Şehir Lokantası
ETÇiM
Akyazı Emlak

Ak Belde AŞ Haciz Şoku Yaşadı

08-12-2019 19:55:36 - AKYAZI
3469 OKUNMA | 5046 HİT
Ak Belde AŞ Haciz Şoku Yaşadı

Akyazı Belediyesi'nin eski dönem borçlarını ödeme noktasında yoğun mesai harcadığı Ak Belde A.Ş. yeniden haciz şoku yaşadı.

YAKICI MOBİLYA
Akyazı Belediyesi'nin şirketi olan Ak Belde A.Ş. eski dönem borçları nedeniyle hacizlerle boğuşuyor. 
Belediye Belediyesi borçların ödenmesi noktasında bir yandan yoğun mesai harcarken diğer yandan hacizler nedeniyle yaşanan sorunlara karşı mücadele ediyor. 
Yönetim, her ne kadar borçların ödenmesi noktasında gayret gösterse de alacaklılar, küçük, büyük borç demeden şirketin çalışma düzenini sekteye uğratmak için araçları bağlatıyor.
En son geçtiğimiz Cuma günü belediyenin ihtiyaç sahiplerine sıcak yemek dağıttığı araçlar, alacaklılar tarafından bağlatıldı. Şirketin ödeme yapmasıyla araçlar serbest bırakıldı. 
 
Şirket yetkilileri ödemelerin plan ve kaynak dâhilinde yine teftiş raporu da dikkate alınarak yapıldığını bildirirken son yaşanan araç bağlatma olayının şirketin eski çalışanlarından olduğu öğrenilen ve kendisine tazminat ödemesi mahkeme kararı ile yapılan kişiye geçen süre nazara alınarak ödenmesi gereken faiz nedeni ile işlem yapıldığı öğrenildi. 
Haciz işlemlerini yürüten avukatlık ofisinin, belediyenin iç işleyişini ve içerisinde bulunduğu durumu bilebilecek durumda olan kişilerce yapılmasının düşündürücü..
Pizza Park
Ak Belde AŞ Haciz Şoku Yaşadı
Emren Bilisim Akyazi

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Akyazı genç 10 ay önce2019-12-10 21:07:26

Akyazı artık gelişecek yeter bu kadar 5 seneyi bulacak ama sonunda farklı bir akyazı olacak borçlar biter her ilçenin borcu var şimdiye kadar herkes yiyenlerde beli yedirdik bol bol gidip gelip hocayı istedi akyazı alın size hoca...

0
-0
ÇOK ŞEY BİLEN ADAM 10 ay önce2019-12-10 13:27:44

BAKIYORUM DA YILDIZ KONUTLARINDAN VE DAHİ AKBELDENİN YAPTIRDIĞI İŞLERDEN GEMİSİNİ YÜZDÜRENLER ŞİMDİ KALKMIŞ ŞUAN Kİ YÖNETİM NEDEN GEÇ ÖDEDİ DE FAİZ ÇIKTI DİYOR. AKBELDENİN ŞUAN Kİ BORÇLARININ BİR ÇOĞUNUN YILDIZ KONUTLARINDAN DOLAYI OLDUĞU GERÇEĞİ ORTADA VE DAİRELERİN BELEDİĞE DEVREDİLMEDEN ÖNCE ÜÇ KURUŞLUK PARALARLA SATILDIĞI DA ORTADA. AYRICA HATA YAPMAK İNSANIN FITRATINDA VARDIR ARTIK ÇIKIP KABUL ETMELERİ GEREKİYOR ''EVET BİZ BİR KARAR ALDIK VE YILDIZ KONUTLARINI YAPTIK NİYETİMİZ HALİS İDİ FAKAT ZARAR ETTİK EVET BİZ BU İŞİ BECEREMEDİK.'' HATAYI KABUL ETMEK EN BÜYÜK ERDEMLİLİKTİR. BIRAKIN ARTIK BİZE İFTİRA ATIYORSUNUZ DEMEYİ KABUL EDİN HATALARINIZI BİRİLERİ SİZİ KULLANDI VE GEMİSİNİ YÜZDÜRDÜ. DAHA KONUŞULMAYAN BİR SÜRÜ ÜSTÜ KAPALI KONU VAR UNUTTUK SANMAYIN BU KONU BURADA KALSIN BEN SİZE BİR SORU DAHA SORAYIM ( AKSARTEPE İHALESİNİ KİME VERDİNİZ VERDİĞİNİZ KİŞİ TEMİNAT OLARAK NE GÖSTERDİ VE ŞUAN PROJENİN DURUMU NEDİR DAHA DOĞRUSU PROJE NEDİR NEDEN GELEN PROJE TEKLİFLERİNİ KABUL ETMEDİNİZ ? ) EL CEVAP .......

0
-0
Yıldız Konutları 10 ay önce2019-12-09 23:26:58

Konut sahipleri olarak bizzat Ak Belde şirketinin düzeldiğini söyleyebilirim dairemizin teslim edilceği umudunu kaybetmiştim önceden muhatap bulamazdık şuan en azından ilgi alaka var site bitmek üzere

0
-0
Akyazı 54 10 ay önce2019-12-09 22:24:33

Hepsi borclarını odededı kımler basa geldıde borclu cıktı bırı akyazıda on daıresı nerdeyse vardı sımdı adapazarında gene beledıyede ulasımda mudur mıllet bı komuru beklerken beyfendıler mılletın hakkıyla araba ev sahıbı oldular yaxıklar olsun

0
-0
Sarp 10 ay önce2019-12-09 20:05:48

Yiyin efendiler yiyin....

0
-0
Akyazı Halkı 10 ay önce2019-12-09 19:45:55

İncelemeden bilmeden haber yapmak basın yayın haklarını ne kadar zedeliyor. Yazık... İşten çıkarılan veya atılan bir vatandaşın tazminatını almak istemesi ve bunun için haklı bir davada hakkını araması şuanki başkan veya avukatla bir alakası olduğunu düşünmüyorum herkes işini yapıyor.

1
-0
Ayhan tonyali 10 ay önce2019-12-09 13:23:13

Yorum yapmaya bile değmez. ...iftira ve yalanlarla,kızılay erzaklarinin dagitimiyla oy alan sozde belediye baskanindan ne bekleniki..her daim diyorum..bunlar sızıntı. ....

1
-0
Kamil Tan 10 ay önce2019-12-09 12:07:05

Herhalde Akyazi Belediyesi muhafelette ne borçlar ödeniyor nede gözle görülür hizmet veriliyor. Başkan sağa sola saldır Akyazı garaj, oto park, xcaddeve sokak duzenlemesi, Kuzuluk garaj ve dışardan gelenlere örnek yerolmak ister. Mahalleler hizmet bekler. Bunun için sayın başkan saldır tarihe gec.

1
-0
Omurilikli Hasta 10 ay önce2019-12-09 11:24:30

Asfalt dökülen yerlere bi gidip bakın. Asfalt kalmış mı diye. Yazık gerçekten dökülen bu paralara..

1
-0
Ak belde 10 ay önce2019-12-09 11:04:22

Milleti ramazan da aç susuz maaşsız hasan akcan işe aldı diye işten atacaksınız şimdi de algı yapacanız yok ya zamanında ödeseydiniz de faiz olmasaydı

1
-1
mfş 10 ay önce2019-12-09 08:59:13

bu yönetim bu işi çözer borçlar biter ve ya geçer. aha yazdım buraya.

2
-2
Omurgalı 10 ay önce2019-12-08 22:14:58

Neyse ilk seçimde yine %70-80 le Akyazımız sandık patlatır.Ne diyelim.

3
-1
Sabancı Akaryakıtta her gün indirim
1 / 15
KARAKTEM HALI YIKAMA AKYAZI
BENİM DÜNYAM ANAOKULU

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR