ANNELER GÜNÜ
Beşkardeşler Acelle Alışveriş 2021
Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Hacıoğulları Ramazan

Bu kafayla Akyazıda virüs bitmez

15-03-2021 21:14:35 - AKYAZI
8067 HİT
Bu kafayla Akyazıda virüs bitmez

Vaka sayılarının alarm verdiği Akyazı'da bazı minibüslerde ayakta yolcu alınarak sosyal mesafe kuralının ihlal edilmesi tepki çekti.

Özgür Adımlar
Vaka sayılarının arttığı, pek çok ev ve kişinin karantinada olduğu Akyazı'da alınan önlemlere ve yapılan uyarılara karşın, kurallara uyulmadığı görülüyor.
 
Son olarak ilçede bazı minibüslerde ayakta yolcu alınarak sosyal mesafe kuralının ihlal edildiği görüldü.
 
Hastaneden ilçe merkezine giden bir minibüste çekilen görüntülerde ayakta yolcu alındığı ve sosyal mesafenin unutulduğu görüldü.
 
İçişleri Bakanlığı'nca valiliklere gönderilen genelgede minibüs, dolmuş, halk otobüsü ve belediye otobüsleri gibi kent içi ulaşım araçlarına ayakta yolcu alınmama kararı alınmıştı. Buna rağmen bazı minibüslerde ayakta yolcu alınarak sosyal mesafe kuralının ihlal edildiği görüldü.  
 
Vatandaşlar duruma tepki gösterdi.
Elli4Park
Bu kafayla Akyazıda virüs bitmez
Güven Yapı
Bu kafayla Akyazıda virüs bitmez
Bu kafayla Akyazıda virüs bitmez

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Akyazili 2 ay önce2021-03-18 07:45:28

Madem bu kadar resim çekecek kadar ve virüse sağ duyulu olan vatandaş. sen neden bindin o dolmuşa? ŞÖFÖR durmasa arkadan resim çekip ulaşım a şikayet ediliyor araç dolu alamam dese hastanede sıra var geç kaldım diyor YANI BURDA SUC DOLMUSTA DEGIL BIZLER VATANDASLARDA SUÇ . BINME DOLUYSA . VATANDAS

0
-0
Vatandaş 54 2 ay önce2021-03-16 19:52:24

Kongre demişsin sanane adamın kongresinden ? Muhalefet kongresini görmedin galiba ? İki partinin kongreside dop dolu

0
-0
Covid-19 2 ay önce2021-03-16 19:46:51

Bu daha başlangıç Korana öyle bir patlak vercek ki Zombi filmlerine dönecek hayat Tam normalleşme yani heryer açık olunca insanlar birbirine yakın olunca Mutasyon meydana gelecek insanlar vahşi olacak o zaman o patlak dünyanın işini değistirir

0
-0
Fatih 2 ay önce2021-03-16 16:14:54

Sosyal mesafe diyordun hangi işçi servisinde mesafe varda bunu koyuyorsun madem haberciysen fabrika servislerinde gösterde yanyana çalışan işçiye yasak yok otobüsteki sadece var konhirelerde yok bakın bizemi bu yasak sadece

0
-0
Vatandas 2 ay önce2021-03-16 15:38:16

Otobüs mecbur kalabalık oluyor . Saatte bir otobüsün geçtiği yerlerde yolcu olarak ben asla bir saat daha oturup otobüs beklemem ,bir yere yetişmeye çalışan var . Hayır 1 saat beklesen ondan sonrakide dolu gelebilir sofor almasa yolcular madur oluyor. Kalabalık istenmiyorsa araya otobüs konulsun .

0
-0
Vatandaş 2 ay önce2021-03-16 12:46:50

Motorsikletlere nefes aldırmıyorsunuz biraz da şu minibüslere el atın en azından sevaba da girersiniz

0
-0
Kullanc cevaba cevap 2 ay önce2021-03-16 11:42:28

Kongreleri her akşam televizyonlarda görüyoruz güzel kardeşim, sen yarım aklınla reisini savunmaya devam et. Bu kadar insan boşuna yazıyor burada senin reisine :)))

0
-0
Gariban 2 ay önce2021-03-16 11:14:23

Akyazi´da akilli insan aramayin yok cünkü bende dahil akilli olsam Akyazi da olmam zaten

0
-0
Vatandaşın biri 2 ay önce2021-03-16 10:11:37

(Kullanıcıya cevap) aynı kongreleri reisiniz yapmıyormu parti ayrımı yapmadan insan olarak düşünüp öyle konuş bence

0
-0
Canip 2 ay önce2021-03-16 09:33:50

AKYAZI’DA BU YOLCU MİNİBÜS VE OTOBÜSLERİ MAALESEF ÇOK BÜYÜK BİR SIKINTI.SAKARYA EMNİYETİ VE AKYAZI EMNİYETİ ORTAK BİR KARARLA ÇOK SIKI BİR DENETİM YAPMALILAR.ÖZELLİKLE HALK OTOBÜSLERİNE.TAM BİR REZALET.HELE O ŞOFÖR KOLTUĞUNNDA OTURAN ŞOFÖRLER.FAZLA SÖZE GEREK YOK.

0
-0
Kullanıcı ya cevap 2 ay önce2021-03-16 08:56:30

Sen kongre görmemişsin. Ekrem istabulda kaç milyon insana hergün hemde sabah akşam kongre yaptiriyor. Otobüslerin yarısıda garajlarda çürüyor. Eko tayfasinada diyecek lafın yokmu. Işiniz gücünüz çeyrek beyninizle reise saldirmak.

0
-0
Yorumcu 2 ay önce2021-03-16 08:50:19

Ya kardeşim yanyana koltukta otururken virus bulaşmıyoda ayakta yolcu alıncamı bulaşıyo saçma bi uygulama yanyana oturan kişi arası mesafe 20 santim ayaktakiyle 70 santim bırakın artık bu insaları korkutmayı.

2
-0
AKA 2 ay önce2021-03-16 08:39:04

DURMAK YOK YOLA DEVAM DEMİŞ OTOBÜSCÜ :))

1
-0
Takipçi 2 ay önce2021-03-16 08:34:53

Bide siz ilk okullar çıkış saati okullara gelip fotoğraf cekin insanlardan cocuklar okul kapısından cıkamıyo....

0
-0
İSMET BEY 2 ay önce2021-03-16 00:58:53

İyide kardeşim kimse televizyon seyretmiyor herhalde. Mitinglerde boy boy fotoğraflar çektiriyorlar. Onlara ses eden yok. İşiniz gücünüz akyazıyı karalamak.

1
-0
eleman 2 ay önce2021-03-16 00:47:46

Kurallara her yerde uyuyoruz ya bir minibüsler eksik kalmıştı. Virüs ile mücadele topyekün olur. sen parti kongrelerinde halay çekersen yurttaş da minübüse biner. sen parti kongresine müsade eder sabah akşam da vatandaşa uyarı yapsan da kıymeti olmaz, olmadı da.

3
-0
Mustafa özkan 2 ay önce2021-03-16 00:40:43

İşi gücü bırakdınız. Kafanıza. Münübüse. Takdınız bataköy yolu her gün. Denedimde.

0
-0
Yasemin 2 ay önce2021-03-15 23:55:41