MRC Yapı
Aydın Metal
Kuzuluk Emlak

Akyazı'da vaka artışının nedeni açıklandı

25-02-2021 21:35:54 - AKYAZI
5241 HİT
Akyazı'da vaka artışının nedeni açıklandı

10 evde 29 kişinin karantinaya alındığı Akyazı'da vaka artışının sebebinin akrabalar arasındaki ev ziyaretleri ve cenaze ziyaretleri olduğu açıklandı.

Alişan Bilişim
Akyazı'da son günlerde görülen Covid19 vaka artışları devam ediyor. Akyazı Kaymakamlığı'ndan yapılan açıklamada, Türkiye genelinde vaka sayılarının renk ile sembolize edildiği harita içerisinde Akyazı'nın, nüfusa orantılandığında  çok yüksek riskli bölge içerisinde yer aldığına dikkat çekildi.
 
Filyasyon çalışmaları titizlikle yürütüldüğü kaydedilen açıklamada; "Akyazı İlçe Sağlık Müdürlüğü'nün son 4 günlük şematik vaka analizi çalışmalarının sonucunda bulaş kaynağının akrabalar arasındaki ev ziyaretleri ve cenaze ziyaretleri olduğu sonucu tespit edildi" denildi.
 
29 KİŞİ KARANTİNADA
 
Hasta ziyaretleri, cenaze ziyaretleri ve mukabeleler ; evlerde toplu oturmaların bulaş kaynağı olduğu gerekçesiyle İl ve İlçe Hıfzısıhha Kurulu kararlarıyla “kapalı mekanlarda ve evlerde; gün, mevlid, taziye veya buna benzer insanların bir araya gelmesine neden olan etkinlik ve buluşmaların yasaklanması”  kararları alındı belirtilen açıklamada;
 
Aynı zamanda evlere karantina uygulaması yapılmaktadır. Dün itibariyle 7 müstakil ev, 3 apartman dairesi olmak üzere 10 eve kolluk kuvveti eşliğinde ev karantinası uygulandı. Bununla beraber 29 kişiye karantina tedbiri uygulanmış oldu. Karantina tedbirleri alınmaya devam edecektir" ifadelerine yer verildi.
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Misafir 2 ay önce2021-03-01 19:25:10

Ak parti ilçe kadın lari hasta ziyaretinde diye siz haber yapmadınız mı ?

0
-0
Eğitim 2 ay önce2021-03-01 08:58:47

Türkiye geneline baktığınızda en düşük eğitime sahip yerlerde vaka sayısı yüksek. En düşük eğitim Karadeniz bölgesinde olduğundan Sakarya da da Akyazı endüşük eğitime sahip. Cehaleti yok etmeden virüsü yok edemezsin.

0
-0
Dünya hep ölümlü 2 ay önce2021-02-27 21:20:21

Kongreler yıkılırken virüs yayılmıyor sokakta yayılıyor eve tıktılar insanları evde de yayılıyor vatandaş da maske çok takmaktan beyni durmuş burda hala maske takmıyorlar diye ona takılmışlar beyin filan kalmadı insanlarda herşey apaçık ordayken farkında değil.o kadar korkmayın artık

0
-0
Reis yapar 2 ay önce2021-02-26 13:46:30

Akparti miting alanları kutsal mekanlardır virüs salgın gibi şeylerden korunuyor

2
-1
Ahmet 2 ay önce2021-02-26 13:16:23

Disard 1 metre kar var ben çiftçiyim diyor sonra korona bitmiyor bitmez tabi.

3
-0
Sakine dümen 2 ay önce2021-02-26 08:12:06

Akepenin mitingleri, binlerce insanın biraraya gelmesi artış sebebi değil, üç beş akrabanın biraraya gelmesi artış sebebi öylemi???

1
-2
Kadırgalı 2 ay önce2021-02-26 08:10:44

Akepe nin mitingleri artış sebebi değil, akraba ziyaretleri artış sebebi öylemi???

1
-2
Ersin göcer 2 ay önce2021-02-26 06:40:48

Maske şart

3
-0
Gökhan özkaynak 2 ay önce2021-02-26 01:18:44

Bakın kardeşim her kes herseyi söylüyor ben özkaynak ailesi olarak biz hiçbirimiz bu hastalığa yakalanmak taki kardeşim bu hafta işyeri den kaynaklı virüsü kaptı çalışmazsan ekmek yok calısır sın ölüm ensende ne yapacak bu insanla vefa destek hatları kurulmuş arayın bakalım numaraları çalıyormu

2
-0
İsmet SADIKOĞLU 2 ay önce2021-02-26 00:11:18

Belediyenin yöneticilerine bir bakın. Adamlarda maske yok ve şu an karantinadalar. Göremezsiniz. Paylaşmıyorlar. Her yere girip çıktılar bu adamlar. Gariban adamı buldular mı herkes üstüne çöküyor. Bu düzen ne zaman değişecek çok merak ediyorum...

4
-1
Akyazılı 2 ay önce2021-02-25 23:47:59

Hafta sonu yasaklara kimse uymuyor marketler normal günlerden daha kalabalık nerde denetim

6
-0
Misafir 2 ay önce2021-02-25 23:26:27

Denetimler artırılmalı cezalar kesilecektir kardeşim

3
-0
Misafir 2 ay önce2021-02-25 23:24:44

Sabah 8 den akşam sekize kadar saat kulesinin orası insan dolu nerde denetim vatandaş fırın market bir bahane uydurmuş sürekli çarşıda bunların cezasını bizler çekmek zorunda mıyız

4
-1
Akyazılı 2 ay önce2021-02-25 23:09:45

Almışlar bı yerden Tarlam.var diye izin kağıdı haftasonu köy bahanesi ile cirit atanlar sorumsuz insan çok

3
-0
Arifi 2 ay önce2021-02-25 22:31:35

Akyazıda bu hastalık kolay kolay azalmaz.. Eğitim eğitim egitim..

2
-0
Dertli 2 ay önce2021-02-25 22:16:37

Maskesiz gezen çok kurallara uyan yok...

3
-0
Vatandaş 2 ay önce2021-02-25 22:09:30

Sosyal medyaya, haber sitelerine boy boy maskesiz fotoğraf paylaşan siyasiler, belediye başkanları, kongreciler

4
-0
Ilhan ekrem 2 ay önce2021-02-25 21:43:51

E carsida maskeziz gezenler?

3
-0
Anonim 2 ay önce2021-02-25 21:43:36

Carsıda maskesiz gezenler ?

3
-0
Anon 2 ay önce2021-02-25 21:43:20

E çarsida maskesiz gezenler ?

3
-1
Estanbul Güzellik Salonunda Kampanya
1 / 15
İSTANBUL OUTLET
Deniz Mobilya

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR