Çarşı Pazar
Boss Tavuk

Benzin, motorin ve LPG'ye zam

24-11-2021 10:35:17 - AKYAZI
Benzin, motorin ve LPG'ye zam

Dolar/TL kurunda yaşanan yükselişin ardından akaryakıt ürünlerine 25 Kasım tarihinden geçerli olmak zam gelmesi bekleniyor.

Özgür Adımlar
Dolarda yaşanan yükseliş akaryakıt ürünlerinde fiyat artışı getiriyor.
 
Sektör kaynaklarından aldığı bilgiye göre doların yükselmesi ile oluşan fiyatlama neticesinde bu gece yarısından geçerli olmak üzere benzinde 1 lira 1 kuruş, motorinde 1 lira 5 kuruş, otogazda 65 kuruş zam bekleniyor.
 
Kaynaklar, zammın yapılıp yapılmayacağına dair karar yetkisi olan ilgili kurumların onayı ile devreye alınmasının beklendiğini belirtti.
Nuray Gökçe photography
Benzin, motorin ve LPG'ye zam
Nuray Gökçe photography

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
misafir 2 hafta önce2021-11-25 09:26:14

recep tayip erdogana buradan slm lar

0
-0
CahillerordusuAKYAZI 2 hafta önce2021-11-24 23:31:42

Benzin 1000 lira olsun diyen kardeşlerim yediğin sebzeler gökten yağmıyor önü eken çiftçi suyla çalıştırmıyor traktörünü sonra sebze meyve gıda maddeleri gökten inmiyo nakliyeyle geliyo yakıt yanıyo bunlarda senin cebinde ekstra masraf olarak dönüyo azcık cahillikten kurtulun bana dokunmayan bin yaşasın kafasindan çıkın

1
-0
Öztürk 2 hafta önce2021-11-24 22:50:38

Araban yok doğalgaz kullanmıyosun da bakkala niye gidiyosun ? Bakkaldan aldıklarının hepsi dolar ile. Kullandığın naylon poşetten yürüdüğün yolun malzemesine kadar dolar ile. Ben şaka yaptığını düşünmek istiyorum çünkü bu kadar da kafan çalışmıyor olamaz.

0
-0
oyy yorumları kes 2 hafta önce2021-11-24 22:13:26

ben devletimin yanındayım. hükümetin değil. bugün çevre yolunda 4 araçlık cakarli konvoy gördüm. sen deki benzin olsun 20 lira. heh işte kaymağı onlar yiyor sen burdan mutlu ol. sen araba alma sen akyazı'dan dışarı çıkma. eğer çıkarsan gözün açılır sonra dersin reis bize ne ettin dünya ne kadar güzelmiş. ben bunlardan neden faydalanıyorum dersin. onunda işine gelmez kafanı kuma göm ve itaat et

0
-0
Sedattt 2 hafta önce2021-11-24 22:13:05

Dolar 20 benzinin litresi 100 TL olursa ülke kalkinmaz en büyük reisci

1
-0
2023 akyazı 2 hafta önce2021-11-24 21:44:51

Yorumlara gülmek için geldim, güldüm,gidiyorum. müstehak bunlara

1
-0
2023te güle güle 2 hafta önce2021-11-24 17:48:53

Cellâdına âşık olmuşsa bir millet, İster ezan dinlet, ister çan dinlet İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet Müstahaktır ona her türlü zillet!

2
-1
Civekli 2 hafta önce2021-11-24 15:13:01

Dolar 4 lirayken Erdoğanı sevmiş de sanki, dolar çıkınca veriyor yaygarayı. Elin gavuru da bunları görünce umutlanıp veriyor ekonomik ayarı. İçimizdekiler de dışardaki tasmalarını tutanlarda anlayacak ki bu millet bu vatanı dolarla almadı, dolara da değişmeyecek. Davamız büyğk yolumuz dikenli, topuklarını düşünen gelmesin. Dolar 50 tl olmasa hateım kalır. Mahalle yanarken, meydanda herkesten çok yandım diye bağırıp, ücrada saç tarayanlara inat Sonuna kadar Reis.

1
-2
en büyük reisçi 2 hafta önce2021-11-24 14:49:09

sonuçta maaşımızın hepsi ile akaryakıt almıyor, akşam sofrada sıcak bir mazot içmiyor, sıcakta benzin ile serinlemiyor, doğalgaza sarılıp uyumuyoruz. arabası olan düşünsün, minibüs, otobüs, uçak ile seyahat eden düşünsün, ne bileyim kimin benzine ihtiyacı varsa o düşünsün. ben bakkala yürüyerek gidiyorum hem spor hem ucuz, adapazarına da koşarak gidiyorum. bedava koşmak. istanbula gitmiyorum. eğer devletimiz kalkınacaksa dolar 20 tl benzinin litresi 100 lira olsun.

4
-1
Tufano Mehmet 2 hafta önce2021-11-24 14:30:08

Recep Tayyip Erdoğan Krall

2
-3
Hastahane Mahalleli 2 hafta önce2021-11-24 13:35:34

Hiç değişmiyor çebinde parası yok kahvede çay içemiyor halaa reis diyor. çamurda büyüyen çamurdan memnun düze çıkmamış nerden bilsin üzümü salkımı... bu garabet düzen gittiğinde sizde insan olduğunuzu anlayacaksınız.

3
-2
AKYAZILI 2 hafta önce2021-11-24 12:07:28

Ha CHP ha Amerika hiç bir farkı yok hiçbir zaman türkiye nin yanında olmamıştır olmıycaktır fikir üreticene TÜRKİYENİN CUMHURBAŞKANIYLA uğraşıyor millette buna oy veriyor sonuna kadar REİS

2
-6
İyi günler daha 2 hafta önce2021-11-24 12:06:26

Arkadaslar kardesler hicbirinizde demiyosunuzki devletin basindakiler yetkililer hepsinin altinda araba devletin mazot devletten indirimli alisverisler bunlarda bunlar klnusuyor sizde sak sak liyonuz ne siyaset ne de sahsiyet sadece adam olmak lazim kimseye de bukadar tapmayin Allah tan baska...

2
-2
Vatandaş 2 hafta önce2021-11-24 11:20:03

Diğer yorum atan arkadaşlara sözüm. Size müstehak. Gerçekleri ya bilerek görmüyorsunuz ya da idrak edecek kapasitede değilsiniz.

2
-1
Emekli 2 hafta önce2021-11-24 11:12:02

Kendini yine saygıyla anıyorum aziz Nesin sen nekadarda haklıymışsın bu ülkenin insanlarını çok iyi tahlil etmişsin

2
-3
ÇATLI 2 hafta önce2021-11-24 11:08:36

İBRAHİM YILMAZ ...HERKEZİN EVİNDE 3-4 Tane SON MODEL ARABA VAR DİYORSUN HERKEZ DEDİĞİN HALK HALK YAŞAM STANTLARI HERKEZİN EŞİT DEĞİL ÖN YARGILI VE HALKIN HEERKEZ SENİN GÖZÜNDE ZENGİN AMA DEĞİL SABİT FİKİRLİ OLMUYCAN ...

2
-2
Sauranın oğlu 2 hafta önce2021-11-24 10:54:17

Rahatsız olan binmesin arabaya kardeşim.Yürüme gitsin.10 metrelik yere arabayla gidiyorlar.Bisiklet binsinler sağlığa faydaları çok hem.Sigara benzin isterse 1000 lira olsun ben ne sigara içiyorum ne arabam var banane.Kiradayım ve asgari ücretle G gayet de geçinip gidiyorum.Sizlsr lüks yaşamaya alışmışsınız.Şükretmeyi bilmiyorsunuz şükür.

0
-5
Akyazili 2 hafta önce2021-11-24 10:50:33

Sonuna kadar Ak Parti sonuna kadar Recep Tayyip Erdoğan

1
-5
Suheyla 2 hafta önce2021-11-24 10:49:55

Bunlar hep dış güçlerin oyunu.Hem sadece Türkiye değil ki tüm dünyada kıtlık ve açlık var.Almanya ve Amerika da sokakta yatan insanlara bakın.İnsanlar marketleri yağmaliyor açlıktan.Benzin gaz bulamıyorlar kuyruklarda bekliyorlar.Biraz insaf be

2
-5
Reisci İbrahimyilmaz 2 hafta önce2021-11-24 10:44:16

İsterse Dolar 50 lira benzin 100 lira olsun benim oyum yine reisime.Herkezin evinde 3-4 tane son model araba var.Eskiden biz eşek ile at ile gider gelirdik.Hatta benim Büyük annem cehape zamanında hastane kuyruğunda açlıktan öldü.Benim oyum ak Parti'ye.Bu oyuna gelmeyecez.Hele şu 2023 gelsin bı Lozan bitsin o zaman görün siz reisimizi.Son sözüm Cehapelilerin oyununa gelmeyin arkadaşlar.

1
-8
Efecan Tanzim Satışta Her Gün En Ucuz Fiyat
1 / 15
İkizler Tarım Fındık Alım Satımına başladı

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR