çapında ne kadar güzel iş yaptıklarını başta ALLAH biliyor ve bu millet de arkasında duruyor.

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 17:52:50

bide eğitimci olacaksın.yazıklar olsun.

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 02:57:51

Teşekkürler Hocam...

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 01:24:13

Hocam biz Türk milletiyiz geçmişimizi çabuk unuturuz.bizde gördük etiket yediğimiz yılları. ama bunu yaşayan bilir, bilmeyen atar....saygılar....

0
-0
12 yıl önce2014-03-30 20:59:54

ne güzel bir mantık deyil mi? adamın biri bir zaman çok dindarmış ayrıca namazlarınıda hiç kaçırmazmış. ne olmuşsa günün birinde şeytana uymuş ve bu hocamızın evine hırsızlığa girmiş. bu sırada bunu gören hocamız şöyle bir bakmış ve hemen bu adamı tanımış ne desin beyenirsiniz olsun canım sen çalmaya devam et nede olsa dün çok iyi bir müslümandın adamda işini hedip yoluna gitmiş.. mi ? acaba hocamız bu durum da ne yapar dı acaba? insan da biraz akıl ve izan olacak olmayınca yapacak bir şey yok. ve ayrıca yazan da bir ilahiyatçı vede din kültürü öğretmeni Allahım sen bizi koru.......

0
-0
Alkollü mekanda silahlı saldırı
1 / 15
İstanbul Outlet

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR

EN ÇOK YORUMLANANLAR

AKYAZI HABER

Arşiv Haber Arama

allday akyazı