BALIKÇI HÜSEYİN
Akyazı Aktaş Sürücü Kursu

JANDARMA GÖZETİMİNDE YAYLALARDA ÇİT YIKIMI BAŞLADI

01-10-2019 20:35:00 - AKYAZI
6181 OKUNMA | 10503 HİT
JANDARMA GÖZETİMİNDE YAYLALARDA ÇİT YIKIMI BAŞLADI

Acelle yaylasında çitlerin yıkımına vatandaşlar tepki gösterdi.

Özgür Adımlar
Akyazı kaymakamlığı daha önce muhtarlara yaptığı tebliğde yayla, mera ve kışlaklarda izinsiz yapılan ev, ahır ve çit çekmenin yasaklandığını duyurmuştu. 
 
Muhtarlıklara da tebligat gönderen Akyazı ilçe kaymakamlığı, çitleri kaldırmayanlara yönelik çalışma başlattı. Acelle Yaylası'nda jandarma desteğiyle birlikte evlerin ve çimenlerin etrafındaki çitler belediyeden tahsis edilen iş makineleri tarafından yıkıldı. 
 
Akyazı Acelle Yaylasında evi bulunan Bakkallar odası eski başkanı Ali Yıldırım yıkıma tepki göstererek “ Burada yapılan işlem hukuksuzdur. Ben jandarma ekiplerine yıkım kararını gösterin, boynumuz kıldan ince diyorum ellerinde bir karar, kağıt, belge gibi hiçbir şey yok kimse bana bir şey göstermiyor. Gelip bahçe çitlerini yıkmak istiyorlar. Meraları saranlar varsa gidip yıkılsın ama benim burada patatesim lahanam var bu çitleri yıkmak ne demek evimin etrafına yabani hayvan girmesin diye örülen bir çit bu ben 50 yıldır bu yaylaya gidip geliyorum böyle bir karar görmedim. İnsan evlere gelir tebliğ eder kararı gösterir öylede bir şey yok. Evime gelmişler çitleri yıkacağız diyorlar.  Bakın burası Akyazı  Ak Parti’nin Marmara’da 1. geldiği yer. Türkiye’de sıraya yükseldiği yer. Bu insanlara böyle muamele edemezsiniz. Yanlış. Biz hanyatak köyü olarak Akyazı’da Ak Partiye en çok oyu veren köyüz. Burada hukuksuz işleme gerek yok kaçak ev değil. Sonradan yapılan ev değil. 50 yıldır burada ektiğim ufak bir bahçe.  Geçen yıllarda tespit edilip kayda alınan bu evlerin imar barışında ücretlerini ödedik bunlara rağmen yıkım oluyor. Tümü buranın köylüleri.”  Diyerek tepki gösterdi.
 
Pizza Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Davlumbaz 5 ay önce2019-10-07 07:12:09

Bu emri veren süleyman soylu trabzonda yaylalarda uygulayabildimi?şiş de 3/4bin ev bahçe var betonarme dahil üstelik yolu sarı çizgili yani tarihi koruma altında demek.2 seneye kadar gidip görüyorum duymadım oralarda.bizim sakarya yöneticileri taklacı.balıklama atlıyorlar.sorgulama yok.

0
-0
Misafir 5 ay önce2019-10-05 04:21:14

Ak partiye oy verince bütün hukuksuzluklara kapının açılacağını zannetmiş abimiz necahil cuhela bir millet olduk vesselam

0
-0
Hüseyin 5 ay önce2019-10-04 11:15:53

Akyazıdaki en hayırlı hizmetlerden biri olmuş, Allah razı olsun sizlerden, devletin milletin hakkını koruduğunuz için kul hakkını gözettiğiniz için.

0
-0
AKYAZILI 54 5 ay önce2019-10-03 21:03:50

bedavadan yaylalara kondunuz yayla yaylalıktan çıktı oldu şehir manzarası ilkçedeki tüm lüksler taşındı yayla denen ilçeye isterseniz bir de belediyelik olsun oralar yayla belediye başakn adayı çıkarın isterseniz yayladaki yaşayan cemaaat ne kadar güzel olur lahana varmış patates ektim FALAN FALAN YAYLALALAR OLDU TALAN DAHA NR DİYRYRİM O KSDSR ÇOK SEVİYORSANIZ YAYLAYI KIŞINDA ORDA YAŞAYIN O ZAMAN PATATESLERİNİZ LAHANAALARINIZI BEKLEYİN MAZARET ÜSTÜNE MAZARET ŞİMDİLİK BU KADAR

0
-0
Ali Sarı 5 ay önce2019-10-03 18:00:38

Helal olsun. Biz de Ak Partiliyiz ve sonuna kadar destekliyoruz uygulamayı. Herkes istediği kadar yeri avla yapsın sonra burası benim benden sonra çocukların torunların hakkı olsun. Neye göre kafama göre. Yetmezse arttır. Böyle zihniyet Ak Partiyi temsil etmiyor.

1
-1
Yaylacı 5 ay önce2019-10-03 13:45:18

1,5 dönüm çevirmiştim yıkmışlar. patates ekmiştim verimli olmadı bu sene fındıklık yapmayı düşünüyordum ne olacak şimdi.

0
-1
maya 5 ay önce2019-10-03 13:08:12

akpartili olmakla ayrıcalık yok siyaseti kimse kullanasın keyfi işler yok

1
-0
AKYAZİ 5 ay önce2019-10-03 10:08:29

DEVLETİN YERİNE KİMSE SAHİP ÇIKAMAZ

1
-0
Hanyatak 5 ay önce2019-10-02 23:19:16

Çitlerden hayvanların otlamaya bile yeri kalmamıştı, gayette güzel bir uygulama kurullara uymak bize zor geliyor tabi oyuzden bukadar tepki, yaylada yayla gibi yaşanır nedir yani, ama bu uygulama tüm yaylalar için uygulanmalı

2
-0
Madenli 54 5 ay önce2019-10-02 21:45:28

İkametgahı olmayan partiye yakın cemaatçilere evleri yaptırıp sonra evlerin yapılış tarihinden sonra çıkarılan kanunla yasalaştırıp onlara bu hakkı veripte gerçekten o yörenin sakinlerine yapılan büyük haksızlıktır. ilk önce dışarıdan gelen bu tür kişilerin yapılarından yıkıma başlayın ki bizde ?

1
-0
Tarafsız 5 ay önce2019-10-02 21:17:15

Önce yıllardır üçkuruşa yabancılara peşkeş çekenlerden hesap sorulmalıydı ve bütün yabancılar yayladan çıkarılmalıydı yine saçma sapan en son yapılacak işi en başta yapan canım yetkililer ??????

0
-1
Yaylacı 5 ay önce2019-10-02 21:01:53

Öncelikle köylerle bağı olmayan kişilere üç beş TL peşkeş çekilen kişileri tespit edip çezai işlemi uygula ozaman gelin köylünün yüz yıllık iki karış lahana tarlasını yıkın her kimin bu konuda parmağı var ise Cenab-ı Allah’ın gazabı üzerine olsun

0
-1
Macera 5 ay önce2019-10-02 11:36:20

Sözüm size muhtarlar köyün haricinde köyde ikahmeti olanlar yaylada hak sahibidir yabancıları sokmayın yer satanlarda alanlarda suçludur kaymakam onların haklarında işlem yapmasın köylü hakkında yapsın ne güzel iş

1
-0
Macera 5 ay önce2019-10-02 11:32:52

Akyazı kaymakamı yayla nedir bilmez yayla köylünün yüzyıllık topragı sözğm muhtarlara muhtar olsa köyünü savunur ama nerde muhtar tarlada bostan yan gel osman muhtar maaşına bakıyo herkes işine geldiği gibi o toprakların sahibi köylüdür ne kaymakam nede muhtar kimsede yıkamaz şimdiye kadar nerdeydi

1
-1
Bir fakir 5 ay önce2019-10-02 11:04:06

Hakkın hukukun olmadığı feodalitenin güçlünun haklı olduğu bu yaylalara yasal hukuki düzenlemeler getirilmesi kamu yararınadır. Kimse Akpartili olmayı hakkın hukukun üzerinde görmemeli .

3
-1
Ali kulaksız 5 ay önce2019-10-02 10:34:29

Yaylanın çimenini sarıpsatanlar varken evine bitişik dededen kalma yerin avlasını yıkmak hakkaniyetle bağdaşmaz.

1
-1
Mimar 5 ay önce2019-10-02 10:30:41

Tapusu yoksa hepsini yıksınlar.

5
-0
Kekeme Horoz 5 ay önce2019-10-02 10:20:09

O yayla ve etrafındaki ağaçlara ne olmuş da saç dökülüp kel kaldığı gibi sadece ev ve arsa kalmış?

2
-0
mr. president 5 ay önce2019-10-02 09:19:12

Akyazının yaylaları belli grupların ellerinde yabancılara peşkeş çekilirken her gün sehir dısından birileri ev yaparken yada ev alırken görmezden gelen kaymakamlık ve belediye yetkilileri 100 yıllardır orada yasayan yaylacılık yapan kendi marulunu soğanını patatesini ekip ticaretini yapmadan kendi iaşesini sağlayanların emegine göz dikmiş çitlerini gözlerine batmış... Seçimde görüşeceeez diyemiyorum maalesef cunku oyu allah rızası için Cumhurbaşknımıza veriyoruz ama sizde hayırsız evlat misali bu malı yemege devam edin bakalım yarın obürgün o dünya mazlumlarını kim savunacak bakalım

2
-2
abmü 5 ay önce2019-10-02 09:10:57

çingeneyi padişah yapmışlar ilk babasını kesmiş misali...

2
-0
Fatih 5 ay önce2019-10-02 08:24:24

Böyle bir başlık mı olur Ak partinin kalesi.. Ak partili olanlar ayrıcalıklı mı yani Kurallar herkez içindir İnsanları kutuplaştırmayın

3
-0
BİRİSİ 5 ay önce2019-10-02 06:42:33

Zaten Akyazı bazı ailelerin boyundurunduğundan çıkamadığı için ilerleyemiyor. Beyler, kanunlar kişilere göre uygulanmaz, herkes kanuna ittiba eder, yıllarca keyfine göre yaşayanlara bazı kurallar ağır gelir, alışacaklar. Biz devletimize bağlıyız, şahıslara değil !!!

5
-0
Yasin 5 ay önce2019-10-02 04:35:31

Yıkılsın tabi beton evlerde yıkılsın hala beton evler mevcuttur 2010 buyana yasaklandı millet dinlemiyor gelecek nesillere bırakacağız toprağı

7
-0
Yılmaz kul 5 ay önce2019-10-02 04:28:41

Atatürk diyorki köylüm milletin efendisidir bu yazıyı sayın kaymakam okumamış okumüş olsa bu hatayı yapmaz kimin kitabını okudu bu kaymakam derhal uzaklaşması gerekiyor terör böyle üretiliyor

0
-5
Kenan 5 ay önce2019-10-02 00:50:30

Imar barışı adı altinda haksiz birsekilde herkesin hakki olan yerleri zamaninda haksiz birsekilde ev yapanlara verdi devlet. Yok marmarada birinciymisiz, yok ya hadi oradan. Bu kanunlara aykiri hareket edecegiz anlamina gelmez.

5
-1
Cico 5 ay önce2019-10-01 23:04:02

Kanun herkez içindir. Ha ak ha kara

3
-0
akyazılı 5 ay önce2019-10-01 22:15:34

Lafa bak Ak partiliymiş .Kaymakamlık muhtarla tebliğ etmiş.Tapulu yerse mahkeme kararsız kimse giremez.

2
-0
Akaryakıtta fiyatlar düştü
1 / 15
Ekmek Arası
BENİM DÜNYAM ANAOKULU

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR