Aydın Metal
Akyazı Aktaş Sürücü Kursu

Sakarya'da ekmek 3 lira oldu

06-12-2021 13:39:26 - SAKARYA
Sakarya'da ekmek 3 lira oldu

Sakarya Fırıncılar Odası, 7 Aralık gününnden itibaren 250 gram ekmeğin 3 liradan satılacağını duyurdu.

Özgür Adımlar
Odadan yapılan açıklamada, başta un ve diğer girdilerin fiyatlarında yaşanan aşırı artış üzerine ekmek fiyatlarında zorunlu olarak düzenlemeye gidildiği belirtildi. 
Açıklamada şu ifadelere yer verildi. “Hem vatandaşımızın, hem de esnafımızın zorda kalmaması için fiyat artışı en makul seviyede tutulmaya çalışıldı. 7 Aralık 2021 Salı gününden itibaren Sakarya’da ekmeğin kilosu 10 liradan yüzde 20’lik artışla 12 liraya getirildi. Böylelikle 250 gram ekmek 3 liradan, 500 gram ekmek ise 6 liradan satışa sunulacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”
Ürdüç

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Akyazili 2 ay önce2021-12-07 19:04:52

Haftalardır 3 liraya alıyorduk ekmeği, bugün 4 lira yaptılar,3 liralık ekmek yapmışlar küçücük yediğimiz bı ekmek vardi Allah hepimizin yardımcısı olsun

0
-0
Eleman1 2 ay önce2021-12-07 18:28:04

Una gelen zam! fırıncının ailesi çoluğu çocuğu yok mu yazık zavallı zihniyetler hakkıyla gramajıyla oynamayan fırıncıların hakkını yemeyin. Un da öpücükle alınmıyo ödeme yapılıyo anlatabildim sanırım

0
-1
Okan sayılı 2 ay önce2021-12-07 11:50:14

Abi böyle. Bı yaşam şekli olur mu miletin basindaki insanlar üniversite mezunu hesap yapmayi bilmiyorlar asgeri ücretle yaşayan 4 kişilik ailenn aylık gideryle geliri birbirni tutmuyo ki nasıl bir zihniyet bu olduki ben calistgim halde maaş yetmiyosa çoluk çocuk acliktan öleceğine yağma yagma yapacak .

0
-0
Vatandaş Kemal 2 ay önce2021-12-06 22:37:43

Eleştiri fırıncı esnafına değil zam üstüne zam koyan iktidar sahiplerine yönetin. Ne yapsın fırıncı esnafı? Bir yılda gelen zammın boyutunu gizleyemiyorsun. Eyy dar gelirli vatandaşım? Ekmeğe yılda en az iki defa zam geldiğini gördüm mü hiç? Sandık başında ne yapacağını biliyorsun. Anladın sen onu.

2
-1
Garip dunyali 2 ay önce2021-12-06 22:35:49

Zam yapıyorsunuz ekmek gramijla oynanmasin ekmek sandviç oldu

0
-0
Vatandaş 2 ay önce2021-12-06 22:33:31

Vallahi bildiğim tek şey var oda Birtane para kazanmayan fırıncı varmı hepsinde halinden çok memnun akyazıda nezaman bir fırıncı iş yerini kaparmış geçin bunları fırsat bu fırsat Allah yedirtmez anlayana.

0
-0
Hasan 2 ay önce2021-12-06 20:10:08

Ekmeğin 3tl olmasına laf söyleyenler, un kaç para haberiniz yok sanırım

2
-0
Akyazı çarşı 2 ay önce2021-12-06 17:10:33

Marketci fırıncılar esnaflar çok ac gözlü çok yapın zammı belki gözünüz doyar dünya lideri RTE cumhurbaşkanımız bizler herdaim yanındayız sen çok yasa varol.

0
-8
Yazık 2 ay önce2021-12-06 16:30:52

Bizim neyimiz eksik mantığıyla yapılan zam ..

0
-3
alaman 2 ay önce2021-12-06 16:06:44

alamanyada ekmeği geçen ay ekmeği 16 tl ye alıyorduk. tl nin değeri düşünce şimdi 25 tl ye alıyoruz. bizim için de zor zamanlar. hayırlısı bakalım. bu zamlar nereye kadar gidecek. memleketten bir sıfır otomobil alayım diyorum alamanyada araba daha ucuz. alamıyorum türkiye den. inşallah seçim olur da erdoğan cumhurbaşkanı seçilirse ekonomi düzelir. başka türlü düzeleceği yok. alamanyada bizim de kafamız karıştı.

3
-1
eleman 2 ay önce2021-12-06 15:19:37

Az.. Ekmek üretenler çok mağdur olacak. En az 4 lira olması lazım.

1
-3
Vatandaş 2 ay önce2021-12-06 15:06:21

Gramı düşürülen ekmekler ne olacak?? Ben söyleyim yine ayni şekilde 3 liradan satılacak. Fiyat çıktı diye hiç bir fırın ekmeğin gramını eski haline getirmicek. Hükümet istifa !!!

1
-0
Hastahane Mahalleli 2 ay önce2021-12-06 14:13:58

Neden ki enflasyon mu var ? Sanki kriz varmış gibi her şeye zam yapıyorlar.

2
-0
Bebemall Bebek'te Kampanya
1 / 15
BELLONA

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR