ÇarşıPazard1
Çetinler Kereste İnşaat Akyazı
Foto Ferit Stüdyo

Belgin Demirağa Tepki

19-08-2019 14:08:58 - AKYAZI
2645 OKUNMA | 4633 HİT
Belgin Demirağa Tepki

AK Parti Erenler Kadın Kolları Başkanı Belgin Demirağ'ın Akyazı Sosyal Gelişim Merkezi’ne müdür olarak atanması tepkilere neden oldu.

AKYAZI PANJUR

Aynı zamanda Erenler Belediyesi meclis üyesi de olan AK Parti Erenler İlçe Kadın Kolları Başkanı Belgin Demirağ, geçtiğimiz günlerde Akyazı Sosyal Gelişim Merkezi'ne müdür olarak atanmıştı. Hem ilçe kadın kolları başkanlığı, hem belediye meclis üyeliği yapan Belgin Demirağ'ın bir de Akyazı SGM'ye müdür olarak atanması tepki çekti. Demirağ’ın gelen tepkiler üzerine Akyazı SGM’den ayrılarak Sakarya Büyükşehir Belediyesine geçmek istediği iddia edildi. Büyükşehir belediyesi yetkililerinin Demirağ’ın bu isteğini olumlu karşılayıp karşılamayacağı önümüzdeki günlerde belli olacak.

İlhan Halı Yıkama Akyazı

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Vatandaş Kemal 1 ay önce2019-08-22 00:33:21

Ben destekliyorum sonuna kadar. Kadınlar bile maalesef hemcinslerini kıskanıyorlar. Ne demek efendim bir kadınin olması kötü bir şey mi? Yani Akp bayan kolları başkanı insan değil mi? Bunlar hep Cehape tarzı karalamalar. Müdürüm saygılar. Tebrik ederim. En yakın zamanda ziyaret edeceğiz arkadaşlarla

0
-1
Asiye 1 ay önce2019-08-21 12:53:20

İki evhanımının sadece Akp kadın kolları başkanı oldukları için sgm ye müdür olmalarını Akyazı halkı içine sindirebiliyorsa ben helal olsun diyorum

1
-0
Hümeyra 1 ay önce2019-08-21 12:45:01

Yorumları okudum kimse sgm ye müdür olan bayanların evkadınlığından müdür kadrosuna terfi etmiş olmalarının yanlışını anlamamış sanırım Akp partisi mensuplarına her imkanı sağlamasından bir AKP'li olarak üzülüyorum

1
-0
VatandaşKemal 1 ay önce2019-08-21 01:10:14

Ne var yani AKP kadın kolları başkanı mümin bir hanımefendi göreve başladı diye din düşmanları harekete geçiyor. Kapalı dindar bir hanımefendi olunca Cehape zihniyeti koro halinde istemezük diye bağırıyor.

0
-1
Hasan 1 ay önce2019-08-20 23:31:15

Liyakatları AKP'li olmak, hani işi ehline vermek Akyazı belediyesinde bu göreve haiz olan memur yokmu? Bu güne değin evinde temizlik yapıp bulaşık yıkayan hanımefendiler müdür oldu ne âlâ

1
-0
mehmet fatih şahin 1 ay önce2019-08-20 12:57:45

kadın evde oturup müslüman bir evlat yetiştirmenin kıymetini ruhu bedenini terkedince anlayacak. kadınlar koca oldular artık. erkeğe bağımlı olmayan özgür cebi para dolu erkek gibi kadınlar sardı heryanı maşaallah

0
-0
Akyazı Halkı 1 ay önce2019-08-20 01:25:45

Rahatsız olmuş büyükşehire gitmek istiyomuş. Akyazı zaten memuriyete girmek için maşa idi. Kpss ile atanmaya uğraşmaya gerek yok. Kolay memuriyet belediyeden başlar.

1
-0
Selcuk 1 ay önce2019-08-19 20:08:59

Hay masallah akyazi belediesi ramazan ayinda isci cikarmisti dimi maddi durumlardan dolayi yqxiklar olsun ya

1
-0
Akyazılı 1 ay önce2019-08-19 16:59:48

Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu.. Ak partili olarak ben rahatsız olmuşken diğer cenahtaki vatandaşların tüm tepkilerini saygıyla karşılıyorum. Bir tarafta işsiz binlerce insan, bir tarafta yedikçe doymayan yüzlerce yüzsüz insan.. Akyazılı olarak atanan 2 bayanı da istemiyorum..

2
-0
Frene :-(HasanAliÖzt 1 ay önce2019-08-19 15:17:19

İtemiyoruz Akyaziya Akyazili Bir insanin daha iyi hizmet edcegini dusunuyorum...

0
-0
ahmet 1 ay önce2019-08-19 14:42:17

ganimet dönemi bitince, ganimetçilerin halini bir görsen! Üzülüyorum, islam'ın tahrip edilişine, mahşet sabahı diye bir yer varmış, herkes hesaba çekilecekmiş, acaba bu kardeşlerimiz bu gerçeği bilmiyorlar mı yoksa inanmıyorlar mı?

0
-0
Harun 1 ay önce2019-08-19 14:21:23

Olabilir ne var bunda haber yapacak

0
-0
Bayan Öğretmenden Özel Matematik Dersi
1 / 15
Murat Optik
BENİM DÜNYAM ANAOKULU

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR