Yağız Biryan İnşaat
ÖNCÜ DÖNER
Akyazı Aktaş Sürücü Kursu

Minik Sofuoğlu off road yaptı

26-11-2022 14:59:37 - AKYAZI
Minik Sofuoğlu off road yaptı

YAKICI MOBİLYA
AK Parti Sakarya Milletvekili ve eski motosiklet yarışçısı Kenan Sofuoğlu’nun 3 yaşındaki oğlu Zayn dur durak bilmiyor. Kullandığı araç türleriyle gündemden düşmeyen minik Zayn, bu kez de ATV motoruyla off-road yaptı.
Kenan Sofuoğlu’nun 3 yaşındaki oğlu Zayn Sofuoğlu, yaptıklarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Yaşıtları oyuncakla oynarken, kendisi için tasarlanan go-kart ve motosikletle pistin tozunu attıran Zayn Sofuoğlu, bu kez kendisi için tasarlanan ATV motoruyla off-road yaptı. 
Elli4Park
Minik Sofuoğlu off road yaptı
Elli4Park
Minik Sofuoğlu off road yaptı
Minik Sofuoğlu off road yaptı

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Sakaryalı 2 ay önce2022-12-03 08:22:09

Bu haber mi yani ?

0
-0
Abdurrahim Tan Cevap 2 ay önce2022-11-29 12:25:11

Sayın filozof ne mezunu olduğunu gerçekten merak ediyorum. Sadece insanları eleştiriyorsun başka bişey yaptığın yok eğitim bilmem ne geç bu işleri. Eğitim alanların da halini biliyoruz bu memlekette bi sen akıllı değilsin buradaki insanların yazmak istediği bu kadar gündem olması kendi fikirlerini kendine sakla lütfen.

0
-0
Misafir 2 ay önce2022-11-28 18:32:47

Allah aşkına bunun haberlik ne işi var

0
-0
Alaagac 2 ay önce2022-11-28 11:18:55

Bizi millet vekili ne yapdi ilgilendirir. Örnek alaagac mh gaz sorunu el attımi . Onaylanmayan imarı için cevre sehircilik bakanlığını bir sordumu bu mh imar sorunu ne oldu .niye yapsinki zaden oy veren var

0
-0
Sinan 2 ay önce2022-11-28 11:13:23

Herkesin çocuğu kendine gore kıymetlidir arkadaşım herkesin evladı var bunuda haber yapıp durmayın milletin derdi geçim sıkıntısı Kenan Sofuoğlu oğlu Zayn değil...

0
-0
Abdurrahim Tan 2 ay önce2022-11-27 23:57:53

Haberi, habere konu olanı eleştiren memleketimin insanları. Eğitim, eğitim eğitim... Evveli eğitim,ahiri eğitim. Seve seve eğitim, döve döve eğitim... Bu çocuk sizin çocuğunuz olsaydı siz ona bu eğitimi verir miydiniz. .. her çocuğun bir yeteneği vardır. Onu keşfedip eğitmek büyüklerin sorumluluğudur. Bu çocuk ve onu eğiten örnek olmalıdır. Ama benim memleketim insanı doğuştan üniversite mezunu olduğu için eğitime ihtiyaç duymuyor... O yüzden bu tür işler onlara boş geliyor. ...

0
-0
Akyazılı 2 ay önce2022-11-26 22:39:13

Haber değeri nedir?

0
-0
Misafir 54 2 ay önce2022-11-26 18:39:25

Sayın editör yorumları yayinlamiyorsunuz merak ediyorum sayin veķilin şahsi muhabirliğini mi yapıyorsunuz bıktık artik zayn haberi okumakdan yeter artik

0
-0
Eyüp 2 ay önce2022-11-26 17:15:22

Banane bundan ne

0
-0
Vatandaş 2 ay önce2022-11-26 15:02:10

Peki bundan bize ne ?

0
-0
Ali Gaffar Okkan rahmetle anılıyor
1 / 15
BELLONA

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR