Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Akyazı Emlak

Serum çıkarılmadı diye hemşirelere saldırdı

13-12-2019 09:36:47 - AKYAZI
7292 OKUNMA | 14449 HİT
Serum çıkarılmadı diye hemşirelere saldırdı

Akyazı Devlet Hastanesi’nde hemşireler hasta yakınının sözlü saldırısına uğradı. Hastane personeli hemşireleri darp etmek isteyen şahsı engelledi.

AKYAZI PANJUR
Akyazı  Devlet Hastanesi Dahiliye Servisinde yatan bir hastanın oğlu M.Y, taburcu olmaya hazırlanan annesini hastaneden almaya geldi. Annesinin kolunda serum takılı olduğunu gören M.Y., iddiaya göre, sinirlenerek seviste görevli hemşirelere tehdit ve hakarette bulundu.
 
Darp etmek için hemşirelerin üzerine yürüyen hasta yakını, hastane personellerinin araya girmesiyle engellendi.
İhbar üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.  Hemşirelerin şikayetçi olması üzerine M.Y., polis merkezine götürüldü.
 
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Ekip İnşaat & Hafriyat

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Hatice 1 hafta önce2020-02-08 16:11:54

Akyazı Devlet hastanesinden memnun değilseniz gitmeyin kardeşim gidin özel hastaneye o zaman...

0
-0
Kul hakkı!. 2 ay önce2019-12-16 03:55:02

Olayın şahitlerinden biriyim. Ve çok üzüldüm oradaki çalışanlar adına. Hem hemşireleri hem güvenlik görevlilerini yok yere uğraştıran bir olaydı. Sizin için emek eden insanlara saygınız olsun.Bir gün gelip hastanın yanında kalmamışsınız bile.Vicdan azaplarınızı ona buna saldırarak rahatlatamazsınız!

1
-0
Şahit çalışan. 2 ay önce2019-12-15 16:11:28

VE NEDEN O HASTA TAKIMI İÇİN SİNİRLENMİŞTİR, TAHRİK OLMUŞTUR DİYE DÜŞÜNÜLÜP HAK VERİLİYOR DA, KARŞISINDAKİ ÇALIŞANIN DA BİR SİNİR SİSTEMİ OLDUĞU GÖZ ARDI EDİLİYOR?!! İNSANLIK BEKLEYEN İNSANCA DAVRANMALI

0
-0
Şahit çalışan. 2 ay önce2019-12-15 16:08:37

Oradaki hemşire saldırgan şahsa karşı peşmerge demedi. Şahıs belli ki sinirden kendini kaybetmiş hatırlamıyor normaldir. Neyse ki kamera kayıtları vardır haklı haksız açığa çıkar.

0
-0
Muhammet yüksek 2 ay önce2019-12-15 13:58:05

ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞLAR AÇIKLAMA GEREĞİ DUYDUM ARKADAŞLAR BURADA TEK TARAFLI YARGIZISIZ İNFAZ VAR OLAYIN İÇİNDE OLAN BEN SAAT 14:30 GİBİ SAKARYA MERKEZDEYDİM ANNEM ARADI OĞLUM GEL AL BENİ ÖTEKİ KARDEŞLERİM TEL AÇMAMIŞLAR VE SAAT 15:30 GİBİ EŞİMLE BERABER GİTTİK VE ANNEMİ HAZIRLADIK TAM ÇIKARKEN HEM

0
-0
Müslüm Anlar 2 ay önce2019-12-15 13:28:50

Hasta , doktor , veya hemşire farketmez. Önce insan olmalı, insana insanca davranmalı, biraz anlayış, varsa biraz tebessüm. Akyazı halkının bir kısmı malesef tahammülsüz, sabırsız ve çıkarcı. "Önce ben" demekten utanmalı bir insan. Önce insan, Ey kendine Müslüman...

1
-0
Hemşire 2 ay önce2019-12-15 11:58:12

Bende sağlık çalışanıyım bu mesleğe başlamadan din dil ırk ayrımı yapmayacağımıza herkese eşit davranacağımıza yemin ediyoruz.Hemşirenin bunlar kürt,yobaz,peşmerge anlamazlar cümlesinden sonra olay bu noktalara geliyor.Bu meseleğe başlarken hertürlü insanla muhatap olacağımızı biliyoruz.

1
-0
Kamil Tan 2 ay önce2019-12-14 22:36:37

Sakarya araştırma dahil hepsi 8 defa dialize Ve verilen 9 aylik dializ raporuna ragmen Allah'a sukur Kendi Dr.um dializ yaptırmıyor ve tek bobregimle dialzsiz yaşıyorum. Sakarya'da hastalara neler yapıldığını görün.

1
-0
Kamil Tan 2 ay önce2019-12-14 22:26:30

2018 agustusunda kalcam kırıldı. Sakarya Araştırmada ameliyat oldum. Kronik böbrek hastası olduğum için ameliyat öncesi ve sonrası olmak üzere nefroloji dialize soktu. Elime Savas Sipahi imzalı 9 ay dializ raporu verilerek taburcu edildim. Değnekle yürümeye başlayınca kendi nefroloji dr.uma gittim.

0
-0
Melike 2 ay önce2019-12-14 22:26:09

Yok yani Allah aşkına olayı bilmeden konuşanlar önce Bir olayı öğrenin sorna yorum yaparsınız. Hemşirenin hiç bir kabahati yokken hemşireyi hala kötülüyorsunuz.

1
-0
Cigdem 2 ay önce2019-12-14 21:16:06

Akyazi devlet hastanesinden hic memnun degilim hastalara yaslarina rahatsizliklarina gore oncelik taninmiyor.

2
-1
İsimsiz 2 ay önce2019-12-14 18:44:12

Olay haberde yazıldığı gibi değil lütfen doğru haber yapın!

0
-0
Sevda 2 ay önce2019-12-14 14:08:17

Akyazı Devlet hastanesinden çok memnunum

1
-0
Elif 2 ay önce2019-12-14 13:10:16

Serum bitipte almadilarsa onlar hatali eger beyefendi acele edip hareket ettiyse o baska karsilikli dinlemek lazim dogruyu ogrenmek lazim

0
-0
Kul Ali 2 ay önce2019-12-14 10:47:43

Ben hiç kötü muamele görmedim ama. Fırça yiyen hastaya denk geldim şahit olduklarimda da hep doktor haklıydı . Vatandaş gelmiş tehsisi kendi koymuş emar çek bana diyor .beriki gelmiş sıra vereceksin bana diye kapı tekmeliyor .öbürü ben kullanıyorum diye kocasının prostat ilacını yazdırmaya çalışıyo

1
-0
mehmet 2 ay önce2019-12-14 09:04:56

akyazi halki kusura bakmasin zerre kadar birsryi haketmiyor zaten devlette adamina gore davraniyor hizmet sifir hastane size cok bile kadini erkegi atarspor azicik birsey desen aglanaya baaliyor

1
-0
Yaşar gürbüz furuncu 2 ay önce2019-12-14 01:23:04

Allah rızası için yapılan her iş makbuldür.hastahane çalışanlarınıda anlamak lazım.fakat hasta ve yakınlarını da göz ardı edemeyiz her kesin acısı kendisine göre farklıdır..karşılıklı anlayış hürmet ve saygı her derda devadır.

1
-0
Oğuzhan B. 2 ay önce2019-12-14 01:20:27

Ben de gelecekte hastane personeli olmak için okul okuyorum. Yattıkları yerden para kazanıyorlar diye yorum yapan dangalak kim ise umarım hastane kapılarından ayrılamazsın :) saygılar.

1
-0
Ramazan 2 ay önce2019-12-14 01:00:07

Bravo o hemşirelere zulme karşı sessiz kalmamışlar. Bu kadar cahilin içinde ne yapsınlar.

2
-0
Ramazan 2 ay önce2019-12-14 00:58:07

Orada çalışan sizin yakınınız olsa böyle saldırmazdınız.Bir kadına karşı hakaret ve şiddet zaten yanlış.İnsanlığı unutmuşsunuz yazık haketmistir diyenler.Sizin haketmistir dediğiniz o insanlar,evde bakmadığınız ana babanıza bakıyor.Ama eminim sırf kadın oldkları içn buna maruz kalıyorlar.Cahil çok.

2
-0
Hatice yıldız 2 ay önce2019-12-13 23:08:32

Ne kadar çok sıra beklemekten şikayet eden insan var. Oysaki çoğu hastanede vezneden sıra almak diye bir imkan yok.Önceden randevunu alabildiysen muayene olursun yoksa malum 10-15 gün sonra anca. Sıra bklemek istemeyenler randevulu sistemle çalışan hastanelere başvursalrmış keşke.Saygı lazım saygı.

1
-0
E a 2 ay önce2019-12-13 22:22:02

Evr akyazi ve sakarya egitim arastirma boyle ilgi alaka yok nasilsa devlet doktorlara turulmamazlik verdi saglik bakanligina sikayetde etsen care yok egwr biraz yasli olursan aman olsun zaten okadar yasadi diyorlar bunu biz devletimize soralim

0
-0
...... 2 ay önce2019-12-13 21:37:01

Ben kendi serumumu kendim çıkardığımı bilirim bu sakaryada beş para edecek hastane yok.....

2
-1
Marka 2 ay önce2019-12-13 20:44:33

Sonra ne oldu öbür kapıdan çıkıp gitti

0
-0
Kuzeyli 2 ay önce2019-12-13 20:38:45

Sorun yok savcı salar şikayetçi olsan ne olur.

0
-0
Sakaryali 2 ay önce2019-12-13 20:15:10

Çalisanlar ancak milletin õzeliyle ugrasirken hasta õlse duymazlar

1
-1
K.ı 2 ay önce2019-12-13 19:47:45

Neden saglikcilarr onlar sizin icin yeri geldiginde uyumuyorlar bile öyle hemsirelik doktorluk disardan gördüğünüz kadar kolay degil osin icine girim sonra bu dediklerinizden utanin saglikta siddete hayir

2
-0
Hacer y. 2 ay önce2019-12-13 19:37:46

Biz yıllardır her hastalık durumumuzda bu hastaneye gidiyoruz. Oradaki bütün çalışanlar özveriyle çalışıyorlar, bunu görmemek için kör olmak lazım. İnsan olan böyle cahilce konuşmaz. Yeri geliyor tuvalete gitmiyorlar, yemek yiyemiyorlar kaç kere şahit oldum. Cahillik yapmayın empati yapın..

2
-0
Bende kalsin 2 ay önce2019-12-13 19:09:19

Akyazi devlet hastanesinden özellikle acil den çok memnunum...

0
-0
Elmas T. 2 ay önce2019-12-13 18:06:33

Ailesinden çok servisteki hastalarınla birlikte olan,onları ailesinden ayırmayıp, kimi zaman hasta çocuğunu bırakıp, hizmet etmeye çalışan,sağlık personeline bu kadar kin, nefret niyedir?

7
-0
Elmas T. 2 ay önce2019-12-13 17:56:59

Refakatçisi olmadığı için bir bardak suyunu bile hemşire verirken, taburculuğu 12buçukta belli olan hasta, yakınlarının almaya gelmemesi üzerine servisten çıkarılmamış, tedavisi devam etmiştir.hemşirenin tek suçu tedavi yapmak ve hastayı servisten çıkarmamaktır.

5
-0
Ebe hanım 2 ay önce2019-12-13 17:25:32

O hemsirelere o kadar laf soyluyonuz ama onlar ellerindem geleni yapiyorlar kac tane hasta var hepsiyle tek tek ilgilenmeye serumuda gozden kacirmis bende saglikciyim bende hastanede calisiyorum o dışarıdan gördüğünüz gibi olmuyor size basit gelebilir ama bize basit birsey değil bizde insaniz unutma

1
-1
yusufarabacı 2 ay önce2019-12-13 15:59:17

Balık baştan kokar, arkadaşlar. Bizdeki en önemli sorun budur.

1
-1
Gulay.a 2 ay önce2019-12-13 14:59:42

Ben cok kizardim bir doktor veya bir hemsireye nasil saldirilir nasil darp edilir diye.benzer bir olayi ne yazikki bizde yasadik.bir cocuga damar yolu acmayi bilemeyen hemsire olmus.mudahale etmeye calisincada suclandik ne yazikki.

3
-3
sağlık da devir ATLADIK 2 ay önce2019-12-13 14:43:20

EĞER AZ BİR ŞEY ŞU YORUMLARI OKUYAN VARSA VEYA HABERLERİ TAKİP EDEN VARSA. MÜFETTİŞ GÖNDERİN AMA SİVİL OLACAK. GÖRÜN AKYAZI DEVLET HASTANESİNİN HALİNİ. YA KARDEŞİM İNSANLAR HASTALIĞI İLE AYRI ORADA Kİ MEMUR İLE AYRI UĞRAŞIYOR. GEÇEN AMCANIN BİRİ ERKEN SIRA ALACAK, MEMUR DEDİ Kİ AMCA ŞU SAATTEN SONRA RANDEVU VEREBİLİRİZ. AMCA DA DEDİ Kİ ASKER OLACAZ YA BEKLEYECEZ. MEMUR DA DİYOR Kİ, BEN SANA ÖYLE BİR ŞEY DEMEDİM İSTER ASKER OL İSTER POLİS BEKLEYECEN? YA KARŞINDA YAŞINI BAŞINI ALMIŞ AMCA VAR. BELLİ Kİ KOMİKLİK OLSUN DİYE ASKER EDECEĞİNİZ BİZİ DİYOR BEKLEME MANASINDA. YANİ GÜL GEÇ NE POLİMİK YAPIP DA İNSANLARI KIRIYORSUN........................................... NEYSE Kİ AKYAZI BUNU HAK EDİYOR. SAYGILAR !!!!!!!!!!!!11

9
-1
Arda 2 ay önce2019-12-13 14:35:38

Hastane çalışanları burnundan kıl aldırır aldırmaz burnu havadadır değildir bu kimseyi ilgilendirmez çok şikayetçiysen ilgisiz olduklarını ihmal olduğunu düşünüyorsan ilgili yerlere şikayette bulunabilirsin sözlü saldırı ya da şiddet uygulamak sadece cahilliktir çağ dışılıktır.

4
-1
İsmet Ramazanoglu 2 ay önce2019-12-13 13:48:55

Keyif yapacaklarına is yapacaklar yattıkları yerden para alıyorlar insanlarlada konuşmayı öğrensinler

3
-4
Şirin şirine 2 ay önce2019-12-13 12:53:01

Devlet hastanelerine gitmeye korkar olduk kafamıza göre ağrı kesicilerle dayanmaya çalışıyoruz anlıyorum nasıl olsa mecburuz ya devlet hastanelerine oyuzden ciddiyete alınmıyor hastalar Salla başı Al maaşı ohh ne güzel geyik o biçim sen ölüyormusun sancin var Kimin umurunda

3
-2
E.C. 2 ay önce2019-12-13 12:43:41

Keşke sizler de doktor ya da hemşire olsaydınız belli ki çekememezlikten bu serzenişiniz. Ne diyelim Allah büyük. Bizim vicdanımız rahat. Buralara kolay gelmedik. İnş çocuklarınız, torunlarınız falan sağlıkçı olur da ne kadar boş ve bencilce konuştuğunuzun farkına varırsınız.

3
-1
Rahime Betül 2 ay önce2019-12-13 11:43:56

Toplumsal anlamda saygı, görgü , ahlak gibi temel şeyler zayıfladıkça bunların görülmesini ve değişik şekilde yorumlanmasını üzülerek izliyoruz. Birisini dövme hakkını nasıl kendinde buluyor bir insan anlamış değilim. Hele ki bu devleti temsil eden bir memur. Sağlık çalışanına saygınyoksadevletineol

11
-0