Efecan Tanzim Satış Akyazı
ETÇiM
Akyazı Emlak

Kazayla dayısını öldürdü

31-07-2020 13:02:00 - AKYAZI
11513 OKUNMA | 21074 HİT
Kazayla dayısını öldürdü

Akyazı'da bir kişi, tilki vurmak için aldığı tüfeğin kazayla ateş alması sonucu dayısını vurarak ölümüne neden oldu.

Özgür Adımlar
Kömyatak Yaylası'nda dün gece yaşanan olayda, C.Ü.,iddiaya göre, evin yakınında görülen tilkiyi vurmak için evden tüfek aldı.
C.Ü'nün dışarı çıktığı sırada kazayla ateş alan tüfekten çıkan saçmalar 43 yaşındaki Hasan Aksoy'un başına isabet etti.
Aksoy, olay yerinde yaşamını yitirdi.
C.Ü. Jandarma tarafından gözaltına alındı. .
Aksoy'un cenazesi, jandarma ve savcının incelemesinin ardından otopsi İçin Adli Tıp Merkezi'ne gönderildi.
 
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Misafir 1 hafta önce2020-08-03 01:20:38

Tilki ne yapti sanada vurmaya kalktin acaba bu allah tarafından bir ceza bence bidaha kalkismazsin allah rahmet eylesin üzücü bir durum

0
-1
Beynevit Beyi 1 hafta önce2020-08-01 13:37:01

Mübarek bayram günü ne istedin tilkiden can yakayim derken kendi caninizi yaktınız tilki ormanda yaylada yasamayacaksa nerde yaşayacak ?

0
-0
Xyz dünyalı 1 hafta önce2020-08-01 11:11:17

Akyazılı degil. Kazalar Türkiye'nin ve Dünyanın her yerinde olabiliyor. Cahil arıyorsan önce kendini sorgula. Dünyada kırılan birşeyde yok. Sana mı kaldı yatacak yeri sen mi vereceksin bu millete. Ne gereksiz bir yazı ve karaktersin.

0
-0
AKYAZI 1 hafta önce2020-08-01 09:42:51

Ölene Allah rahmet eylesin ama.. Aması var işte.. Hayvanların yaşam alanına gidiyorsunuz.. Doğal yaşam diyorsunuz.. Ohh serin miss gibi yayla havası diyorsunuz.. Ağaçları kesiyorsunuz! Doğal yaşamında hayatını idame ettiren hayvanları öldürüyorsunuz! Doğal yaşamı katlediyorsunuz!! Vesselam!!!

1
-0
Mustafa Erdem 1 hafta önce2020-08-01 02:18:38

Rabbim rahmet eylesin inşallah :) mekanı cennet olsun

0
-0
Mustafa Erdem 1 hafta önce2020-08-01 02:16:46

Rabbim rahmet eylesin inşallah :) mekanı cennet olsun

0
-0
Mustafa Erdem 1 hafta önce2020-08-01 02:03:28

Rabbim rahmet eylesin inşallah :) mekanı cennet olsun

0
-0
Turgut Yaşar 2 hafta önce2020-07-31 21:12:49

ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah

0
-0
Akyazili değil. 2 hafta önce2020-07-31 18:53:38

Akillanacaklarina deliriyor Akyazililar. Bu nasıl cahilliktir kardeşim. Yatacak yeriniz yok. Az insan olun sükut durun biraz. Dünya kırılıyor salgindan bu azginlik nedir? Oturun da dua edin kuran okuyun allahtan korkun. Sonunuz hic iyi değil!

0
-0
Nail yazıcı 2 hafta önce2020-07-31 17:38:23

Hasanım Allah Kani Kani rahmet eylesin mekanın cennet olsun nur içinde yat

0
-0