AKYAZI SÖVE YALITIM
Gözde Döner Salonu
Sakalar Fındık
Savaş Kundura
Akyazı Haber Sitesi
parke
  Ana Sayfa | Künye | Reklam | Üyelik | İletişim
 
Akyazı Emlak
Çarşamba Günü Okullar Tatil mi ?
08 Ocak 2013 20:26
AKYAZI
Yorum (54)
3863 Okunma
5792 Hit
14 16 18
Yazdır
  Bu haberi paylaş:

Akyazı Haber Flaş haber Çarşamba Günü okullar tatil

İlçe Müdürü Papatya açıklamasında, ilçe kaymakamlığı başkanlığında toplanan hıfsız sıhha kurulu ve ilçe sağlık kurulu başkanlığınca yapılan toplantı sonucunda elektrik olmayan ve taşımalı eğitim olan okullara tatil olduğu açıklanmıştı.  Saat 20:45 gibi Akyazı Haber’e yapılan açıklamada 09.01.2013 Çarşamba günü ilçedeki tüm okulların tatil ilan edildiği bildirildi.

Akyazılı öğrenciler 2 gündür merakla kar tatili bekliyordu.
Akyazı Haber’e yazılan onlarca yorumda Akyazılı öğrenciler hava koşulları nedeniyle okulların tatil edilmesini istedi. Öğrenciler için müjdeli haber Akyazı Haber’den son dakika olarak geldi.

Akyazı Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Çarşamba günü okulların tatil edildiğini açıkladı.

 

Bu haberi aşağıdaki butonlara tıklayarak Twitter ve Facebook'ta paylaşabilirsiniz.

  Arkadaşıma Gönder Yazdır
  “Yorum Ekle”
 
 

Yorumlar Geçiçi Olarak Misafir İsmiyle yayınlanacaktır. Üye girişi yapmanıza gerek yoktur.

Kullanıcı Adı *
Mesaj * :  
 
  “Yorumlar” Toplam (54) adet
yorum eklenmiştir.
 
evt. çok güzel oldu
Misafir / 10.01.2013  18:30

allah sizi bildiği gibi yapsın bu karda kışda bi tatil yapmıyosunuz ya çocuklar hast aounca yprsnz hrhlde
Misafir / 09.01.2013  23:03

bunlar şaşırdı galiba bu karda okulamı gidiler yolda yürüyecek yer yok tatil istiyoruz
Misafir / 09.01.2013  22:58

okula yürüyerek gidiyorum ve çok zorlanıyorum sakaryada perşembe günüde tatil olsun
Misafir / 09.01.2013  21:45

bu nasıl şeydir ya köy okulları en azından servisle geliyor biz yaya yürüyoruz okula gele seye kadar ayaklarımız su oluyor zaten size sesleniyorum vali ve kaymakam bey lütfen yarın okulları tatil edin :)
Misafir / 09.01.2013  20:36

bence cok güzel oldu 2 olsun
Misafir / 09.01.2013  19:44

burdan sağlık kurulu başkanlığına sesleniyorumm ; acıyın la bizee :( tatil olsun :D
Misafir / 09.01.2013  18:10

perşembe günü tatil olacağını hiç bir öğrenci bilmiyor lütfen açıklama bekliyoruz
Misafir / 09.01.2013  17:58

persembede tatıl olsun köylerden gelıyoruz dız boyu karrrrr
Misafir / 09.01.2013  17:55

perşembe günü okullar tatil mi 1 saat sonra lütfen haber verin
Misafir / 09.01.2013  17:44

Perşembe günü okul varmı?halan kar yağıyor ve taşımalı öğrenciler için risk devam ediyor.Çocuklar okula gitsede sırılsıklam oluyor ve tüm günü öyle geçiriyor.Lütfen yetkilerin bunları düşünmesi ve sağlıklı bir karar alması dileğiyle...
Misafir / 09.01.2013  17:31

perşembe günü de tatil olsun
Misafir / 09.01.2013  17:31

10.02.2013 perşembe günü okul varmı ?
Misafir / 09.01.2013  17:09

20 45 demi karar verılıyor bunlar nerde yaşıyorlar acaba...
Misafir / 09.01.2013  17:03

Sınavlarımız üst üste gelecek gibi gözüküyor ama yarında tatil olmalı,elektrik gidip geliyor bu şartlarda sınava nasıl hazırlanalım.
Misafir / 09.01.2013  16:53

Perşembe günü tatil mi ? Akyazı'ya göre köylerde daha çok kar var ve yağış hala devam ediyor.Okula giderken çok zorluk çekiyoruz.
Misafir / 09.01.2013  16:50

yarın da tatil olsun bakkala ekmek almaya bile gidemiyoruz lütfen yarın da tatil olsun çok soğuk beynimiz donar
Misafir / 09.01.2013  16:10

yeterki 1 gün çok sınav olsun ama üşüyoruz :((((
Misafir / 09.01.2013  16:01

Allah rızası için tatil olsun maksat dersten kaçmak değil kesinlikle öyle değil ama çok üşüyoruz bazen araba geç gelince yürümek zorunda kalıyoruz yeterki 1 gün 3 sınav olsun yinede çalışırız ama çok üşüyoruz tatil olsun :(((
Misafir / 09.01.2013  15:56

kendimizi sabah kalktığımızda doğudaki çocuklar gibi hissettik onlarıda anlıyoruz artık onlarada günah bizede günah ne olur yarın tatil olsun zaten elektkler gidip geliyo akşamları derste çalışamıyoruz elektrk gidince ... İlginize ..:( çok üşüyoruzzzzzzzz :((
Misafir / 09.01.2013  15:53

yarın da tatil olsun eğer tatil olmassa zor çünkü yarın ortak sınav var eğer okula gitmessem sınavdan kalacam ancak tatil olursa sorun olmaz ne olur yarın tatil yok mu???
Misafir / 09.01.2013  15:53

perşembe günü tatil yok mu 25 cm kar var ve hala daha ince ince yağıyor kar yağmayı bıraksa da dışarıdaki karın erimesi kolay değil üstelik okul ile arada en az 4 km var ancak ulaşım sorunlu bence yarın da tatil olmalı
Misafir / 09.01.2013  15:50

yarın da tatil mi? bu soğukta okula yürümek zorunda kalmayalım.servisli arkadaşlarımız gelemiyorlar,yok yazılıyorlar zor durumda kalıyoruz... lütfen tatil olsun!
Misafir / 09.01.2013  15:48

Ne olur yarın da tatil olsun ellerimiz ayaklarımız soğuktan donuyor. arabalar kar nedeniyle geç geliyor durakta bekleye bekleye donuyoruz.. ne kadar sıkı giyinsekte üşüyoruz . LÜTFEN YARINDA TATİL OLSUN :(
Misafir / 09.01.2013  15:47

yarın tatil mi değil mi bilgilendirirseniz de sevinirim :)?
Misafir / 09.01.2013  15:10

okullar yarında tatil olsun biz hendekten geliyoruz hendekte 25 cm kar var ve gelinmesi çok zor elektrikler gidiyo sürekli ayrıca hala kar yağmaya devam ediyo ve buzlanma var Allah korusun kaza yapabiliriz bence yarında tatil olsun
Misafir / 09.01.2013  15:04

Lutfen persembw gunu de olsun kiz meslek lisesine geliyorz kac araba .Arabalar buzlanmadan dolayi koyden gelemiyoruz.Hocalar olmadigimiz zaman yok yazmak zorrundalar. Lutfen yarin da olaun gril salgini da var Allah razj olsun valimiden ama ne olut yarin da tatil vrsin
Misafir / 09.01.2013  14:48

Yarında istiyoruz tarih sınavı var :D
Misafir / 09.01.2013  14:36

Sakarya valisi sen ne tatlı bişeysin öylee yerim senii :) :)
Misafir / 09.01.2013  11:41

yarın yani prşembe okul tatil mi yoksa okul var mı?
Misafir / 09.01.2013  11:06

Yuhuuu saolun (fen sınavı bay bay :D:D)
Misafir / 09.01.2013  08:47

çok çok sağ olun
Misafir / 09.01.2013  08:35

helal olsun nuri abi yaşa
Misafir / 09.01.2013  00:41

stajerlere tatıl warmı :D
Misafir / 09.01.2013  00:12

çocuğunuz bu karda dışarı çıktığı zaman hasta olacağını bilmiyor mu? botlarını falan ıslattıysa bu onun suçu... tatil tatil diyosunuz 15 tatil yaklaştı kalan sınavları bu öğretmenler ne zaman yapacaklar çocuğunuzun hasta olmasını istemiyorsanız siz göndermeyin
Misafir / 09.01.2013  00:01

eyywallahhh allah razı olsun :) 3 sınavdan yırttık allahda sizi guldursun... :)
Misafir / 08.01.2013  22:56

SAĞOLUNN
Misafir / 08.01.2013  22:40

Akyazıda hangi okullar taşımalı sisteme dahil hangi veli bunu biliyor.
Misafir / 08.01.2013  22:10

Milli Eğitim Yanaklarından özperiz öğrenciler olarak SÜPERSİNİZ*
Misafir / 08.01.2013  22:00

ohoooooooo süpeeeeer ! Sınavımız da gitti :D
Misafir / 08.01.2013  21:52

Allah razı olsuuun
Misafir / 08.01.2013  21:51

hele şükür okullar tatil
Misafir / 08.01.2013  21:51

Oh be pazarkoy de dahil :)
Misafir / 08.01.2013  21:50

ben üzüldüm arkadaşlarımla savaş yapacaktık :(
Misafir / 08.01.2013  21:42

peki pazarköyde
Misafir / 08.01.2013  21:34

oooooh beeeeee
Misafir / 08.01.2013  21:32

okul olmasını istemiyorum yha :( offf valla dalga falan gecmiyotum :((
Misafir / 08.01.2013  21:14

hele şükür geçte olsa doğru bir karar
Misafir / 08.01.2013  21:01

Süpersiniz
Misafir / 08.01.2013  20:55

ooleeeyyyyyy !!! ooolleeeeyyyy !!! ooolleeyy!!!
Misafir / 08.01.2013  20:51

Sakarya Valisi Mustafa Büyük'ün twitter hesabını kontrol ederseniz çarşamba günü eğitime ara verildiğini göreceksiniz. Lütfen kendinizi güncelleyiniz akyazı haber.
Misafir / 08.01.2013  20:43

Vali twitter'da açıklama yaptı 15 dk önce. Kendinizi güncelleyiniz akyazı haber.
Misafir / 08.01.2013  20:36

Mesut Papatya'nın açıklaması pek açıklayıcı değil, yarın sabah mı taşımalı okullarda tatil olup olmayacağına karar verilecek? Sabah elektrik varsa okul olacak mı yani? Düzgün bir açıklama yapsalar ne olur sanki
Misafir / 08.01.2013  20:33

ben çocuğumu bugün gönderdim çünkü tatil değil diye illa gitmek istedi. eve geldiğinde üstü ve ayakları ıpıslaktı ve şimdi de ateşi var. tatil etmek için neyi bekliyorlar hastalıktan yataklara düşmelerinimi...
Misafir / 08.01.2013  20:31
  Diğer Haberler tümü ›  
  30/10/2014 - 12:12 HASTAHANE MAHALLESİ KALDIRIM ÇALIŞMASI BAŞLADI
  30/10/2014 - 11:40 Apartmanda Yangın Korkuttu
  29/10/2014 - 15:48 Cumhuriyetin 91.kuruluş yıldönümü törenlerle kutlandı
  29/10/2014 - 15:05 Ottoman Fabrikası Kendisini Basına Tanıttı Arıtmadan Çıkan Su Kuzuluk Suyundan Daha Berrak
  29/10/2014 - 13:37 Sahibinden Satılık 35 M2 Dükkân
  29/10/2014 - 12:10 Mobese Kablolu Olmalı
  29/10/2014 - 08:53 Cep telefonuna servet yatırdık!
  28/10/2014 - 16:28 Omurganızın sağlam durabilmesi için bu önerilere kulak verin!
  28/10/2014 - 15:53 Cumhuriyetin 91.Yılı Akyazı'da Coşkuyla Kutlanıyor
  28/10/2014 - 11:16 Akyazı Belediyesi Bilgi Ve Kültür Evi Ders Kayıtları Başladı
  28/10/2014 - 11:07 Devren Satılık İşler Durumda İşyeri
  28/10/2014 - 11:00 Sağlık Raporlarını Yayınlayınca Mahkemelik Oldular
  28/10/2014 - 10:47 Vefat Yakup Atlas