ANNELER GÜNÜ
Beşkardeşler Acelle Alışveriş 2021
Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Hacıoğulları Ramazan

Büyük denetim başladı

04-03-2021 15:56:23 - AKYAZI
3521 HİT
Büyük denetim başladı

İçişleri bakanlığının 81 ile Valiliğine genelge göndermesi sonrasında korona virüs tedbirleri kapsamında tüm illerde aynı anda denetim başlatıldı.

Hardal Burger Akyazı
İçişleri bakanlığının 81 ile Valiliğine genelge göndermesi sonrasında korona virüs tedbirleri kapsamında tüm illerde aynı anda başlatılan büyük denetim Akyazı’da da gerçekleştirildi.
 
Akyazı’daki denetimlere İlçe Kaymakamımız Yakup Güney, Belediye başkanımız Bilal Soykan, İlçe Emniyet Müdürü Ercan Aykan katıldı.
 
İçişleri bakanlığının talimatlarıyla Sakarya Valiliği koordinasyonunda il genelinde kamudan 3000 kişinin katıldığı denetimler her ilçede yapılırken Akyazı’da yapılan denetimlere
 
Akyazı Kaymakamımız, Belediye başkanımız, İlçe Emniyet Müdürümüz katılarak vatandaşları ve esnafları maske, mesafe ve temizlik konusunda uyarılarda bulundu. 
 
Haydi, Sakarya, Haydi Akyazı, El birliği ile başaralım, Sağlık için Hepimiz için aramızda mesafelerin olmadığı güzel günlere hep birlikte kavuşalım… Tedbirlerle başaracağız
Emren Bilisim Akyazi
Büyük denetim başladı
Akyazı Hafriyat
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı
Büyük denetim başladı

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Misafir 2 ay önce2021-03-06 00:31:22

Gittikleri yerlere iyi baksınlar... Kahveler cay ocakları dolu dolu ... Ne yapsan fayda etmez...

0
-0
Misafir 2 ay önce2021-03-06 00:29:51

Denetim nerede? Gündüz gözüyle gezip baktılar oyle böyle diye ? Kemal Sunal in film izle gibi bi belediye başkanı birde katip ... yaz eşekleri tras cezası gibi ... Bugun ziraat bankasının önünde amca maske tak .. mesafe kurallarına uyalım diye arabanın icinden bağırıyordu.

0
-0
Misafir 2 ay önce2021-03-05 21:02:34

Önce akyazı nın saygı değer protokol u pandemi kuralları na uysa hasta ziyareti vs yeterli

0
-0
Esnaf 2 ay önce2021-03-05 16:27:31

Sayın kaymakamım biktik artık yeter zabıtası ayrı gelir polisi ayrı gelir sağlıkcı sı ayrı gelir yav sayın kaymakamım işler zaten kesat birde sucluymuşuz gibi hergün zabıta kapıda bıktıkkk vallaha cumhurbaşkanı sevdalısı olarak ben bile bıktım

0
-0
mfş 2 ay önce2021-03-05 14:54:21

biz kapalıyız baımızın çaresine bakmaya çalışıyoruz. Allah cc sıkıntı içersinde olanlara yardım etsin Amin.

0
-0
Kuzuluklu 2 ay önce2021-03-05 01:29:10

Sayin belediye başkani millet aç işsiz önce bu sorunu cözün....

1
-1
Ajyazili5461 2 ay önce2021-03-04 21:42:54

Arkadaşlar bu denetim değil bu seçim çalişmasininin ön provası dır denetlemede kaymakamın belediye başkanının ne işi olur denetleme dediğinde polis zabıta jandarma denetlemeye çıkar uygunsuz olanlara işlem yapılır bunada denetim denir kimse kimseyi kandırmasın gündüz gece kahvehaneler neden açik

3
-0
Kadir Özmen 2 ay önce2021-03-04 17:16:20

O büyük denetim 4 ay önce niye başlamamış niye herşeye göz yumdunuz şimdi covid ile mücadele ediyorsunuz başarısız oluşunuzu mu örtmeye çalışıyorsunuz? İnsanlar bıtkın bitkin herkes psikolojik rahatsız oldu borç batağında yüzüyor siz neredeydiniz? 3 4 aydır ne iş yapardınız şimdi bırakın bu işleri!!

6
-0
Bungalov Ev Almanın Tam Zamanı
1 / 15
Emka Tarım
Nizamoğlu Besicilik

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR