Myfi Net
Çarşı Pazar
Hacıoğulları Pide Kebap Lahmacun 2

22 yaşındaki Uğur'un ölümünde yeni gelişme

13-05-2022 14:29:15 - AKYAZI
22 yaşındaki Uğur'un ölümünde yeni gelişme

Akyazı'da 22 yaşındaki Uğur Kaplan'ın ölümüyle ilgili bir aperatif dükkanından numuneler alındı.

Hardal Burger Akyazı

Altındere Gündoğan Mahallesi'nde yaşayan Uğur Kaplan, önceki gün evin lavabosunda ailesi tarafından hareketsiz halde bulunmuş.

Ailesinin ihbarı üzerine sevk edilen 112 ekipleri, solunumu duran Kaplan'ı Akyazı Devlet Hastanesi'ne kaldırmış. Ancak Kaplan tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirmişti.

Kaplan'ın cenazesi, ölüm sebebinin belirlenmesi için Korucuk'taki Otopsi Merkezi'ne gönderilmişti.

Uğur Kaplan'ın ölmeden önce bir aperatif dükkanında yemek yediğinin ortaya çıkması üzerine savcılığın talimatıyla söz konusu dükkandaki yiyeceklerden olay günü numuneler alınarak analize gönderildi.

Kaplan'ın kesin ölüm sebebi otopsi sonucu ortaya çıkacak.
 

Emren Bilisim Akyazi
22 yaşındaki Uğur'un ölümünde yeni gelişme
Elli4Park

YORUM YAZ

ADINIZ SOYADINIZ:
YORUMUNUZ:
Uğur uğur 1 hafta önce2022-05-15 17:37:14

Akyazıdaki gençlerin bırakın abilerinde son 1 yıldır ne yiyip içtiğini(normal yemekden söz etmiyorum) araştırın durum kötü sıkıntılar başka

0
-0
Reis 1 hafta önce2022-05-15 09:01:03

Aperatifçi nokta atışı yapıp bir kişinin ölümüne mi sebep olmuş. Diğer yiyenleri esmi geçmiş. Lütfen boş yapmayın.

0
-1
Akyazilı 1 hafta önce2022-05-14 16:05:07

Denetim olmalı şartt neden illa bı can mı gitmesi lazım belki burda yediğinden olmayabilir ama genel olarak yemek yerlerinde denetim çok zayıf ve buna bağlı olarak hijyen sıfır ..

1
-0
Ali Osman 1 hafta önce2022-05-14 12:56:11

Adını yazında bizde öğrenelim. Hangi dükkanmış.

2
-0
Vatandaş 1 hafta önce2022-05-14 10:25:01

Ben her hafta yemek yiyorum orda ve öğrenciyim bana neden bişe olmadıda sadece bu adama oluyo

1
-2
Sorgulayan adam 1 hafta önce2022-05-14 09:45:19

Allah rahmet eylesin gencimize otopside herşey çıkar bir şey hariç covit aşısı oldu mu acaba..

2
-0
Akyazili 1 hafta önce2022-05-13 21:55:27

arkadaşlar ben her gün öğlen ve akşam o aparatiften yiyorum bana neden bişe olmuyor sebebini tam öğrenmeden kimseye suç bulmayin kimsenin günahını almayın ekmeğiyle oynamayın insanların o aparatiften kim bilir kaç kişi yemek yiyor kim bilir kaç kişiye paket servisine gidiyor neden kimsede zehirlenme bile yok

0
-4
Ayşenur topaloglu 1 hafta önce2022-05-13 20:45:51

AKYAZİDA DENETİM DENİLEN BİSEY YOK BUGUN DENETİM YAPİLDİ İLLA DENETİM YAPİLMASİ İCİN BİRİLERİNİMİ KAYBETMEMİZ GEREKİYORDU GERCEKTEN GELDİGİMİZ DURUM İCLER ACISI

2
-0
İsimsiz 1 hafta önce2022-05-13 18:59:46

Benm kardeşim eyerki sebebi gercekten o aparatiffse en buyuk cezayi almmasi lazm dukyanin tamamen kapatilmasi lazm

2
-0
Vatandaş 1 hafta önce2022-05-13 16:32:20

Allah rahmet eylesin. Genç ölümlerin iyi araştırılması gerek. Son zamanlarda, pıhtı atması, kalp krizi ve beyin kanaması arttı. Yediğinden ölmesi çok düşük ihtimal, ki birçok kişinin de etkilenmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Allah ailesine sabır versin.

1
-2
Lazador 1 hafta önce2022-05-13 16:05:12

Kimse bişe anlatmasin kontrolsüz her yerde ruhsatsız işyerleri var belediye uyuyor bu konuda

4
-0
 Kesmece Karpuz'da Şok Fiyat
1 / 15
Lonca Doğalgaz
Özel Akyazı Gelişim Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR