Beşkardeşler Acelle Alışveriş
Aydın Metal
Kuzuluk Emlak

Faciadan yaralı kurtulan işçiler konuştu

04-07-2020 13:05:38 - AKYAZI
112786 OKUNMA | 234178 HİT
Faciadan yaralı kurtulan işçiler konuştu

Hendek'teki havai fişek fabrikasında yaşanan patlamada yaralanan işçiler yaşadıklarını anlattı.

G7 Auto
Hendek ilçesindeki Büyük Coşkunlar Havai Fişek Fabrikası'nda meydana gelen patlamada 4 işçi yaşamını yitirdi, 108 işçi yaralandı ve 3 işçiyi de arama çalışmaları devam ediyor.
 
Patlamada yaralanan işçilerden Nuray Cihangir olay hakkında şunları söyledi:
 
"Patlama üretim sırasında olmadı, arka depoda olmuş. Depolara konulan mallardandır. Isındıkları için. İşçide şu an bir hata yoktur. Mallarda ısınmamız vardı, 4 günden beri ben malları dışarı serdim. Söylüyordum içeriye. Malların dışına kağıttan bir jelatin sarılır. O jelatin mallara ısınma yapmış. 4 gündür söylüyordum ve yanımdaki işçileri de uyarıyordum. Benim bölümümde ölüm yok. Bütün bölümleri uyarıyordum, kapının önüne bir karton bir şey koymayın da her an kaçabilelim. Patronum da şimdi hakkını yemeyelim, o bile diyordu: ‘Dikkat edin, dışarı atılmalı. Az getirttirin."
 
Ağır yaralı başka bir kadın işçi ise patlamayı görmediğini ve yanlış tarafa kaçtığını belirtirken, refakatçisi işçilerin sürekli üretim yerindeki sıcaklık konusunda uyarıda bulunduğunu açıkladı.
 
13 yıllık çalışan Kesiban Yolcu da fabrikada mallardaki ısınmadan bahsederek, "Malları ısınma yapıyor diye dışarı sermişler. Bunlar patladı diyorlar ama patlasa dün patlardı. Üretim bölümünden çıktığını tahmin ediyorum. Isınma vardı orada. Isınma olmaması gereken bir şey, uyardık ama dinlemediler" dedi.
 
Ekip İnşaat & Hafriyat

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Sebo 1 ay önce2020-07-08 10:25:50

Yöneticiler Herşeyi kendilerinin bildiğini zanneder işçilerin uyarılarını dikkate almazlar. Anladıklarında iş işten çoktan geçmiştir.

0
-0
Hahahaha 1 ay önce2020-07-08 09:48:52

Bu isciler parayla satin alinmis hepsi aybi ifadeyi vermisler oteki yaralilari neden yorumlamiyorsun akyazi haber bundan senin cikarin ne

0
-0
Celakettin baydoğan 1 ay önce2020-07-06 22:40:27

Kimse kimseyide zorla çalıştıramaz, güvenlik ihmali çoksa tehlike çoksa başka iş yapın o zaman ne duruyordunuz fabrikada başka iş bakıp yapaydınız, fırsat var faydalanı belki konuşma diye para verirler, oysa bilinen bir işte işe girmek için kimbilir kaç adam ayarlıyordunuz

0
-1
Soner çifçi 1 ay önce2020-07-06 17:41:40

Kazaların yüzde doksan dokuzu ıhmallerden çikar onunda geçtim devlet olarak yasak koymadıgınız bişey kalmadı nerdeyse Boyle gereksiz işletmeleri kokunden kapatın yasaklayın tuketım sırasında zaten tehlike eksik olsun ne olacak

0
-0
Cihat HİKMET 1 ay önce2020-07-04 19:39:17

Sözde Türklüğü kimseye bırakmayız türküz doğruyuz çalışkanız dilde sazan gibi bir millet olduk nereye gidiyoruz nasıl bir millet olduk anlamakta zorlanıyorum inşallah bu yazdıklarım bazı insanların kafasına dank eder titreyip kendine gelir dini imanı para olmuş bir millet halinden kurtumuş oluruz.

1
-0
Cihat HİKMET 1 ay önce2020-07-04 19:32:52

Um yakın köylerden Allah'ın bir kulu bu fabrikada çalışmıyor çünkü onlar o delikten daha öncede ısırıldı tehlikeyi bildikleri için işi bıraktılar bunun cezasıda karşılığını bulacağını sanmıyorum ama inşallah caydırıcı bir ceza uygulanır birdaha böyle acı haberler almayız diyecem ama burası Türkiye

1
-0