Elli4 Park Evleri
ETÇiM
Foto Ferit Stüdyo

Çevreyi kirletenlere kızdı kepçeyle yolu kapattı

12-09-2020 16:03:29 - AKYAZI
4715 OKUNMA | 7293 HİT
Çevreyi kirletenlere kızdı kepçeyle yolu kapattı

Akyazı Akbalık Muhtarı Rüstem Bilgi, Mudurnu Deresi kenarındaki alanda içki içilmesini ve silah atılmasını önleyemeyince bu alana giden yolu kapattı.

Alişan Bilişim
Akbalık Mahallesi Muhtarı Rüstem Bilgi, daha önce Mudurnu Deresi kenarındaki alanda içki içilmesini ve silah atılmasını önlemek amacıyla bu alana giden yolu araç trafiğine kapatmıştı.
 
Çevre kirliliğinin hat safhaya çıktığını söyleyen muhtar, iş makinesi yardımıyla yaya girişini de kapatarak önlem aldı.
 
Kirli suda balık tutanları gördüğünü anlatan Muhtar Bilgi, sosyal medyadan yaptığı açıklamada; "Akbalık sınırları dahilinde Mudurnu Çayı kenarını alkol ve çevreye gelişi güzel ateş edenlerin araçla girmemesi için yolu kapatmıştım. yaya girişine müsade etmiştim. Artık yaya girişi de yasak. Çevre kirliliği hat safhada. Bu kirli suda balık tutanları görmekteyim. Lütfen balık tutmayın. Ayaklarınızı o suya sokmayın. Temiz toplum, temiz millet." ifadesini kullandı.
Nuri Kuru
Ekip İnşaat & Hafriyat
Çevreyi kirletenlere kızdı kepçeyle yolu kapattı
Güven Yapı
Çevreyi kirletenlere kızdı kepçeyle yolu kapattı
Çevreyi kirletenlere kızdı kepçeyle yolu kapattı
Çevreyi kirletenlere kızdı kepçeyle yolu kapattı

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Vatandaş Kemal 5 gün önce2020-09-14 20:10:09

Çok zoruma gidiyor bir aktivist olarak kıskanıyorum muhtarı. Bunu mu diyeyim yani:)) bir

0
-0
Muhtar in dostu 5 gün önce2020-09-14 00:24:31

Muhtarda yetki var evet oradaki halk ne isterse neye razı ise onu söyler muhtarda uygular Gerekli makamlar la yazışma resmi izin ve sonuç Zorunuza giden insanların iyi biseyler yapması

0
-0
Cevap 6 gün önce2020-09-13 20:57:42

Yorumları okudumda niye zorunuza gidiyor anlamıyorum adam uğrasiyo pis suda balık tutmayın silahla atmayın içki icmeyin diye işinize gelmiyo demekki muhtarın yaptıkları HELAL OLSUN SANA MUHTAR gelde 1 dönemde bizim köye muhtar olda az düzene girsin köy

0
-0
Vatandaş Kemal 6 gün önce2020-09-13 11:52:10

Muhtar şov yapma.

1
-0
Vatandaş rıza 6 gün önce2020-09-13 10:02:46

Muhtarı tebrik eder başarılarının devamını dilerim. Akyazıdaki muhtarlara örnek olması dileğiyle.

0
-0
Akyazılı 6 gün önce2020-09-12 22:33:54

Muhtarım çalışmalarınızı takip ediyorum çok çalışkansınız sizi akyazı belediye başkanı olarakta görürüz inşaALLAH

0
-0
VEYSEL YİĞİT 1 hafta önce2020-09-12 20:39:04

Çok iyi yapmış.

0
-0
Kenan 1 hafta önce2020-09-12 20:35:53

Her muhtar kepçeyi alıp istediği yolu kapatabiliyor mu?

1
-0
Rifat Dertli 1 hafta önce2020-09-12 19:39:43

Oh oh desene izimiz. Kötü. Muhtar a o yerkiyi. Kim. Veriyor. Böyle. Bir. Yetkisi. Varmi imis. Dogru ya. Büyüklerin bir lafi var Balik bastan kokar. Diye. Cok dogru söylemisler

1
-0
Abdurrahim Tan 1 hafta önce2020-09-12 17:48:57

Biz ezelden beri hür yasadik, hür yaşarız. Hangi çılgın bize zincir vuracakmış şaşarız. Ne kadar engel varsa hepsini kırar aşarız. Şimdiye kadar hangi kurala uyduk ki, buna uyarız... Sn. Muhtarima naçizane bir tavsiye: burası akyazı...

0
-0
eleman 1 hafta önce2020-09-12 16:53:53

mesela gecen bir mahallede bir yurttas kaldırımları boyadı belediyeden beklemek yerine? peki bir başka yurttas aynı kaldırımı kırmızı siyah boyasa ne olacaktı? belki tutuklanacaktı? her önüne gelen bir yerleri boyayıp yol mu kapayacak?

0
-0
eleman 1 hafta önce2020-09-12 16:52:12

muhtar haklı. lakin muhtar yolu kapatma hakkını nereden buluyor onu anlamadım. hukuken mümkün mü? kendi arazisi mi? araç yoluna kapamış daha önce onu nasıl yapmış?bunları da açıklayabilirseniz

0
-0
İkizler Etçim Restaurant hizmete devam ediyor
1 / 15
KARAKTEM HALI YIKAMA AKYAZI
SİNAN USTA

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR