Beşkardeşler Halk Günü 08122021
Aydın Metal
Kuzuluk Emlak

Ölüm kavşağında feci kaza

06-10-2021 13:26:15 - AKYAZI
Ölüm kavşağında feci kaza

Akyazı'da ölüm kavşağı olarak adlandırılan Küçücek Kavşağı'nda otomobille çarpışan motosikletli ağır yaralandı.

Özgür Adımlar
Geçtiğimiz günlerde 24 yaşındaki genç annenin ölümünün ardından trafıK ışıklarının konulduğu Küçücek Kavşağı'nda bir kaza daha meydana geldi.
 
Kavşakta otomobille çarpışan motosikletli ağır yaralandı. İhbar üzerine kaza yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
 
Yaralı motosikletli, 112 ekibinin olay yerinde yaptığı müdahalenin ardından Akyazı Devlet Hastanesine kaldırıldı.
 
Kaza ile ilgili inceleme başlatıldı. 
Nuray Gökçe photography
Ölüm kavşağında feci kaza
Ürdüç
Ölüm kavşağında feci kaza

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Saf biri 2 ay önce2021-10-07 17:24:22

Akyazıda denetim yok başı boşluk hovardalık var ehliyetsiz sayısız insan var bu kadar rahat bi il ben daha görmedim sıkı bi denetim şart vede eğitim

0
-0
Hakan Aydemir 2 ay önce2021-10-07 06:18:25

Haberi yapan arkadaş senelerdir oraya ışık koyulmadı ve bu yüzden çok insan öldü şimdi diyorsun ki ışık koyuldu ama faliyete geçmedi bu kavşağa trafik lambası yapmak ne kadar Zor olabilir

0
-0
Emine 2 ay önce2021-10-06 21:19:57

Sabırsızlar.

1
-0
Misafir 2 ay önce2021-10-06 18:47:37

Kavşağın üstündeki 4 tame kamerayı görmüyosan körsün VATANDAŞ..

1
-0
Misafir 2 ay önce2021-10-06 18:47:08

Kavşağın üstündeki 4 tane kamerayı görmediysen körsün VATANDAŞ

1
-0
Mehmet 54 akyazılı 2 ay önce2021-10-06 18:38:10

Şahsen ben akyazı araba kunlanırken tetirkin oluyom cok sabırsısız ve eğimtim başta olmak üzeri biraz gerideyiz her an herşey başımıza biranda gelebilir tırafik çanavarları

2
-0
Eğitim şart 2 ay önce2021-10-06 15:52:11

Çok doğru sürücüler eğitilmeli

1
-0
Vatandaş 2 ay önce2021-10-06 13:52:51

Kavşağın suçu yok. Sürücüler eğitilmeli.

6
-0
Akyazı 2 ay önce2021-10-06 13:33:48

Öncelikle geçmiş olsun. Kavşakta sıkıntı yok insanımızda sıkıntı var bazıları hemen önümüzden yola atlamaya çalışıyor ne bu acele anlamıyorum sağa sola bakıp çıkayım yok yetişemez düşüncesiyle yola atlıyor artık kavşağa gelirken selektör atıyorum burnu yolda kalıp duran oluyor acele eden ecele gider tali yoldan ana yola durmadan yada kontrol etmeden çıkılmaz!!!

3
-0
VATANDAŞ 2 ay önce2021-10-06 13:28:46

IŞIK KONDU AMA HALEN AKTİF DEĞİL. SADECE IŞIK ORASI İÇİN ÇÖZÜM DEĞİL O GÜZERGAHTAKİ TÜM IŞIKLARA MOBESE YERLEŞTİRİLMELİ. MİLLET MOBESE OLMADIĞI İÇİN KIRMIZIDA GEÇİYOR.

8
-0
Efecan Tanzim Satışta Her Gün En Ucuz Fiyat
1 / 15
BELLONA

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR