ANNELER GÜNÜ
Beşkardeşler Acelle Alışveriş 2021
ETÇiM
Hacıoğulları Ramazan

JUMBO KÜNEFE AKYAZI’DA

31-03-2021 20:05:01 - İLANLAR
8985 HİT
JUMBO KÜNEFE AKYAZI’DA

ÖZMERT BAŞTAN GROUP’tan Akyazı’ya bir ilk daha!!!

Hizmet ve İnşaat sektöründe yatırımlarına devam eden ÖZMERT BAŞTAN GROUP Akyazı’ya yeni bir marka daha kazandırıyor. 
 
Bünyesinde bulunan ELLİ4 GIDA SAN.TİC.LTD.ŞTİ. İle gıda sektöründe yatırımlarına devam eden Özmert Baştan GROUP Akyazı’ya JUMBO KÜNEFE markasını getiriyor.
 
Şirket yetkilileri ile Jumbo Künefe arasında bugün imzalanan protokoller sonucunda JUMBO KÜNEFE çok yakında AKYAZI’da.
 
Sosyal Gelişim Merkezi yanında hayata geçirilecek JUMBO KÜNEFE HAZİRAN ayı itibariyle açılışa hazır hale gelecektir.
 
2017 yılından itibaren Akyazı’da yatırımlarına devam eden  Özmert Baştan Group yatırımlarından bazıları;
 
 - TERAS PARK EVLERİ
 
 - ELLİ4 PARK TESİSLERİ
 
 - ELLİ4 PARK EVLERİ
 
 - ELLİ4 PARK EVLERİ 2
 
 - ELLİ4 PARK BUTİK
 
 - ELLİ4 PARK PRESTİGE
 
 - ELLİ4 PARK STYLE
 
 - VİLLA 8
 
 - ARMONİ VİLLA’S 
 
 - ELLİ4 MOTORS ve JUMBO KÜNEFE AKYAZI...
JUMBO KÜNEFE AKYAZI’DA
JUMBO KÜNEFE AKYAZI’DA
JUMBO KÜNEFE AKYAZI’DA
JUMBO KÜNEFE AKYAZI’DA
JUMBO KÜNEFE AKYAZI’DA

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Vatandaş Kemal 1 ay önce2021-04-03 14:04:32

MFŞ rumuzlu kullanıcı size kendimi begendirmek zorunda değilim ki. Hayırlı kazançlar dilerim sahiplerine. Sermaye yatırımı yapmış daha fazla kazanmak için. Haklarıdır. Benim dünyaya ve olaylara bakış pencerem farklı. İsterim ki sosyo kültürel etkinliklerimizle anılarım. Yerel değerlerimizle öne çıkalım. Beni davet edip künefe ikram ederlerse durum değişir:))

0
-0
Kullanıcı. 1 ay önce2021-04-02 17:38:12

Künefe önemli, Künefe adamdır

0
-0
MFŞ 1 ay önce2021-04-02 14:28:30

bu vatandaş kemal üyeliği ile yorum yapan adamın daha birşey beğendiğini görmedim. yav birşey güzel der insan ben yok yaa kahırmen

0
-0
özbeş 1 ay önce2021-04-02 01:42:55

bide şu binalara asansor koysalar super olacak belediyelere yapma sorunlulugu getırıldı ama yapan yok purejede yer var uygulamada yok bu konudada hendek belediyesını takdir ediyorum asansor olmadan bınalara iskan verilmiyor engeli yasasını dahıl uyguluyor ben akyazımızdanda boyle adamlar atılmasını istiyorum teşekurlerimi sunuyorum iş yapan kardeşlerime başarılarınında devamını dılıyorum

0
-0
Hektor 1 ay önce2021-04-01 22:29:32

Güzel iş yapan yaptığı işin hakkını veren ilçemize değer katan herkesten Allah razı olsun

0
-0
Vatandaş Kemal 1 ay önce2021-04-01 20:39:26

Harika bir gelişme. Künefe tabii ki Akyazı ya Çağ atlattıracaktır. Kıymetini bilmek lazım

0
-0
akyazılı 1 ay önce2021-04-01 15:18:55

Akyazıya değer katan projelere imza atan elli4 park yönetimini ve ekibini tebrik eder bereketli kazançlar dileriz.. ARMONİ... BEKLENEN PROJE..

0
-0
Ali 1 ay önce2021-04-01 12:34:51

Hayırlı olsun. Bereketli bol kazançlar.

0
-0
Akminare 1 ay önce2021-04-01 11:43:22

Akyazı'da iyi iş yapmaya başlayan kişiler daha sonraları ürün kalitesini bozuyor ve gözden düşüyor. Lütfen siz kaliteyi koruyun. Güzel bir hizmet, ayrıca teşekkür ederim.

0
-0
Doğru Adam 1 ay önce2021-03-31 23:21:30

Hayırlı olsun ugur bey çok dürüst biri inşallah müdür olacak kişi kıraldan çok kıral olmaz

0
-0