Beşkardeşler
BALIKÇI HÜSEYİN
Whatsapp iletişim
Foto Ferit Stüdyo

KASİS mi ? EDS Mİ ?

29-06-2020 12:49:55 - AKYAZI
2588 OKUNMA | 4787 HİT
KASİS mi ? EDS Mİ ?

Akyazı'da trafik kazalarının önüne geçmek için cadde ve kavşaklara konan hız kesici kasisler, acil durumda sağlık ve itfaiye ekiplerini yavaşlatıyor.

G7 Auto
Akyazı'da bir çok cadde ve kavşakta hız limitlerine uymayarak yayaların can güvenliğini tehlikeye atan araçlar için hız kesici kasislerle önlem alındı.
 
Çözüm olarak yapılan kasisler ise ambulans, itfaiye, polis ve jandarma gibi acil durum araçlarının vaka ve olaylara müdahalesini geciktiriyor.
 
Acil durumlarda dakikalar hayati önem taşırken kasislerin araçları yavaşlatması zaman kaybına yol açıyor.
 
Örneğin  Akyazı Devlet Hastanesi'nden Altındereye giden bir ambulans veya itfaiye 20'ye yakın kasisten geçiyor.
 
Hastane Mahallesi'nden devlet hastanesine gitmek isteyen bir ambulans tam 4 kasisten geçmek zorunda. Araçlar bu kasislerde mecburen yavaşlamak zorunda kalıyor.
 
Trafik kazalarının önüne geçmek için cadde ve kavşaklara konan hız kesici kasisler, araçlara da zarar verebiliyor. Bunun yerine caddelere ve kavşaklara EDS (Elektronik Denetleme Sistemi) konulmasının daha caydırıcı olabileceği kaydediliyor. Zira birçok şehirde uygulanan EDS, caydırıcı olmuş durumda.
Ekip İnşaat & Hafriyat
KASİS mi ? EDS Mİ ?
Ekip İnşaat & Hafriyat
KASİS mi ? EDS Mİ ?
KASİS mi ? EDS Mİ ?
KASİS mi ? EDS Mİ ?
KASİS mi ? EDS Mİ ?
KASİS mi ? EDS Mİ ?

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Recep 1 hafta önce2020-06-30 22:03:23

Beyler niye der ediyonuz kasis içimizdeki okuzlere yapiliyor

0
-0
yunus 1 hafta önce2020-06-30 14:31:07

sacma sapan yerlere kasis yapilmis kasis yapacana kuzuluk yoluna asfalt dökulsun

1
-0
AKYAZILI 2 hafta önce2020-06-30 13:29:23

TABİKİDE EDS YAKİNEN DÜZCE VE BOLU DA ŞAHİT OLDUĞUM SİSTEM HER ARAÇ RUTİN UYUYOR BİLİNÇLİ BİR ŞEKİLDE SONUCUNU BİLDİĞİNDEN YAVAŞ GİTMEKTELER. O YÜZDEN %100 EDS DAHA UYGUN OLACAKTIR. KASİSE GEREK OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM ZATEN YOLLARDA YETERİ KADAR BOZUKLUK VAR :)))))))

1
-0
ismail 2 hafta önce2020-06-30 11:59:16

Kasislere kesinlikle karsiyimHangi mantikla yapilmis ve yapilmaya devam ediyor anlamadim. Bunlar milli servet düsmanligidir. Radar koyabilir egitim verilebilinir.

1
-1
Ozturk 2 hafta önce2020-06-29 23:42:25

Kasis yerine kullanılan yavaşlatma gereçleri var bir sürü. akyazıda kasisler nedense araçların zor gectiği bir çok aracın altının vurdugu saçma sapan yapılar. Mahalle içlerinde durarak bile yeni araçla geçilemeyen kasisler var

1
-0
Firat 2 hafta önce2020-06-29 22:56:49

Akyazidaki kasislere kullanilan asfaltları toplasak akyazida asfaltsiz yol kalmaz heralde

1
-0
Recep 2 hafta önce2020-06-29 20:52:09

Bu gibi yerlere yaya için trafik lambası konulmalı. Karşıya geçmek isteyen butona basar ve kendine yeşil yandımı karşıya geçer. Kasis olayına gelince gece hiç bir yaya yok ve mecburen dur kalk yapmak zorunda kalıyor araçlar. Yığılma oluyor. Yakılan yakıt cabası. Milli servet boşa uçuyor gidiyor.

3
-0
Savaş 2 hafta önce2020-06-29 19:48:25

Bence EDS..

3
-0
Akyazılı 2 hafta önce2020-06-29 16:56:05

Ayıptır Ayıpp kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz millet kasıs kaldırır biz kasis koyuyoruz heleki o seyfeler kubbeli caminin oraya yapılan kasise kim karar verdiyse ve kim onay verdiyse hakkım haram olsun adapazarı istikametine gidilirken o kasis o hafif bayır yüzünden hiç farkedilmiyor ve uçan uçana oraya kasismi yapılır allah askına o kasislere harcayacağınız asfaltı deliklere ve cukurlara kullansanız daha iyi olur zaten çukurdan kimse hız yapamıyor heryer kasis.!!!!

2
-0
Cihat İçyüz 2 hafta önce2020-06-29 15:30:03

Bence EDS hız limitini aşana yapıstırsın cezayı çunku o kasisten yuksek olan araclar durmadan hizlica gecip gidiyor bi anlami yok ama eds olsunda gitsin bakayim

1
-0
akyazılı 2 hafta önce2020-06-29 14:02:15

EDS ŞART , 50 ile gidilecek yolda 120 ile gidenler var, ayın belli zamanlarında radar kurularak hallolmaz bu . batak köy yolu 50 ile gidiyorum, traktör korna yapıp yol istiyor , kuzuluk yoluda aynı , kurallara uydunmu ortalık karışıyor , korna yapanmı ararsın taciz edenmi , kavga edenmi... yapılsın EDS kurallara uymayan lara cezalar gitsin bakalım ne olacak. bir kere işimiz olur hızlı gideriz o da radarın kurulduğu güne denk gelir yapıştırırlar bize cezayı.

2
-0
Hastane mahallesi 2 hafta önce2020-06-29 13:52:44

Hastane mahallesinden devlet hastanesine gitmek için tam 5 kasisten gecmen gerekiyor.

1
-1
Küçücekli 2 hafta önce2020-06-29 13:45:18

Hiç hesap yapılmadan yapılan işler insan önce düşünmesi lagzım araçlar Akyazı civarında setten adım atamıyor bu çözüm değil arkadaş birde yapılan setler anormal bişey araçların yarı canını alıyor

1
-0
Ailesi için çalışmaya devam ediyordu
1 / 15
KARAKTEM HALI YIKAMA AKYAZI
SİNAN USTA

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR