Beşkardeşler Acelle Alışveriş
PEYNİRCİ RAŞİT
Hacıoğulları Pide Kebap Lahmacun 2

Akyazılılar aşı olmak konusunda ne düşünüyor

02-12-2020 09:11:55 - AKYAZI
4339 OKUNMA | 9721 HİT
Akyazılılar aşı olmak konusunda ne düşünüyor

Akyazı'da sokak röportajlarının bu haftaki konusu koranavirüs aşısı oldu. Akyazılılar aşı için ne düşünüyor. Cevabı röportajlarda.

Hardal Burger Akyazı
Akyazı'da sokak röportajlarının bu haftaki konusu koronavirüs aşısı oldu.
 
Akyazılılar aşı olmak konusunda ne düşünüyor?
 
İşte Akyazılıların verdiği cevaplar; "
 
Kamera : Ethem Gündüz
Sunucu : Sude Şimşek
Kurgu : Youtube' daki İmam
Aktüel Kamera : Sevcan Örgev 
Emren Bilisim Akyazi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
ALİ ATMACA 1 ay önce2020-12-17 13:41:08

TEBRİKLER... GÜZEL OLMUŞ SOKAK ROPÖRTAJLARI.....

0
-0
sisa 2 ay önce2020-12-03 17:38:15

mirsad bey aşı vurduracakmısınız diye soruluyor herkese kademeli olarak vurulacakmış bekleyim görelim bakalım

0
-0
Mirsad 2 ay önce2020-12-02 23:27:25

Sisa kardeş...Soru neee.sen ne cevap veriyosun.Çok politiksin.Dedenin nasihatlarını hiç dinledin mi?

0
-0
Almanyalı Hemşire 2 ay önce2020-12-02 23:21:35

Es-selâmün aleyküm ve rahmetullahi ve berekatühü. Denilenlere katılıyorum, aşı olmayı tavsiye etmiyorum, fazla araştırılmış bi durum değil, sonra ne çıka bileceği belli değil ( yan tesirleri ), biz hemşire arkadaşlar aşı zorunluğuna karşıyız!! Tedbir bizden, takdir "Allah' tandır" razı olmak!!

1
-0
Akyazılı 2 ay önce2020-12-02 23:17:10

Allahtan değil insandan sen aşını vurdur allaha dua et artık ondan sonra onun bileceği iş olur

0
-0
Kuzuluklu 2 ay önce2020-12-02 21:17:57

Bı şekilde hepimiz ölücez çözüm aşı değil ki herkes allaha dua etsin biz bunu hakediyoruz ki Rabb'im bize bu salgın hastalığı reva görüyor hiç kimse araştırıyor mu bu aşı neyden üretiliyor Bizim vücudumuza ne gibi zararları var cahil olmayalım araştıralım sadece

0
-0
Ömer 2 ay önce2020-12-02 20:05:58

Çoğu ülkelerin profesörleri bas bas bağırıyor vurdurmayın diye hatta test bile yaptırmayın diyorlar. İleride ne gibi sıkıntılar yaşatacak bu aşı bilinmiyor. Vurduran kendine eder. Büyük bir algı operasyonu yapılıyor kesinlikle.

2
-0
Arkadaş 2 ay önce2020-12-02 17:03:11

İlk konuşan arkadaş.mustafa Cok hevesli gibi aşı icin ilk mustafa’ya vurulması iyi olur.

0
-0
sisa 2 ay önce2020-12-02 15:50:26

bu hükümet maske dağıtmayı beceremedi herkese aşı mı vurduracak..

2
-0
Covid 19 2 ay önce2020-12-02 14:26:03

Sozde bu virüs cinden cıktı ama adamlar su an tek bi ölü ve aşı olmadan atlattı ve bize aşı satıyorlar sizcede bunda bi tuhaflık mu? Bizler deneme tahtasıyız asla aşı olmam o yüzden

0
-1
eleman 2 ay önce2020-12-02 13:27:15

hemşehrilerimin kafası karışık. haksızlar mi? değiller. yöneticilerin karışıklıkları gidermesi gerekir. peki virüsten korunmak için maske, sosyal mesafe, hijyen konusunda üzerimize düşeni yaptık mi? hayır. aşıdan önce yapmamız gerekenleri yerine getirelim.

4
-0
Misafir 2 ay önce2020-12-02 11:30:20