Ramazan Bayramı
Beşkardeşler online alışveriş
ETÇiM
Hacıoğulları Pide Kebap Lahmacun 2

Numan Özdemir Sizin İçin Sordu

25-03-2020 16:11:09 - AKYAZI
2618 OKUNMA | 4173 HİT
Numan Özdemir Sizin İçin Sordu

Sakarya'nın Akyazı İlçesinde genç Youtuber olan Numan Özdemir toplumun sürekli konuştuğu konuların cevabını bulmak için söyleşi yaptı.

AKYAZI PANJUR
Başarılı çalışmalara imza atan Numan Özdemir, İlahiyatçı Eğitmen Yazar Murat Özdemir ile toplumda konuşulan konularla ilgili söyleşi gerçekleştirdi.
 
Murat Özdemir in evinde samimi ortamda gerçekleşen söyleşide 
 
1-  Virüs Meselesi bir komplo mu? Yoksa kendinden mi ortaya çıktı?
2-  Niçin Suriye’deyiz? Biz mi karıştırdık Ortadoğuyu?
3-  İslam dini açısından tehlikeli gördüğünüz gelişmeler var mı?
4-  Musibet anlarında ne yapmak lazım?
 
Başlıklı konuların cevaplarını öğrenmek için videoyu izleyebilirsiz..
Ekip İnşaat & Hafriyat
Numan Özdemir Sizin İçin Sordu
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Hiç 2 ay önce2020-03-26 19:35:02

Güzel bir röportaj olmuş. Hocam sağ olun aydınlandık.

1
-0
Diğer birisi 2 ay önce2020-03-26 15:35:37

Hocam konuşmanın tamamını izlemden yapılan gereksiz yorumlara takılmaya gerek yok zaten ben şahsen böyle yorumları “okumaya gerek bile duymuyorum” her platformda bilgilendirmeye lütfen devam edin

1
-0
Birisi 2 ay önce2020-03-26 11:41:50

Bilime yönelin bu iş dinle çözülmez

0
-1
Yatandaş 2 ay önce2020-03-26 09:15:01

Aynen. Bilim adamları uğraşadursun. Bilim adamlarını satın alanlar insanlığı rehin alıyor. Bizim bu virüsleri gerçekten planlayanları görüp sosyal bir bilinç oluşturmamız sosyal mesafeyi korumaktan daha önemli

1
-0
Vatandaş Kemal 2 ay önce2020-03-26 04:55:52

Bir bilene sorduk derken konuğunuz tıp uzmanı değil. Siyaset ve Tarih uzmanı değil. Ayrıca konunun İslam dini ile bağlantısı yoktur. Ayrıca virüs tehlikesine karşı bir insanın evinde röportaj yapıyorsunuz. Sağlık açısından çok sakıncalı. Mesafeniz çok yakın. Yani neresinden bakarsanız bakın tutarsız

3
-0
Cemaat 2 ay önce2020-03-25 23:07:53

Sayın Numan hocam camiler açıldığında cami cemaatinizle de söyleşi yapmanızı bekleriz.

0
-0
Misafir 2 ay önce2020-03-25 23:05:18

Sayın Numan hocam camiler açıldığında cami cemaatinle de söyleşi yapmani bekleriz

0
-0