Kristal Zarina Moda 25012020
Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Kuzuluk Emlak

Yolcu midibüsünün Altında kalmaktan kılpayı kurtuldu

04-01-2020 16:21:22 - AKYAZI
5979 OKUNMA | 10160 HİT
Yolcu midibüsünün  Altında kalmaktan kılpayı kurtuldu

Akyazı'da bir kadın dönüş yapan yolcu midibüsünün altında kalmaktan son anda kurtuldu.

AKYAZI PANJUR
Kaza, Ada Cadddesi'nde Adapazarı-Akyazı Halk Otobüslerinin terminal olarak kullandığı akaryakıt istasyonu girişinde meydana geldi. 
 
Caddeden akaryakıt istasyonuna girmek için dönüş yapan midibüs, kaldırımdan karşıya geçmeye çalışan bir kadına çarptı.
 
Yere düşen kadın, midibüsün altında kalmaktan son anda kurtulurken yürekler ağza geldi.
 
Okul yanında olan akaryakıt istasyonundan kalkan halk otobüsleri hem öğrenci hem de yayaları tehlikeye sokuyor.
Pizza Park
Yolcu midibüsünün  Altında kalmaktan kılpayı kurtuldu
Elli4Park
Yolcu midibüsünün  Altında kalmaktan kılpayı kurtuldu

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Onur bey 3 hafta önce2020-01-07 04:18:44

Buradan belde başkanını eleştirmeye gerek yok yetki Büyükşehir’in biraz araştırın biraz akyazıya yakışır olun.Orta okul yanında diyorsunuz :) peki petrol açıldığında bu yorumları yaptınız mı anormal olan garaj mı petrol mü bunun tartışılması gerekir.Ama bizler garibanı ezeriz değil mi ??

0
-1
Onur bey 3 hafta önce2020-01-07 04:15:40

Terminal nedir ? Sakarya’da kaç tane terminal var ? Garaj nedir ? Halk otobüsleri nerelerden yolcu alır ? İlk önce bunların cevaplarını ARAŞTIRIP tekrar yorum yazmanızı öneririm.(Şöför değilim) sadece bekleme yerini Koop kendisi seçer Akyazı belediyesi yetkili değildir Büyükşehir yetkilidir.

0
-1
Asuman Certel 3 hafta önce2020-01-06 10:25:24

Daha böyle haberler çok olur ölüm olsun o zaman mahkemeler de ugrasilsin o zaman yapılır birde orası tam okul yani hangi mantıkla orda otobüs bekleme duragi oldu onu da anlamis degilim

1
-0
Rıza 3 hafta önce2020-01-06 08:58:52

Sorun ehliyet verenlerde değil. Zihniyette. O trafik canavarları sınavda kuzu. Terminal olsa da o insanlar yine yayayı ezmeye devam edecekler.

3
-0
Kimin umrun da ki 3 hafta önce2020-01-06 01:58:10

Birileri ölsün ondan sonra yaparlar. Bu zihniyet değişmez

0
-1
Onur 3 hafta önce2020-01-05 20:04:51

Gecmis olsun isimli arkadaş sen şoförsun galiba bu durumu mu savunuyorsun.sen nerde gördün terminal olmayan ilçe bekleme yeriyse gidin sanayinin oralarda bekleyin o zaman.ordan yüzlerce insan çoluk çocuk geçiyor dikkatsizlik kabul edermi.hey gidi hey

1
-0
Ayşe 3 hafta önce2020-01-05 18:54:05

Bende merak ediyorum yorumları belwdiue başkanları görüyomu yıllardır oy veriyoruz akyazı eski akyazı ayıp hiç hizmet yok

1
-0
Kamil Tan 3 hafta önce2020-01-05 11:56:34

Ben boşuna demiyorum Akyazi'miza garaj lazım diye. Akyazı da encok aracın girip çıktığı benzin istasyonundan birde Ada, ormankoy arabaları kalkarsa böyle durumla çok karşılaşılır. Beyler hanımlar Akyazı ya öncelikle garaj lazım diyorum.

0
-0
Hayırlı 3 hafta önce2020-01-05 07:47:28

Terminal den cok ehlıyet ı Bakkal dan kasap dan manavdan. Alan cok adam körse yaya ne yapsın adam dun ınsaatcıydı bugun vura vura söför olmuş anlıcagın sıstem buloke olmus yanı. Benzın ıstasyonuna garaj olurmuş burası akyazı.

1
-0
Geçmiş olsun 3 hafta önce2020-01-05 00:06:29

+olmamanızdan kaynaklı hakaret etmek için yazmadım veya esnafı korumak içinde bu yazıyı yazmadım sadece eleştirimi size sundum isterseniz yazımı paylaşmayın ama anlamak bilmek için okumanızı dikkate almanızı tavsiye ederim çünkü siz Akyazı’nın en büyük haber sitesisiniz ve sizlere hiç yakışmıyor

0
-1
Geçmiş olsun 3 hafta önce2020-01-05 00:04:33

Hala oranın terminal değilde sadece otobüslerin beklediği yer olmasını ve yolcuların yetersiz olan durakta beklemek yerine otobüste beklemek için oraya geldiğini ne zaman anlayacaksınız.Bu eleştirim Akyazı’nın en büyük haber sitesi olan sizlerin aslında araştırmayan ve akyazı vizyonuna uygun olmaman

0
-0
yaseminyilmaz 3 hafta önce2020-01-04 22:55:19

Sabahları aynı tehlikeyi bizde çok atllatik birden dönüyorlar sonra sabah dalginligi diyorlar.okul yolunda olması çok tehlikeli.illa bir kaza mı olması gerekiyor.onlem alınmasını azr ediyorum.

1
-0
emre koşdu 3 hafta önce2020-01-04 20:26:05

yazik size verilen oylara bir terminalimiz bile yok 90 bin nufuslu bir ilceye bunlar yakismiyo

1
-0
Onur 3 hafta önce2020-01-04 20:22:22

Şöför saparken nereye bakiyordun acaba yaya geçidinde yayaya vurmak ne demek bunun hesabi nasıl verilir terminal biran evvel yapılmalı böyle kazmazlar olduğu sürece birgün birinin cani yanar.

3
-0
Baha 3 hafta önce2020-01-04 20:11:51

Yazıklar olsun böyle ilçemi olur terminali istasyonlarda gelen misafir terminal nerde diyince utanıyoruz böyle kazalarda cabası geçmis olsun

2
-0