Akyazı Söve
Akyazı Belediyesi Çağrı Hattı
Akyazı Emlak

Yeni Camide Trafik kazası

2012-08-05 01:04:51 - AKYAZI
4908 OKUNMA | 7232 HİT
Yeni Camide Trafik kazası

Akyazı Ada Caddesi Yeni cami mevkiinde trafik kazası

PELİN ORMAN ÜRÜNLERİ

Akyazı Ada Caddesi yeni cami park karşısında saat 0.35 de meydana gelen trafik kazasında yaralanma olmazken maddi hasar meydan geldi.

Fatih Canikoğlu’nun kullandığı 54 HC 011 plakalı servis otobüsü ile Tamer Keleş’in sevk ve idaresindeki 54 UE 497 plakalı özel otomobilin çarpışması sonucu her iki araçta maddi
Hasar meydana gelirken yaralanan olmadı.

Kaza sonrası olay yerine gelen emniyet trafik ekipleri ve ambulans şok geçiren araç sürücülerine olay yerinde müdahale etti. Kaza sonucu Kapanan yol kısa süre içinde trafiğe açıldı.

Karaktem Halı Yıkama
Yeni Camide Trafik kazası
HM İnşaat
Yeni Camide Trafik kazası
Yeni Camide Trafik kazası
Yeni Camide Trafik kazası
Yeni Camide Trafik kazası
Yeni Camide Trafik kazası

YORUM YAZ

Yorum yapmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.Üye değilseniz üye olmak için tıklayınız.Giriş yapmak için tıklayınız
4 yıl önce2012-08-16 00:51:41

akyazı iyi bi gelecek bekliyor belşediye başkanımız akyazıyı cok güzel yapacak inşah

0
-0
4 yıl önce2012-08-07 17:13:15

2 Gün önce Akyazı'ya Gelmiştım Ailemin Yanına Saat 16 cıvarı Yenı cami'den Akbankın oraya kadar ki o yoldaki rezalet gercekten içler acısı, yolun her ıkı tarafında park eden araçların yanına dahi parkedıp giden vatandaslar var sanki çok geniş yollar... Polis Arkadaslar bunları göremeyecek kadar kör mu... Birde O Yolda Özellikle Denk Geldım iki Genç Yarış edıyor resmen şahin'le... akbankın ordaki dönmesı var adeta baskalarının hayatına kastedmekten baska bı amacı olmayan terbıyesız sorumsuz ailelerın çocukları... Akyazı'da 5 Yıldır Bi İlerleme Yok Hep Geri Gidiyoor.

0
-0
4 yıl önce2012-08-07 09:56:59

TEK YÖN ! TEK YÖN ! BAŞKA ÇARESİ YOK.ADAPAZARI GELİŞ İSTİKAMETİ,SANAYİ YANINDAN LİSE YANI-ÇİZMELİ SOKAK-KIZILAY MEYDANI-PTT SOKAK-AYDIN MARKET ADA CADDESİ,KUZULUK GELİŞ,ADA CADDESİ KİLER MARKET SANAYİ GİRİŞİNE KADAR TEK YÖN YAPILSIN.SORUN FELAN KALMAZ.YETKİLİLER DAHA NEYİ BEKLİYOR ANLAMIYORUZ.BIR AN ÖNCE UYGULAMA GÖRMEK İSTİYORUZ ARTIK.ÇARŞIYA DA BU KADAR TRAFİĞİ SOKMAMIŞ OLURSUNUZ.

0
-0
4 yıl önce2012-08-06 18:59:27

rezillik

0
-0
4 yıl önce2012-08-06 14:37:52

iii va.herkez kaza yapsın hız yapsın müzik açsın eksozuna alet taksın vatandaşı rahatsız etsin vatandaş eksoz dumanından rahatsız olup uyuyamasın suçlu belli POLİS...arkadaşlr içiniz rahat olsun akyazıda polis çalışıyoo öle boşa gezme falan yok inanmayan yazılan cezalara bağlanan araçlra müdahale edilen olaylara baksın.öyle kuru kuruya polisi dewleti suçlamayı bırakıp azıcık da kendimize bakalımmm nasıl vatandaşsak dewlet de bize öyle muamele yapar.yani lafın özü...önce kendimize bakacağız. suçlu aramaya gerek yok.anlayabildiniz mi akyazılı kardeşlerimm.

0
-0
4 yıl önce2012-08-06 10:24:26

gecirin soklari, sok gecirmek akli basina getiriyormus, durmak yok soka devam!

0
-0
4 yıl önce2012-08-05 17:48:34

Ben yeni camide oturuyorum Allah sizi inandirsin araba eksoz sesınden vede en cok ama en cok su motor eksoz sesınden o kadar rahatsız oluyorum kı anlatamam vardıyalı calısan bırıyım gunduz uyumaya evıme geldıgımde sokaklarda cırıd atıyorlar polısımızde benım verdıgım vergıyle bedava gezsın hıc bır sey yok muş gıbı bı dur dıyen yok mu buna eger bıraz daha bu ısın onune gecılmezse ben sahsen AVRUPA INSAN HAKLARI MAHKEMESINE GIDIP ŞİKAYETTE BULUNACAGIM bunu bizim akyazı polisimizinde dıkkate almasını istiyorum ...

0
-0
4 yıl önce2012-08-05 10:20:20

ah korumus

0
-0
4 yıl önce2012-08-05 02:49:25

şahin marka bi aracın kazaya sebebiyet verdiği söyleniyo,şu akyazıda kimse araba kullanmayı bilmiyo...

0
-0
4 yıl önce2012-08-05 15:11:01

Ya şu akyazıda gerçekten hiç kimsenin can güvenligi yok ya bu nasıl şehir nasıl bir yer anlayamıyorum adam motora bir şey takmış o nasıl seski tüm akyazıya küfür eder gibi motor sesi kulakları yıpratıyor kimse bu nedir demiyor araçlarda son ses müzik çalıyor şunu kıs diyen yok insanın cenazesi oluyor yanından yüksek sesli müzükle geçiyor lar alay eder gibi birde gülüyorlar şehir içinde yüksek sürakla teker kazıtmalar havalı korno çalma hertürlü olumsuz hareketler güzel Akyazı mızda Allah aşkına biri bunlara dur desin yoksa çok kişinin daha canı çokkk yanacak bende söylemesi.

0
-0
4 yıl önce2012-08-05 21:12:25

çok katlı otopark talebindeki haklılığım ortaya çıktı. yolun iki tarafında da park eden araçlar vardı. yol daraldı ve kaza..

0
-0
AKYAZI MEYDANINA İSİM
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
Kısıklıda Nöbette Bir Akyazılı Darbeyle İlgili Tepkisini Dile Getirdi
1 / 15
ERCAN PEN

AKYAZI / Türkiye

Aylık Namaz Vakitleri

İMSAK
03:57
ÖĞLE
13:11
İKİNDİ
17:04
AKŞAM
20:26
YATSI
22:04
Bahar Halı Yıkama

YAZARLARIMIZ

   

EN ÇOK OKUNANLAR