Ramazan Bayramı
Beşkardeşler online alışveriş
Çarşı Pazar
Akyazı Emlak

Küçük Oğuzhan Kumbarasındaki paraları kampanyaya bağışladı

19-04-2020 13:31:32 - AKYAZI
1505 OKUNMA | 2304 HİT
Küçük Oğuzhan Kumbarasındaki paraları kampanyaya bağışladı

Küçük Oğuzhan Kumbarasındaki paraları 'Biz Bize Yeteriz' kampanyasına bağışladı

Özgür Adımlar
Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan’ın başlattığı ‘Biz Bize yeteriz Türkiyem’ kampanyasına Sakarya’nın Akyazı İlçesinde yaşayan 11 yaşındaki Oğuzhan Kopal’dan destek geldi.  Kopal kumbarasındaki 92 lirayı bağışladı.
 
Akyazı karaçalılık mahallesinde oturan Kopal ailesinin 3 çocuğundan biri olan, Akyazı İmam hatip Ortaokulu Okulu 1’inci sınıf öğrencisi Oğuzhan Kopal, kumbarasında biriktirdiği 92 TL’yi, baba Birol Kopal polisi arayarak,  Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan’ın başlattığı ‘Biz Bize yeteriz Türkiyem’ sloganıyla başlatılan Milli Dayanışma Kampanyası’na bağış yapmak için eve çağırdı. Küçük Oğuzhan eve gelen polislere 92 TL’yi vererek kampanya hesabına yatırılmasını istedi.
 
Oğuzhan kopal, ben bu kampanyayı televizyonlarda gördüm ve bende bağışlamak istedim, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayip Erdoğan’ın başlattığı ‘Biz Bize yeteriz Türkiye’m’ kampanyasına içimden gelerek biriktirdiğim kumbaramdaki 92 TL. ile katıldım.
 
Baba Birol Kopal, Sayın Cumhurbaşkanımızın böyle bir kampanyaya öncülük ettiği için teşekkür ediyorum. Oğlum televizyonda izlemiş ve oradan alıntı yapmış bana söyledi, bene Emniyete telefon ederek polis arkadaşlar evimize geldi ve oğlum Oğuzhan’ın kumbarasında biriktirdiği 92 TL.’yi polis arkadaşlara kampanya hesabına yatırılmak üzere teslim ettik.
 
Mehmet Karakaş
Elli4Park
Küçük Oğuzhan Kumbarasındaki paraları kampanyaya bağışladı
Elli4Park
Küçük Oğuzhan Kumbarasındaki paraları kampanyaya bağışladı
Küçük Oğuzhan Kumbarasındaki paraları kampanyaya bağışladı

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Kamil Bey 1 ay önce2020-04-20 22:08:48

Geçen şaban ayı ile ilgili bir yazıya, bu vatandaş Kemal bey şöyle yorum yapmıştı: “ Millet koronadan ölüyor, siz şabandan bahsediyorsunuz.” Sizin dine ve dinin mukaddes saydıklarıma saygınız bu mu? Haddimizi bileceksiniz! İnanmayabilirsin; ama saygı duyacaksın. Din ile Cumhuriyetin bir sorunu yok

0
-0
Ali Hasan 1 ay önce2020-04-20 22:03:51

Senin zihniyetin İbb’de, bakabilirsin. Bu ülke babanızın malı değildir. Bu millet herşeyiyle kurtuluş savaşını vererek bugünlere geldi. Sizin derdinizi söyleyeyim mi? Yıllardır elinizde bulundurduğunuz rantlarınız elinizden gitte, ona ağlıyorsunuz. Sevindirici bir haber veremeyeceğim size!

0
-0
Vatandaş Kemal 1 ay önce2020-04-20 18:36:31

Cumhuriyet ve onun kazanımlarına düşman olan ne varsa onun karşısındayim. Ülkeyi borc batağına sürükleyen din bezirganlarina sesini çıkaramayan senin gibi kula kulluk.eden zihniyet.elbette bizi.anlamayacaktir.

0
-0
Seküler 1 ay önce2020-04-20 13:12:02

Ufacık çocuğun 92 lirasına mı göz diktiniz

0
-0
Ahmet 1 ay önce2020-04-20 11:49:01

Vatandaş Kemal bey! Fes’ten rahatsız olmana gerek yok! Senin kimliğini biliyoruz zaten! Kendini “Bilgiç” edasıyla ortaya atıp ahkam kesiyorsun! İnsanların giyim kuşamıyla uğraşmayın! Bu millet sizi iyi tanır!

0
-0
Kurtoğlu 1 ay önce2020-04-20 00:45:19

Recep ve ismail hakkı dini bütün kardeşlerimiz olduğundan bu yiğit kardeşimizin yaptığını reklam olarak değerlendirmekte ve fetvayı vermektedirler beyin fukara olunca akıl ukala olurmuş bu tür düşünen zihniyet zaten malum zihniyet kısa ve net yani :)

0
-0
Scarbirds 1 ay önce2020-04-19 23:09:18

Tebrikler yavrum

0
-0
Akyazı lı 1 ay önce2020-04-19 23:03:27

Cocugum kafasın dalki dinimizin temsil ediyor bunu bilmiyorsan müslümanlıgın da haya ederim yazık yapılanı taktir etmelisin camur atman utanc veriçi

0
-0
Akyazı 1 ay önce2020-04-19 17:44:01

Polis memuru 92 TL'ye reklamını yaptırdı derim.

0
-0
Vatandaş Kemal 1 ay önce2020-04-19 17:23:56

Çocuğun başındaki fes neyi temsil ediyor? Habercilik değerlerini tartışalım isterseniz editör.

1
-1
Bilal 1 ay önce2020-04-19 17:18:40

Hayırda yarışın diye bir şeyde duymuştursun heralde ismail efendi. Bu bir Türkiye meselesi burada teşvik amaçlı duyulmasında bir mahsuru yoktur. Diğer hayırları gizli yapın iyi olur. Maaşallah yeğenimize Allah sayılarını artırsın.

0
-0
Recep 1 ay önce2020-04-19 14:49:36

Malasef İsmail Hakkı bey bir elin verdiğini bin el gormesi lazım günümüz adeti

0
-0
ismail hakkı 1 ay önce2020-04-19 13:46:41

bir elin verdiğini diğer elin bilmemesi gerekiyormuş.

0
-0
İkinci dalga uyarısı
1 / 15
Ala Optik
BENİM DÜNYAM ANAOKULU

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR