beşkardeşler250809
Çarşı Pazar
Kuzuluk Emlak

Hasan Akcan sessizliğini bozdu

07-10-2019 15:53:24 - AKYAZI
8849 OKUNMA | 15995 HİT
Hasan Akcan sessizliğini bozdu

Eski Belediye Başakanı Hasan Akcan sessizliğini bozdu.

AKYAZI PANJUR
Akyazı Belediyesi eski Başkanı Hasan Akcan, yaklaşık 6 aydır görevde bulunan belediye yönetimini, geçmiş dönem ile ilgili karalama, iftira ve fitneler üzerinden algı yapmakla suçladı.
 
Hasan Akcan, yaptığı açıklamada, belediye yönetiminin kendi eksikliklerini, beceriksizliklerini, hatalarını, imar oyunlarını kamufle etmek istediklerini söyledi. 
 
Her iftiralarına cevap vermenin adap ve ahlâk anlayışıma yakışmayacağını ifade eden Akcan, ancak son beyanlarına ilişkin cevap vermesi gerektiğini, zira kendilerinin de olayın içinde yer aldığını belirtti. 
Akcan, hakkındaki iddialarla ilgili şu açıklamayı yaptı; "
 
Dokurcun' da Devlet karayolları genel müdürlüğüne ait taş ocağından 2006 yılından beri taş alınmaktadır. Zamanın Akyazı belediye başkanı Yaşar Yazıcı, Kuzuluk belediye başkanı Bilal Soykan, Dokurcun Belediyesi hepsi buradan taş aldı. 2006'dan beri, 8 yıl. Hasan Akcan zamanında da bir yıl alındı. 
 
Buradan taş alındığını şikayet eden belediye personeli Yaşar Yazıcı' nın son bir ay işe aldığı sözleşmeli memur Yasemin Uzman Baran karayolları genel müdürlüğüne Akyazı belediyesini şikâyet etti. Olaydan o zaman haberim oldu. Hemen ilgili başkan yardımcısı Ünal Gündüz, fen işleri müdürü Kerem Curoğlu ve maden mühendisi şikayet eden Yasemin Uzman Baran'ı topladım, şifahen ifadelerini aldıktan sonra, hepsinin görev ve yetkilerini aldım. Yasemin Uzman Baran'ın sözleşmesini de yıl sonun da feshettim. 
 
Şimdi zimmet çıkacaksa yüzde 1'i bana, yüzde 99'u Yaşar Yazıcı, Bilal Soykan ve diğerlerine ait. 
 
Eski dönemden orada 13 meclis üyesi, üç başkan yardımcısı, bir müdür var. Niye konuşmuyorsunuz? Kimden ya da neden korkuyorsunuz? Makamınız mı gider? Allah'tan korkun, O'nun makamını kaybetmekten korkun.
 
2016 yılında bizde teftiş olduk. O zaman ki müfettiş Yaşar Yazıcı'ya direk 505 bin TL zimmet çıkardı, hiç kimse duydu mu? Meclis' te veya basında böyle bir haber yapıldı mı? Belediye başkanlığı çoluk-çocuk işi değil, adamlık ister, adamlık. 
 
Böyle şeyler yazmak istemiyorum, ancak zorunda kalıyorum, bunlara kimse sesini kes demiyor, ne ilçe başkanı, ne il başkanı, ne milletvekilleri. Bunlarda Hasan Akcan'ı yalnız zannediyorlar herhalde. Ama Hasan Akcan'ın da bir sahibi var. 
 
Böyle olaylar Meclis gündemine gelmez, ancak niyet karalamak olursa, böyle saptırarak haber yaptırılır. İşi ehline, teslim etmezsen, kendini rezil edersin."
 
700 Bin TL zimmet olayı ne; 
Akyazı Belediyesi Fen işleri ekipleri Güvençler mevkiinde bulunan karayollarına ait alandan taş ve dolgu malzemesi aldığı kamyon ile fotoğraflanarak 08.2017 tarihinde işlem başlatılmış Karayolları tarafından Akyazı Belediyesine izinsiz malzeme taş aldığı için 700 Bin TL lik ceza kesilmişti. Belediyenin ödemediği ceza Eylül ayında Akyazı Belediyesine gelen rutin denetleme müfettiş raporunda yer aldı. Rapor’da cezanın ödemesi durumunda kamu zararı oluştuğu için kamu zararına sebep olan Dönemin başkanı ve sorumlu birim müdürlerine zimmet çıkartılması gerektiği rapor edildi.
Ekip İnşaat & Hafriyat

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Umutsuz 1 hafta önce2019-10-10 11:48:09

Akyazıya 10 yıl önce geldim. İyi yönde değişen fazla bir şey görmedim. Her şey gösteriş. Kaldırımları yenilediler. Keşke hiç yapılmasaydı yıl olmuş 2019 bizim kaldırımlar 1995 yılında yapılmış gibi.(Bu bir tane örnek her olayda böyle) Önce zihniyet değişmeli.

0
-0
RAHMİ AKYOL 1 hafta önce2019-10-10 00:05:13

OLMASI GEREKEN X PARTİLİ DEĞİL AKYAZILI OLMAK YETER PAZAR YERİ ÇARŞI MEYDANI HEP AYNI AKYAZI HEP AYNI YOK YERİN ALTINI YAPTIK BİZ ŞUNLARI YAPTIK DEĞİL BİR TERMİNALİ OLMAYAN PAZARYERİ HARABE OLAN BİR AKYAZIYIZ LÜTFEN BÜYÜK ŞEHİRMİ YA DEMEYİN BİZ SAKARYANIN EN BÜYÜK İLÇESİ VE AKP YE EN ÇOK OY ÇIKARAN

0
-0
RAHMİ AKYOL 1 hafta önce2019-10-09 23:59:41

BAŞKAN YADA HER NE YAPILACAKSA ASLINDA OKADAR BASİTLİ EĞER BİLMİYORSAN KOPYA ÇEKERSİN ÇÜNKÜ ECDAT OTURDUĞU MAKAMLA DEĞİL YERİNE GETİRMİŞ OLDUĞU SORUMLULUKLA BECERİ İLE ANILIR ÖLÜM VAR HESAP VAR SAYGILARIMLA

1
-0
Vatandaş Kemal 1 hafta önce2019-10-09 20:00:23

Benim inancımdan sanane Mehmet kardeşim? Tanrı mısın sen bana hesap soruyorsun?

0
-0
mehmet 1 hafta önce2019-10-09 09:32:44

vatandaş kemal biz islamcıyız sen hangi dinin mensubusun. .ıçtı cafer bez getir.

0
-0
Akyazilii 1 hafta önce2019-10-08 23:17:45

Vatandaş kemal cok dogru söylüyorsun kardesim tebrikler

0
-0
Vatandaş Kemal 1 hafta önce2019-10-08 22:16:57

Nerede sizin davanız ey İslamcılar? Halka hizmet Hakka hizmettir anlayışı ile yola çıktınız. 30 senedir Akyaziyi yönetiyorsunuz. Dava adamıydiniz hani. Davanızdan vazgectiniz. Şimdi birbirinizi karaliyorsunuz. Ne oldu sarmaş dolaş fotoğraflarıniz? Yalan mıydı hepsi? Öküz öldü ortaklık bozuldu.

0
-0
Akyazili 1 hafta önce2019-10-08 20:55:22

Bilal soykan akyaziya adapazari otobusune birgun binde gor 30 sene onceki turk filmlerine benziyor bi el atin belediyecilikte ne yapiyorsunuz belli degil akyazinin bu sorununu bile cozemediniz

3
-0
Akyazı 1 hafta önce2019-10-08 16:40:29

Bu ayıp Ak partinin ne kadar pasif siyaset yapıyonuz.sanki hasan akçan hdp li başkandı.Bu olaylara ses çıkarmayan ilçe başkanı il başkanı ve tüm millet vekilleri suçludur.Chp veya diğerlerinin yapmadığını sizler yapıyonuz.Allah TAYYİP ERDOĞAN â yardım etsin. Adam hakkaten TEK başına bırakıldı.Yazık

2
-0
Akyazılı 1 hafta önce2019-10-08 16:35:44

Hasan Hoca'ya haksızlık yapıldı. Yanlız bırakıldı.Yasar başkan için oda bişeler konuşacaktıki millet vekilleri ve genel merkezden sen işine bak dendi ve sustu. Nedendirki Bilal başkan geldi geleli hasan akçanla uğraşır oldu. Ve tek bir MİLLET vekili,ilçe başkanı, il başkanı bilal başkana sen napıyon

1
-0
Dedee 1 hafta önce2019-10-08 16:22:21

Ulan bide utanmadan buraya yorum yapıp yazıyorsunuz... Aksar tepeyi kim kazdı belediyenin kepçesini kim define arattırdı. En son belediye bitti karapürcekten borç mazot almaya kim gitti. İsçilerin maaşlarını ödeyemediniz. Yaşar yazıcıya hırsız diyenler nerede. Hocam bu kadarı nerede yedin yahuuuuuuu

0
-0
Leonardo 1 hafta önce2019-10-08 15:40:11

Burada yorum yapanlardan birisi hasan hocaya baya kızmış Bi araştırdım kızı torpille Sinavsız işe alınmış hasan hoca cıkarmış işten adamda hasan hocaya düşman olmuş

3
-2
Okan 1 hafta önce2019-10-08 13:15:44

Boş muhabbet sizinki önceliğiniz vatana millete hizmettir belediye başkanı olmak kapikapi hizmet için çalışmaktır vallahi şu konuşmalar utanç verici tabiki kim se hiçbir zaman tatmin olmaz fakat yapılacak olan hizmeti aksatmayın oy toplamaya gelenler şimdi kücucek istiklal mh bir gelsin de utansin

0
-1
Hak hukuk adalet 1 hafta önce2019-10-08 12:59:29

Ben ömrümde akp ye oy atmadım. atmam da ! Tek merak ettiğim ya arkadaşlar, ALLAH rızası için 17yıldır akyazıyı bunlara teslim edecek ne hizmet ettiler? akyazıya ne kattılar? şu hastanenin yanında yapılan ak çarşı ? gördükçe hiç mi vicdanınız sızlamıyor? bizim paralarımızla yapılan ama bir türlü sonuçlanmayan ???? Eğer hakkım var HARAM olsun bunlara......

1
-1
Yusuf Eser 1 hafta önce2019-10-08 12:57:33

Sayın hocam yaşar yazıcıya 505 000 TL zimmet çıktı dediniz bu konuda kim ne yaptı merak ediyorum..bir kamyona 700 000 TL ceza ne demek onuda anlamadım.en doğruyu Allah bilir.

0
-1
Kamil Tan 1 hafta önce2019-10-08 11:50:29

Sayın Akcan'i 3 yaşından beri tanırım. Yalanı ve hileyi sevmez. O başkan olana kadar 15- 20 yıl başkanlık yapanlar borç yaparken nerdeydiniz.,Lütfen kendinize geli Akyazi otogar,park yeri, cadde ve sokak bakımı, deprem hazliklari kuzuluga otogar yapabilmek varken bu kavga niye.

1
-0
Ismail 1 hafta önce2019-10-08 09:39:28

Merak konusu olan 85 milyon borc nasıl oldu o zaman sayın eski başkan ?

0
-1
Mehmet Fatih Şahin 1 hafta önce2019-10-08 08:42:42

Mide bulandıran işler. Allah'tan korkanlar ince eleyip sık dokurlar. Cami ve cemaat ehli Hasan Akcan bilerek yaş tahtaya basacak adam değildir. Kendisine canı gönülden inanıyorum. Tabi ki Bilal beyi zan altında bırakmıyorum oda dürüsttür. Her şeyin doğrusunu Alemlerin Rabbimiz bilir.

1
-0
Akyazılı 1 hafta önce2019-10-08 07:23:10

Hasan Başkan taşı gediğine koydu.Çıkarmak eski 13 Meclis üyesi ile Mehmet Çakmak a kaldı

2
-0
Berat 1 hafta önce2019-10-08 01:53:26

Ahhh başkanım ahhhhhhh teske bu ise hiç girmeyeydin

0
-0
Akyazili metin 1 hafta önce2019-10-08 01:21:51

Hasan akcan adam gibi adam

1
-0
Akyazili 1 hafta önce2019-10-08 01:19:52

Hasan akcan en durust baskan akyazililar mumla ariycaklar hasan akcani

1
-0
Önemi yok 1 hafta önce2019-10-07 23:57:14

Sayın başkanım, bu ve bu gibi hakkınızda yapılan eleştirilere vakti görevinizde de açıklama yapsaydınız şimdi bu açıklamaları yapmak zorunda kalmazdınız..

0
-0
mekan54 1 hafta önce2019-10-07 21:43:17

Demekki menfaatler bitince karalama politikası basliyor gerçi siz refah partisi deyken de boyle tutarsiz haddi asan cümleler kurmustunuz ak parti için

0
-1
Mesut 1 hafta önce2019-10-07 21:07:26

Hasan Akcanın ezelden beridir tek derdi Yaşar Yazıcı. Velev ki Yaşar Yazıcı zamanında alınıyor olsun o kum. Sen niye gayri meşru bir işe giriyorsun? Yaşar Yazıcıyı taklit etmekten başka bir şey yapmadığını kabul mü etmiş oluyor? Yaşar Yazıcıyı eleştirirdim, açıkçası onu mumla arıyorum.

1
-1
Akyazılı 1 hafta önce2019-10-07 20:47:45

Hadi ordan biz bilmiyoruz sanki neyin ne olduğunu

1
-1
Robbievilliams 1 hafta önce2019-10-07 19:59:44

Yürü be Hasan başkan kim tutar seni adamsın

1
-0
Yorgun demokrat 1 hafta önce2019-10-07 19:28:24

İş yapacak adam çözüm arar tembel adam bahane arar başka söze gerek yok.

0
-0
Yorgun demokrat 1 hafta önce2019-10-07 19:26:12

Hasan hocanın zimmet calma cırpma yapacağina inanmiyorum okulda yüzlercesi gibi bende öğrencisiydim bize ahlak maneviyat kisilik hakkında onca seyler öğreten bi insanı karalamak kul katındada Allah katındada bi hesabı olacaktır.

2
-0
TatanGa 1 hafta önce2019-10-07 18:35:27

Üç kez bimere yazdığım 100 metrelik yolu yapamayan hasan akçan aksar tepeyi kazdın kuzuluktaki eski düğün salonu mevkinde jandarma eşliğinde define avındaydın adam kelimesini kullanma istersen!

0
-0
Kerim salim 1 hafta önce2019-10-07 18:27:04

Muhattaplari savunmasini yapsin hadi adam anlatiyor sizde ispatlayin

0
-0
Emir uzman 1 hafta önce2019-10-07 18:17:11

eğer senden öncede yapılmış yasal olmıyan bir islem varsa niye suç duyurusunda bulunmadin.sen şimdi hem suçluyu kollamaktan hemde devlete zarar verenleri ihbar etmediğin için sorumlusun

0
-1
Emir uzman 1 hafta önce2019-10-07 18:14:16

birileri sana iftirami atiyorlar yok.sen aldığını kabul ediyorsun zaten.ozaman deki aldık ama belediyenin ihtiyaclarinda kullandım.demekki aldıklarını da belediyede kullanmadın.malzeme ne oldu hesabını ver.kimseyi yok ihbar etti yok onlarda yaptı deme eğer biriletide yaptıysa bile bile suçluyu hangi

0
-1
Emir uzman 1 hafta önce2019-10-07 18:00:51

eğer personelin senden izinsiz suç işlemişse sen nasıl bir kurumun BASKANZISIN yazık olmuş AKYAZI ILCE sine

0
-2
Emir uzman 1 hafta önce2019-10-07 17:58:57

ilk önce bu olay senin zamanında oldumu oldu.Sorumlusu kim HASAN AKÇAN sana ihbar var ihbarı önemseyip bir islem yapmıyorsun .Benden öncede bilmem kimlerde yapmış sanane.Eger bilipte bir işlem yapmamışsan oda suç.Once şunu kamu oyuna açıkla soz konusu malzemeyi izinsin alıp nerelere gönderdin.eger

0
-1
Emir uzman 1 hafta önce2019-10-07 17:41:26

yazıklar olsun .iftiracı anlayamadigim şey sahibin varmış kim bu sahibin benim bildiğim INSANIN sahib-i ALLAHTIR.Bu nasıl bir insan vaybe

0
-1
Akyazili 1 hafta önce2019-10-07 17:32:33

Yaşar yaziciyu neden sen baskanken sikayet etmedinde bugun gundeme getiriyosunuz

2
-0
Dobracı 1 hafta önce2019-10-07 17:09:44

Bende sayın Soykana oy verdim fakat pişmanım. Sana haksızlık yapılıyor hocam ayıp.

2
-0
Fedaimisin 1 hafta önce2019-10-07 17:05:11

Kac yil ogretmenlik mudurluk yaptigini bilmiyorum ama gecmisini tekrar gozden gecir makam sahibi insanlarla konusma uslubunuza bakin tehdit vari gibi cumleler feln zamaninda sizde cok kustunuz bu insanlarin pesinden unutmayin bu yalakalik donemlerinizi siz TEK DEGILSINIZDIR SIZIN GIBI NELER VAR....

1
-1
isa ulucanli 1 hafta önce2019-10-07 16:54:21

akyazida aranan melek bulundu.

1
-0
Akyazılı 1 hafta önce2019-10-07 16:52:55

Herkes kendi iyi yaptığı şeyin öne çıkmasını kötü yaptiklarininda ört pas edilmesini istiyor ey hasan efendi yaşar yazıcı zamannda asfalt görmeyen yer yoktu senin zamanında Kuzuluk merkezde yolun ortasında balık tutuyordular sn. yaşar yazıcı usulsüz aldıysa bile bunu halk için alıp halk için aldı.

0
-1
yalçın coşkun 1 hafta önce2019-10-07 16:35:28

Eski başkan Hasan Akcan Bence Boş konuşuyor.Kendilerine Derdimi anlatmak için 20 kez Belediyeye gittim Beni dinlemedi mahtap bile olmadı.Lakin Cumhurbaşkanı geldiğinde Pankart açacağım dediğim an kapıma kadar özel araba gönderdi.gece 00.00 ye kadar beni ofisinde dinledi.Neden peki?

1
-1
Denkgeldi 1 hafta önce2019-10-07 16:34:34

Yiyin efendiler yiyin ... Akp doymadı gitti...

1
-1