Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Foto Ferit Stüdyo

Küçücekte o yol asfaltlandı

24-10-2019 14:12:45 - AKYAZI
1886 OKUNMA | 2720 HİT
Küçücekte o yol asfaltlandı

Akyazı Küçücek Cumhuriyet Mahallesi vatandaşın toz ve çamurdan dolayı şikayetçi olduğu Fatih Caddesi'nde asfalt çalışması başlatıldı.

Özgür Adımlar
Küçücek Fatih Caddesi'nde vatandaşlar, yolun yapılmaması nedeniyle toz ve çamurdan şikayet ediyordu. 
 
Defalarca şikayete rağmen uzun süredir asfaltlanmayan yol vatandaşlar tarafından tepkiyle karşılanmıştı.
 
SASKİ ekipleri,  Fatih Caddesi'nde asfalt çalışmasına başladı. Caddenin asfaltlanması vatandaşları memnun etti.
 
Pizza Park
Küçücekte o yol asfaltlandı
Ekip İnşaat & Hafriyat
Küçücekte o yol asfaltlandı
Küçücekte o yol asfaltlandı
Küçücekte o yol asfaltlandı
Küçücekte o yol asfaltlandı
Küçücekte o yol asfaltlandı

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
öz saka 4 ay önce2019-10-26 19:46:37

alattin saka biraz sabır hızmet yayacak o mahalleye 2 dönem azalık yaptın bişe gelmedi

1
-0
halley devis 4 ay önce2019-10-26 19:14:34

meşelik mahallesi hak ediyor yapacak bişe yok 4 sene sonra atılır

0
-1
Alaaddin saka 4 ay önce2019-10-25 17:33:26

Secim zamanı yalvarmazdan boyun larıbukulen şimdiyse meşelik diye biryer varmı diye soruyor larbucark tekrar geri gelir ozaman meşelik ne yapar herkes görür

1
-0
Alaaddin saka 4 ay önce2019-10-25 17:28:57

Secim samanı yalvar mak dan boyununuz burkuldu seçim bitti meşelik aynı meşelik bidaha gelin ce ben iyi biliyorum vereceğim vaatleri

1
-0
Yunus Emre 4 ay önce2019-10-25 13:58:31

Sayenizde her gün toz toprak içinde boğuluyoruz... Ne zaman sorsak yapacağız deniyor. Evet tam 10 yıldır yapacaksınız... Merakla bekliyoruz.

0
-0
F ..E 4 ay önce2019-10-24 21:22:42

Yeni siyaset anlayisi bu artik aglanmayana emzik yok artik

1
-0
kücükli 4 ay önce2019-10-24 21:16:10

arkadaşlar adamlar çalışıyor yapacaz dediler geçte olsa yaptılar hasan akçanla karıştırmayın orasıda yapılacak önce imara açılacak yerler var doğal gaz ve asfatta gelecek biraz sabır

1
-2
İsimsiz 4 ay önce2019-10-24 17:51:53

Ne kadar kızsanız da oy zamanı gelir deseniz de bir çoğunuz yine o kızdığınız partiye atacak oyu çünkü bizim milleti kandırmak çok kolay ne kadar kötü bir şey yapsa ve ardından hemen bir tane iyi bir şey yapsa hemen onu görüyorlar önceki yaptıklarını görmezler kör olmuş bizim millet yazıklar olsun !

3
-0
Metin meşe 4 ay önce2019-10-24 15:55:07

Gerçekten meşelik mahallesini bir şeyden saymıyorlar her işini eksik bırakıyorlar

3
-0
Cey cey 4 ay önce2019-10-24 15:47:28

Bir sonraki seçim zamanı gelirler ve yine verirsiniz arkadaslar

1
-0
Babacan 4 ay önce2019-10-24 15:43:13

Hic zahmet etmiyeydiniz gerek yokdu masrafa mahcup ettiniz bizi

1
-1
Emre61 4 ay önce2019-10-24 15:42:33

nerede herkese eşit hizmet? Meşelik Küçücek değilmi? Meşelik mahallesi daha beter! bıktık artık çamur ve tozdan!

2
-0
Üvey evlat 4 ay önce2019-10-24 15:19:03

Güzel bir iş yaptınız afferin!!! Şimdi buraları yapıp da orayı yapıp da meselik caddesini yapmayıp bırakıp gittiniz!! Madem öyle bunu haber yapanlarada diyoruz bu paylaşımlarla ilk önce kaymakamlık sonra valili ge gidecegiz!! Oraları yapmaya gücü yetmeyen yönetimlerin araçları da oraya girmeyeçek!

3
-0
Admin 4 ay önce2019-10-24 14:39:34

Bu kadarinada pes artık ne alaka bir yeri yapıp bir yeri birakiyosunuz meşelik mahallesi gavur memleketimi bi daha oy zamani gelir

3
-0
Akaryakıtta fiyatlar düştü
1 / 15
Ekmek Arası
Kök İş

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR