Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Akyazı Aktaş Sürücü Kursu

Cumhurbaşkanı MTV zammını indirdi

23-12-2019 11:27:01 - TÜRKİYE
4104 OKUNMA | 6824 HİT
Cumhurbaşkanı MTV zammını indirdi

İşte yeni fiyatlar

AKYAZI PANJUR
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 2020 yılında uygulanacak Motorlu Taşıtlar Vergisi'nde (MTV) zam oranını yüzde 22.58'den yüzde 12'ye çekerek indirim yapma yetkisini kullandı.
 
Yeniden değerleme oranına göre değerli kağıtlara, vergilere ve trafik cezalarına gelecek zamlar belli oldu. Buna göre ehliyete, pasaporta ve trafik cezalarına yüzde 22.58 zam gelecek.
 
Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) artış oranında ise Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın kararı ile indirime gidildi. Yüzde 22.58 artması beklenen MTV oranı yüzde 12 oldu. MTV artış oranında 10.58 puan indirime gidildi.
İşte yeni yılda uygulanacak MTV oranları
Elli4Park
Cumhurbaşkanı MTV zammını indirdi
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Fırtına 1 ay önce2019-12-26 11:59:59

Lale devrinin sonuna gelindi , zenginler bütün hazırlığını yaptı ! 1990 ırak , 2010 suriye , 2030 Türkiye !!! Yıllardır bu ülkeyi bir birine kırdıramadılar şimdi ithal insan getirip bu işi başracaklar ! Kimlikler degişmesi bu sebep kim olduğunu ancak devlet bilecek ad , soyad değiştirme de serbest

0
-0
mfş 1 ay önce2019-12-24 09:27:05

Biz Müslümanlığı yaşayalım. Devletimiz büyüsün. İleride güzel günler gelecek Allah'ın izni ile. Kurtuluş özümüze dönmekte. Kur'an-ı Kerimde başınıza gelenler Elleriniz ile yaptıklarınız yüzündendir diyor. Biz kendimizi ve ailemizi düzeltelim idarecileri Allah cc hizaya getirecektir. Nasıl yaşarsanız öyle yönetilirsiniz sözünü unutmayalım. onu bunu karalamak ele bir şey geçirmez. bu ülke daha beterlerini gördü.

0
-0
Huysuz muhalefet 1 ay önce2019-12-23 20:26:06

Reis gene kahraman oldu

0
-0
Arifi 1 ay önce2019-12-23 19:06:57

Enflasyon DÜŞÜ (yor )

0
-0
Akillanmayan akyazi 1 ay önce2019-12-23 18:48:55

Sizin dusunce yapiniz degismedikce tapmaya devam ettikce daha zam gelir bastaki zamma onay vermezse kabul olmaz hersey haberde goruldugu gibi degil az bilgilenin

0
-0
Müslüm Anlar 1 ay önce2019-12-23 18:04:28

Ey Bu ülkenin vatandaşının maaşına zam verirken kılı kırk yaranlar Bu vatandaş size ne etti? Nedir bu eziyetin sebebi? "Çok mu gördünüz iki ekmeği? İstediği sadece alnının teri, elinin emeği. Vatandaşını yaşat ki devlet yaşasın... 15 Temmuzda da buradaydı bu vatandaşın...

0
-0
Senatör 1 ay önce2019-12-23 14:56:40

Fenaaaa. Arabası olanların Allah yardımcısı olsun.

0
-0
Altındereli 1 ay önce2019-12-23 13:52:01

Bindirimden indirimli nur topu gibi bir vergi daha ama ne padişahım sen çok yaşa bu millet salak bu millete bu vergiler hak nerdesin Cem Uzan gel daa artık

0
-0
akyazı 1 ay önce2019-12-23 13:43:12

yinede yüzde 12 zam ma üzülelim mi. yoksa ulu önder akparti genel başkanı sayın cumhur başkanı reis in indirim yaptığına sevinelim mi.

0
-0
akyazılı 1 ay önce2019-12-23 13:14:52

zammı chp yaptı reis geri aldı helal olsun

1
-4
Akyazıda Grip Salgını
1 / 15
Ekmek Arası
Kök İş

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR